رسانه های دیجیتال و اجتماعی جنبه های اساسی عملکرد یک بخش بازاریابی هستند. بنابراین مهم است که آنها در اهداف گسترده سازمان ادغام شوند. Simon Kingsnorth ، نویسنده این کتاب ، با گرداوری تکنیک های بازاریابی دیجیتال ,استراتژی تجاری و مدل های بازاریابی تثبیت شده مانند 7 P ، پنج نیرو Porter و ارزش مادام العمر مشتری ، نحوه تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال را برای یک شرکت نشان می دهد.
Kingsnorth استراتژی های مختلف را از طریق مطالعات موردی ، نمودارها ، تصاویر و چک لیست ها بررسی می کند. استراتژی بازاریابی دیجیتال شامل ، نحوه بودجه بندی و پیش بینی ، خرید ، شخصی سازی ، خدمات مشتری ، تجربه کاربر ، استراتژی محتوا ، نحوه تجزیه و تحلیل و انجام اندازه گیری های اجتماعی و نحوه ساختار است.
برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید: