یکشنبه, ژانویه 24, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              جذب مشتری در عکاسی- قسمت اول

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 12, 2020
              داخل فروش
              0 0
              0
              Home فروش

              جذب مشتری عکاسی ( photography ) یا بازاریابی عکاسی همانقدر مهم است که کیفیت عکس و خدمات کسب و کار عکاسی اهمیت دارد . راه های جذب مشتری آتلیه بسیار هستند اما در این مقاله به تکنیک هایی اشاره شده که

              هر فردی که صاحب کسب و کار عکاسی میباشد بتواند با استفاده از آنها بازاریابی عکاسی خود را بهبود ببخشد .

              از آنجایی که شخص خود من سالها در صنعت عکاسی فعالیت داشته ام و ارادت خاصی به همکاران و دوستان این رشته دارم

              مقاله ای را به رشته تحریر درآورده ام که هر عکاسی یا هر آتلیه دار بتواند با استفاده از این تکنیک ها فروش خود را چند برابر کند .

              اگر دوست دارید یک بار برای همیشه از حرفه ای ترین تکنیک های جذب مشتری آتلیه برای کسب و کار عکاسی خود استفاده کنید و

              نتیجه ببینید تا آخر مقاله با ما همراه باشید و خیلی خوب به مقاله جذب مشتری عکاسی دقت کنید .

              بازاریابی عکاسی
              کسب و کار عکاسی جذب مشتری آتلیه بازاریابی عکاسی جذب مشتری عکاسی
              عملا هیچ تفاوتی با روش های بازاریابی دیگر کسب و کارها ندارد اما در ربزه کاری ها کمی متفاوت هستند که در این مقاله به آن اشاره شده .

              به طور کلی بازاریابی یعنی اینکه مشتری را بشناسیم ، نیازهای او را درک کنیم و به طریق محصول و خدماتمان را به دست او برسانیم .

              جذب مشتری عکاسی
              اگر تازه کار باشید شاید کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تلاش و پشتکار میتوانید مشتری های زیادی را جذب خود کنید که در این مقاله به آن اشاره شده

              خب ، اگر موافق باشید برویم به سراغ تکنیک ها و راه های جذب مشتری آتلیه یا به نوعی بازاریابی عکاسی

              جذب مشتری آتلیه
              اعتماد سازی در کسب و کار عکاسی
              از مشتری اجازه بگیرید
              کسب و کار عکاسی جذب مشتری آتلیه بازاریابی عکاسی جذب مشتری عکاسی
              در کسب و کار عکاسی اعتماد سازی یعنی همه چیز .

              در خاطرم هست در زمانی که در آتلیه پدرم مشغول به کار بودم ( اواخر دهه ۸۰ )

              با مشتریانی سروکار داشتیم که فقط به خاطر اعتمادی که نسبت به ما داشتند ما را انتخاب کرده بودند .

              مثلا : مطمئن بودند که عکس یا فیلم خصوصی آنها به شخص دیگری نشان داده نمیشود

              و به ما به چشم یک عکاسی معتمد که میتوان ناموس خود را برای عکاسی تنها به آتلیه فرستاد نگاه میکردند .

              البته الان کمی اوضاع متفاوت شده ولی بازهم اعتماد سازی خیلی اهمیت دارد .

              چکار باید بکنیم ؟

              هر عکس یه فیلمی که به عنوان نمونه کار به مشتری نشان میدهید را با کسب اجازه نشان دهید .

              برای این کار کافیست زیر فیلم یا عکس نمونه بنویسید که

              این تصویر با اجازه صاحب اثر به شما نمایش داده میشود .

              این کار اعتماد مشتری ای را که نمونه کار میبیند را جلب میکند و هم فردی که از او اجازه گرفته اید هم بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد .

              ( خودتون رو بگذارید جای مشتری ، به عکاسی که همینطوری فیلم نشون میده بیشتر اعتماد میکنید یه کسی که اجازه میگیره ؟ )

              مجوزها و گواهینامه هایتان را نشان دهید
              هر مجوزی یا گواهینامه ی آموزشی ای که دارید قاب کرده و بچسبانید جلوی چشم مشتری .

              این کار شما را حرفه ای تر و قابل اعتماد تر نشان میدهد .

              آیا دندانپزشکی که تحصیلات آکادمیک دارد با دندانپزشکی که به صورت تجربی کار میکند درآمدشان یکسان است ؟

              اگر تحصیلات آکادمیک ندارید مهم نیست ،

              اما بودن یک برگه آ۴ معمولی که نشان دهد کمی فعالیت هم داشته اید حکم دندانپزشک تحصیلکرده را پیدا میکنید .

              به هر حال جذب مشتری عکاسی هم روال خاص خودش را دارد .

              از عکاس خانم استفاده کنید
              میدانم که برای خیلی ها اهمیت ندارد که عکاسی آنها خانم باشد یا آقا

              ولی شما این کار را انجام دهید .

              برای جذب مشتری عکاسی این تکنیک خیلی مهم است .

              اگر مشتری خانم بود سعی کنید که از همکار عکاسی خانم استفاده کنید و اگر عکاس خانم در دسترس نبود

              به مشتری بگویید که اگر تمایل داشته باشد میتواند منتظر بماند تا عکاس خانم سر برسد .

              یا اگر با رزرو وقت قبلی فعالیت میکنید در تلفن این را به مشتری بگویید .

              سعی کنید همیشه در کسب و کار عکاسی از این روش استفاده نمایید .

              از عکس افراد معروف استفاده کنید
              کسب و کار عکاسی جذب مشتری آتلیه بازاریابی عکاسی جذب مشتری عکاسی
              در خاطرم هست که در گذشته در خیلی از کسب و کارهای عکاسی از این روش استفاده میکردند .

              مثلا عکس هنرمندان مشهور را روی ویترین بیرونی مغازه خود میگذاشتند تا مشتری های بیشتری را جذب کنند .

              از این فرصت استفاده کنید که واقعا برای اعتماد سازی و جذب مشتری عکاسی تاثیر گذار است .

              شاید این سوال برایتان پیش آمده که وقتی

              هیچگونه عکس یا فیلمی که ثابت کند این هنرمند یا ورزشکار یه آتلیه من مراجعه کرده ندارم چه کاری باید انجام دهم ؟

              خیلی سخت نگیرید .

              سعی کنید عکسی از افرادی که فکر میکنید اکثر اهالی محله آن را میشناسند

              یا اعتبار خاصی در محله شما دارد در نمونه کارهای خود داشته باشید .

              بعید میدانم که اگر خوب کار کرده باشید نتوانید با جوان های خوش تیپ محل یا مسئولین شهرداری محله ارتباط برقرار کنید .

              عکس را به کسی که قبض دارد ندهید !
              کسب و کار عکاسی جذب مشتری آتلیه بازاریابی عکاسی جذب مشتری عکاسی
              یکی دیگر از راه های جلب اعتماد مشتری در کسب و کار عکاسی این است که به مشتری قبضی بدهید که با آن بتواند سفارش خود را تحویل بگیرید .

              اما تا جایی که من دیده ام و حتی خودم انجام داده ام این قبض به غیر از جنبه نمایشی هیچ کاربرد دیگری ندارد

              و بیشتر به این خاطر داده میشود که بفهمیم مشتری چقدر بیعانه داده و چقدر بدهکار است .

              اگر میخواهید مشتری را میخکوب و مجذوب امین بودن خود کنید از این روش استفاده نمایید .

              قبضی که به مشتری میدهید طوری باشد که بتوانید چند اسمی را که خود مشتری تایید میکند را در روی آن بنویسید .

              از مشتری بپرسید که آیا سفارش را خودش تحویل میگیرد ؟

              و تاکید کنید که فقط به خود ایشان و اشخاصی که اسمشان روی قبض باشد سفارش تحویل داده خواهد شد .

              مثل بانک ها که موقع افتتاح کردن حساب از ما اطلاعات اشخاصی که میتوانند از حساب برداشت کنند را میخواهند .

              اگر خود مشتری برای تحویل گرفتن سفارش آمد که چه بهتر

              اما اگر خود او نیامد اسامی نوشته شده در قبض را با کارت ملی شخص مورد نظر چک کنید .

              شاید بگویید که مگر اینجا وزارت اطلاعات است که فضا امنیتی شود .

              ولی باور کنید که این روش مشتری را میخکوب میکند و هزاران برابر اعتمادش به شما جلب میشود .

              البته خیلی هم سخت نگیرید با یک تماس تلفنی که مشتری شخص مورد نظر را تایید کند میتوانید عکس ها یا فیلم ها را تایید کنید .

              برای اینکه مشتری ناراحت نشود بگوییدکه

              از آنجایی که شما به ما اعتماد کرده اید ما هم تمام تلاش خود را میکنیم تا پاسخگوی اعتماد شما عزیزان باشیم

              جمع بندی
              اجازه گرفتن از مشتری ، استفاده از عکس افراد مشهور ، همکاری با عکاس خانم ، نمایش مجوز ها و

              تاکید روی قبض سفارش مشتری میتواند شما را حرفه ای تر و قابل اعتماد تر نشان دهد که

              همین کار باعث میشود مشتری های زیادی جذب آتلیه شما بشوند .

              در بازاریابی تکنیکی داریم به نام بازاریابی دهان به دهان که مقاله ی آنهم در سایت موجود است ( برای خواندن کلیک کنید )

              شما با این تکنیک ها عملا کاری میکنید تا مشتری ها برای شما مشتری بیاورند .

              اگر مقاله را بخوانید بیشتر این موضوع را درک میکنید و با روش های جذب مشتری آتلیه و بازاریابی عکاسی حرفه ای آشنا میشوید .

              به پایان رسید این دفتر حکایت همچنان باقیست

              قسمت اول از مقاله جذب مشتری عکاسی به پایان رسید و از شما دعوت میکنم تا قسمت دوم را هم مطالعه بفرمایید .

              منبع: https://payamnaderi.com/photography/

              برچسب ها: جذب مشتریجذب مشتری در عکاسیچگونه بهتر بفروشیمعکاسیفروشفروش حرفه ایفروشنده حرفه ای
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              جذب مشتری در عکاسی-قسمت دوم

              جذب مشتری در عکاسی-قسمت دوم

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود