پنج‌شنبه, ژانویه 28, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 13, 2020
              داخل فروش
              0 0
              0
              Home فروش

              چکیده مقاله : طراحی کمپین های فروش با تکیه بر تخفیف حراج بازدهی همیشگی را ندارد. باید بتوانید از متدهای روز فروش اینترنتی استفاده کنید تا علاوه بر افزایش فروش، مشتریانی وفادار و برندی استوار داشته باشید. یکی از این متدها، Tripwire Marketing به عنوان مدل فروش هدفمندی‌ست که می تواند فروش بالای شما را تضمین نماید…
              شاید بتوان یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی را به کام نابودی می کشاند عدم بهره مندی از الگوهای کارآمد کمپین های تبلیغاتی و متناسب با کسب و کار خود دانست.

              همچون بازی فوتبال، اگر کسب و کار شما به عنوان یک تیم در نظر گرفته شود هر چقدر که بازیکنان خوبی داشته باشید باید در برابر هر رقیب، با تاکتیک مشخصی وارد میدان شده و برای ۹۰ دقیقه برنامه داشته باشید.

              کمپین های تبلیغاتی نیز از این قاعده الگو می گیرند؛ باید در برابر هر رقیب، در هر شرایط بازار(نحوه رقابت)، برای هر محصول یا آفر کسب و کار خود(بازیکنان) تاکتیک خاصی داشته باشید(متد برگزاری کمپین).

              همانطور که در فوتبال نمی شود با یک تاکتیک در برابر تمام تیم ها رقابت کرد در حوزه کسب و کار هم نمی شود فقط با یک تاکتیک – که عمدتاً تخفیف و حراج است! – برای تمام شرایط بازار، تمام محصولات و تمام مخاطبان محرک فروش ایجاد کرد.

              همین مقدمه سبب شد تا به سراغ آموزش متد برگزاری کمپین های فروش که با عنوان Tripwire Marketing شناخته می شود رفته و شما را با تاکتیکی حرفه ای و کارآمد برای افزایش فروش و ایجاد مشتریان وفادار آشنا کنیم.

               

              tripwire marketing

              .

              کمپین بازاریابی Tripwire
              نحوه عملکرد کمپینهای فروش بر اساس tripwire marketing ساده است اما این سادگی باید همراه با توجه به نکاتی ظریف رعایت شود تا بتوان نتایج درخشان مطلوب را کسب نمود.

              اما قبل از اینکه بخواهیم درباره کمپین Tripwire توضیح دهیم بهتر است که با چرایی لزوم استفاده از این کمپین آشنا شویم:

              ۹۹% مخاطبان شما هیچگاه ارزش واقعی محصولتان را در نگاه اول درک نمی کنند

              و همین موضوع باعث می شود آن را نخرند یا درخواست تخفیف کنند.

              پذیرش حقیقت جمله بالا تلخ است؛ به همین دلیل این مدل کمپین فروش می تواند در درک ارزش واقعی محصول شما به مخاطب کمک شایانی نماید. پس در ابتدا به مفهوم این مدل رجوع می کنیم:

              tripwire marketing

              طبق تصویر بالا، tripwire را به شرح زیر تعریف می کنیم:

              یک پیشنهاد رد نشدنی و بسیار ارزان قیمت که به یک دلیل ارائه می شود و آن دلیل، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است.

              اگر هنوز مفهوم این مدل برای شما مبهم است به مطالعه ادامه مقاله بپردازید! اما سوال اصلی این خواهد بود که tripwire چطور عمل کرده و به فروش منجر خواهد شد؟

               

              کمپینهای tripwire marketing
              کمپین های tripwire بر خلاف سایر کمپینها، صبورانه عمل می کند و مستقیماً مخاطب را برای خرید محصولات تحت فشار قرار نمی دهد. در این مدل، ابتدا بدون هیچ ریسک یا هزینه ای یک مشکل یا نیاز مخاطب برطرف کرده و سپس در مرحله بعد، یک پیشنهاد بسیار ارزشمند – که معمولاً با هدف اصلی کمپین فروش شما مرتبط بوده – را با قیمتی بسیار پایین به آن مخاطب ارائه می دهید.

              مقاله مرتبط:
              میکرو مومنت مارکتینگ یا بازاریابی میکرولحظه ها (Micro-Moments) چیست؟
              چرا قیمت پیشنهاد شما بسیار کم و ناچیز است؟

              چون در این مرحله می خواهیم که مخاطب بدون کوچکترین نگرانی و ریسکی پیشنهاد ما را تهیه و استفاده کند و آنقدر از آن لذت ببرد که میزان اعتمادش به برند به نقطه اوج خود برسد.

              به عبارت دیگر، در این مرحله تجربه و لذت خرید و اعتماد به برند ما در مخاطب شکل می گیرد و هدف فروش در این مرحله، درآمدزایی و سود مادی نبوده و سرمایه گذاری برای مرحله بعدی (فروش اصلی) می باشد.

              به تصویر زیر توجه کنید. در قیف فروش tripwire ابتدا با آفرها و متدهای رایج نسبت به جذب لید اقدام می کنیم که طبق مثال زیر، با ارائه پیشنهادی رایگان، ۳۰۱ لید به دست آمده است(مثلاً دانلود یک کتاب الکترونیکی)، در مرحله دوم با متد tripwire یکی از محصولات خود را با قیمتی بسیار ناچیز (به گونه ای که مخاطب نیز متوجه کم بودن این قیمت نسبت به ارزش واقعی آن شود) به لیدها عرضه کرده که طبیعتاً تعداد کمتری از کل لیدها به این مرحله از قیف می رسند.

              در مرحله سوم قیف فروش tripwire، با توجه به اینکه قبلاً ۳۰ نفر تجربه خرید از ما را داشته و با کیفیت محصولاتمان آشنا شدند با محصول اصلی ما مواجه شده و نسبت به خرید آن با قیمت اصلی اقدام می کنند.

              زمانی که تمامی این مراحل به درستی طراحی و اجرا گردد فروش محصول اصلی شما رقم خواهد خورد.

              tripwire marketing

               

              آموزش Tripwire با مثال
              بهترین روش یادگیری نکات جدید، یادگیری توسط مثالهای عینی است! پس در ادامه یک مثال فرضی را با هم مرور می کنیم.

              فرض کنید آکادمی دیچیتال مارکتینگ گرشا قصد دارد یک دوره آموزش سئو را برای فروش عرضه کند.

              در مرحله اول باید به واسطه یک پیشنهاد ردنشدنی رایگان ایمیل علاقه مندان و مخاطبان سئو را بدست آورد. برای این منظور آکادمی گرشا می تواند از ایده زیر برای اجرای کمپین tripwire marketing این دوره استفاده نماید:

              دانلود رایگان ۵۰ بک لینک EDU که رتبه سایت شما را در کمتر از یک ماه افزایش می دهد.
              زمانی که مخاطب این پیشنهاد را دانلود نماید هم در لیست ایمیلی آکادمی قرار می گیرد و هم شاهد نتیجه‌ای عالی در رتبه سایتش خواهد بود(زیرا ما در آکادمی گرشا به کیفیت این ۵۰ یک لینک و تاثیر آن در بهبود رتبه سئو باور داریم و به همین دلیل از آن به عنوان Lead Magent استفاده کردیم.).

              زمانی که پیشنهاد رایگان اول نتایج ارزشمندی را برای مخاطب در برداشت حالا نوبت به ارائه پیشنهاد دوم Tripwire می رسد:

              ۵ قالب حرفه ای سئو شده وردپرس به ارزش ۳۹۵ هزار تومان با تاثیر آنی در سئو سایت، فقط با ۹ هزار تومان!
              وقتی که کاربر در مرحله نخست شاهد نتایج فوق العاده ای بود اکنون آماده بهتر کردن نتایج خود است. طبیعتاً نسبت به پیشنهاد دوم نمی تواند مقاومت نشان دهد چرا که:

              به شدت به آن نیاز دارد.
              غیرممکن است بتواند هیچ جای دیگر این پیشنهاد عالی را با این قیمت تهیه کند.
              یک بار از پیشنهاد ما استفاده کرده و نتیجه آن را دیده است. لذا به سایر پیشنهادات ما نیز اعتماد می کند.
              مقاله مرتبط:
              هک رشد چیست و چگونه می‌توان از آن در کسب و کار خود استفاده کرد؟

              شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا ما همین ۹ هزار تومان را از مخاطب دریافت می کنیم(در حالی که هدف این مرحله درآمدزایی نیست)، اگر قرار است آنفدر ارزان ارائه بدهیم بهتر نیست به طور رایگان در اختیار مخاطب قرار گیرد؟

              به لحاظ روانشناسی فروش، احتمال خرید محصولات توسط مشتریان قبلی ۷۷% بالاتر از کسانی است که تا به حال هیچ چیزی از ما نخریده‌اند.

              در واقع در پیشنهاد دوم قیف فروش Tripwire سعی می کنیم غریبه ها را به مشتری تبدیل کنیم، حتی اگر یک ریال سود عاید ما نشود.

               

              مدلهای مختلف Tripwire
              عموم Tripwireها در دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

              کتب چاپی
              دوره آموزش کوتاه Mini Course
              محصول فیزیکی کوچک ( زیر قیمت بازار یا رایگان )
              سمینار بسیار ارزان قیمت
              اما اینکه کدام یک بهتر هستند کاملاً به نوع کسب و کار شما بستگی دارد ولی در حالت کلی اثربخشی آنها یکدیگر برابر هستند.

              برای درک بهتر این مدلها، چند نمونه موفق Tripwire در دنیای واقعی را بررسی کنیم:

               

              قیمت این کتاب چاپی را ما می پردازیم، تو فقط هزینه ارسال را پرداخت کن.

              tripwire marketing

               

              ۱۳ دیسک موسیقی فقط به قیمت ۱ دلار ( که به طور باورنکرنی زیر قیمت بازار است)

              tripwire marketing

               

              دامنه دات کام کمتر از یک دلار! ( محصول اصلی اینجا هاست است و دامنه به عنوان Tripwire استفاده شده است)

              منبع: https://garshadma.com/category/sale-marketing/tripwire-marketing/

               

              برچسب ها: tripwire-marketingتریپ وایر مارکتینگطراحی کمپین فروشفروشکمپین فروش
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              ده راهکار برای جذب لید یا سرنخ

              ده راهکار برای جذب لید یا سرنخ

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود