سه‌شنبه, ژانویه 26, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              استراتژی اقیانوس آبی ( معرفی + ایده + تکنیک )

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 12, 2020
              داخل بیزینس مدل
              0 0
              0
              Home بیزینس مدل

               

              طبق تعریف کتاب استراتژی اقیانوس آبی ،

              اقیانوس قرمز را به فضای کسب و کارهایی تشبیه کرده که در حالت رقابت قرار دارند

              و کسب و کارها و حتی فروشنده در شرایطی هستند که

              برای اینکه بتوانند پیشرفت بکنند باید توانایی پشت سر گذاشتن رقیب خود را داشته باشند .

              وقتی تمام تمرکز کسب و کار و فروشنده بر روی رقابت با رقیب باشه

              به جای اینکه به دنبال تولید ارزش برای مشتری بیفته همش دنبال پشت سر گذاشتن رقیب خواهد بود .

              یه لحظه فکر کنید که در مسابقه دو و میدانی شرکت کردید

              و در فکرتون این هستش که چطوری میتونید هر طوری که شده از رقیبتون پیش بیفتید .

              در این حالت به جای اینکه با تمرکز و تلاش بیشتر فکرتون روی مسابقه دادن و رسیدن به خط پایان و حتی کسب مقام باشه

              هی نگاه میکنید به رقیبتون تا از شما جلو زنه !

              و اونقوت هستش که به احتمال خیلی زیاد مسابقه رو خواهید باخت

              بیشتر افرادی که اقدام به راه اندازی کسب و کار میکنند و ورشکسته میشوند در اقیانوس قرمز به سر میبرند

               

              مثال :
              افتتاح کردن یک وب سایت مانند دیجیکالا که همه چی بفروشه اشتباهه چون میری تو فضای رقابت با دیجیکالا و عملا یا شکست میخوری

              یا انقدر غرق در رقابت میشی که تمرکزت از روی ارزش آفرینی میره رو کسب سود و بازهم شکست میخوری .

              یا اینکه اگه بخواهید استارتاپی مثل اسنپ راه اندازی کنید بازهم رفتید تو اقیانوس قرمز

              استراتژی اقیانوس آبی
              یا در هر شغل دیگه ای میدونید رقیب زیاد دارید اگر وارد بشوید بازهم رفتید تو اقیانوس قرمز .

              یعنی جایی که رقیب زیاد دارید و رقابت کردن سخته .

              مثل این میمونه که برید تو بازار تهران مغازه بگیرید .

              درسته که جای خوبیه و مرکز خرید هستش ولی خب رقیب هم زیاد دارید که رقابت کردن با اونها کار شما رو سخت میکنه .

              آیا منظور من این است که از رقابت بترسیم ؟
              ابدا منظور من این نیست که به شما بگویم از رقبای بزرگتون بترسید و وارد دنیای کسب و کار نشوید

              ولی توصیه من این است که میتونید با کمی تدبیر و خلاقیت کسب و کاری رو افتتاح کنید

              که رقابت در اونجا معنا نداشته باشه و راحت تر بتونید پیشیرفت کنید .

              استراتژی اقیانوس آبی

               

              برای یاد گرفتن تکینک های جدید کلیک کنید مارکتینگ پلن marketing plan ( تکنیک های مراحل بازاریابی )
              در استراتژی اقیانوس آبی رقابت به چالش کشیده شده و کسب و کارها رو تشویق میکنه تا

              از فضای خونین اقیانوس قرمز بیرون بیایند تا وارد فضای آزاد تری بشوند .

              در واقع در استراتژی اقیانوس آبی رقابت بی معناست . چونکه هنوز قواعد بازی تعریف نشده است .

              از اونجایی که من دوستان و مشتریان زیادی دارم که در حوزه مشاور املاک فعالیت میکنند

              تونستم اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیارم .

              چند وقت پیش یکی از دوستانم با من تماس گرفت و از نبود خرید و فروش و نداشتن مشتری گله میکرد .

              درسته که شرایط اقتصاد کشور در حالت رکود قرار داره ولی باید بپذیریم که کسب و کارهای ما هم بیشترشون در اقیانوس قرمز فعالیت میکنند .

              ( یعنی جایی که دست زیاده و رقابت سخته )

              مثال املاک رو زدم به خاطر اینکه یکی از کسب و کارهایی است که شدیدا

              در حالت رکود قرار داره و فروشنده ها میگویند که خرید و فروش خیلی کم صورت میگیره .

               

              برای یاد گرفتن تکینک های جدید کلیک کنید چگونه از بازاریابی محتوا برای تبلیغات استفاده کنیم ؟
              استراتژی اقیانوس آبی
              بریم سراغ راه حل

              دوستانیکه در کار فروش املاک هستند چطوری کار میکنند ؟

              یه دفتر یا مغازه دارند که اگر خیلی حرفه ای باشند کارمندان اونجا از لباس فرم استفاده میکنند

              یا اگر خیلی حرفه ای تر باشند کارمندان خودشون رو به کلاس های آموزشی میفرستند .

              شاید هم بعضی هاشون از تکنولوژی هم استفاده کنند

              که آخر تکنولوژی اونها نشون دادن عکس و اطلاعات خونه در اپلیکیشن مختص به خودشونه .

              آیا این روش ها خوبه ؟
              قطعا بله . ولی بازهم در اقیانوس قرمز قرار داره . یعنی جایی که رقیب هست و هیچ ارزش افزوده یا گاو بنفشی نداره .

              فکر کنید که شما مشتری خرید ملک هستید .

               

              آیا دوست داشتید که وب سایت یا اپلیکیشنی وجود داشت تا با عکس های متنوع و با کیفیت منزل دلخواهتون رو به شما نشون میداد ؟

              و هر اطلاعاتی که نیاز هست رو براتون مینوشت ؟

               

              یا بستری وجود داشت تا بتونید سوالاتتون رو هم بپرسید و به شما خیلی سریع جواب بدهند ؟

               

              آیا دوست دارید که وقتی برای خرید منزل اقدام میکنید به جای اینکه قرار باشه ۱۰۰ خونه ببینید تا بتونید منزل دلخواهتون رو انتخاب کنید با تکنولوژی وی آر در همون دفتر املاک خونه رو میدیدید ؟

               

              دوست دارید که عکس دیزاین شده ی خونه مورد نظرتون رو ببینید ؟

               

              باور کنید اگر یه نفر فقط این ۳ تا ایده ای که دادم رو اجرا کنه بهتون قول میدم که بازار خرید و فروش املاک رو تصاحب خواهد کرد .

              شاید با خودتون بگویید که این ها چه ربطی داره ؟
              بازار خوابیده و اصلا خرید و فروش نیست ؟

              قیمت ها چند برابر شده و مردم تمایلی به خریدن ندارند ؟ بعد تو داری ایده میدی ؟

              اینکه یه نفر بگه خرید و فروش اصلا نیست که دروغ محضه !

              در واقع خرید و فروش کم شده و مشتری ها محتاط تر خرید میکنند .

              تازه اگر شما حرفه ای باشید و نیاز مشتری رو درک بکنید از همین چند تا مشتری ای هم که دارید میتونید پول بگیرید .

              اینکه میگن خرید و فروش نیست مثل این میمونه که ما بریم ماهی گیری اونم بدون قلاب و تور ماهیگیری اقدام به گرفتن ماهی کنیم .

              چیزی که مشخصه اینه که ماهی گیر ما نمیاد و احتمالا میگیم تو این دریا ماهی نبود !

              استراتژی اقیانوس آبی
              با این روش هایی که گفتم یا هر روشی که شما رو متمایز تر میکنه میتونید

              وارد اقیانوس آبی بشوید و جایی برید که اصلا رقیب نیست و به راحتی بتونید کسب و کار خودتون رو رشد بدید .

              اگر کسب و کار ندارید و صرفا فروشنده هستید بازهم همینطور

              به روشی کار کنید که در اون رقیب نباشه یا حداقل کم باشه یا در سازمانی فعالیت کنید که د راقیانوس قرمز نباشه .

              به طور مثال
              اگر دنبال کار میگرید یا در حال حاضر در سازمانی کار میکنید که وضعیت خوبی نداره جاتون رو عوض کنید

               

              برای یاد گرفتن تکینک های جدید کلیک کنید بازاریاب حرفه ای – به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شوید
              دنبال شرکت هایی بگردید که حداقل اگر استراتژی اقیانوس قرمز رو بلد نیستند خیلی هم در وضعیت قرمز قرار ندارند .

              بالاخره باید کاری بکنید دیگه .راستش هر کسی در کسب و کار خودش بهتر میدونه که اقیانوس قرمز و آبی کجاست و فقط باید کمی فکر بکنه .

               

              جمع بندی

              هرکسی بهتر میدونه اقیانوس آبی و قرمز کسب و کارش کجا قرار داره .

              از شما میخوام با توجه به مطالب گفته شده کمی فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید که چیکار قراره انجام بدید .

              منبع: https://payamnaderi.com/استراتژی-اقیانوس-آبی/

              برچسب ها: بیزینس مدلطرح کسب و کار
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی چریکی چیست؟

              بازاریابی چریکی چیست؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود