یکشنبه, ژانویه 24, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              بازاریابی عملکرد و آنچه که باید از Performance Marketing بدانید

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 14, 2020
              داخل بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی
              چکیده مقاله : بازاریابی عملکرد یا performance marketing تحولی در بازاریابی برای کسب نتیجه و هدف می باشد.در این روش، ریسک هدر دادن بودجه های تبلیغاتی از بین رفته و شما تنها به ازای هر فروش خود هزینه تبلیغات پرداخت می کنید.استفاده از بازاریابی عملکرد در جهان رو به افزایش بوده و باید در ایران جدی گرفته شود.

              مطالعه ای که در حوزه تحقیق بازار توسط شرکت Forrester انجام شد مشخص کرد که بسیاری از کارشناسان خبره بازاریابی بر بازاریابی مبتنی بر عملکرد تمرکز دارند. بازاریابی عملکرد یا Performance Marketing امروزه به عنوان مزیتی رقابتی در نظر گرفته شده و در آینده به بخشی جداناپذیر از کسب و کار تبدیل خواهد شد.

              بازاریابی عملکرد به طور واضح از اهداف و شاخصهای قابل اندازه گیری و تعریف شده به عنوان پایه ای در تراکنشها و یا بهینه سازی در کسب و کار استفاده می کند.

              این امر شامل مدلهای هزینه هر اقدام یا (cost-per-action (CPA مانند بازاریابی مشارکتی یا affiliate marketing می باشد که تبلیغاتی پیشرو را بر اساس بهینه سازی سنجه های آنی (real-time) عملکرد اجرا می کند.

              لذا در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی که پیرامون بازاریابی عملکرد باید بدانید ارائه دهیم تا بتوانید آن را در کسب و کار خود اجرا نمایید.

               

              بازاریابی عملکرد چگونه عمل می کند؟

              درک ماهیت مدل پرداخت CPA برای فهم نحوه عملکرد performance marketing ضروری است. در این حالت به شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی – به عنوان مجریان تبلیغات شما – زمانی مبلغی پرداخت می شود که اقدام خاصی به عنوان نتیجه تبلیغات و توسط مخاطب انجام شود از جمله فروش، جذب لید یا کلیک روی تبلیغات.

              این مدل همان عاملی است که بازاریابی عملکرد را از سایر مدلهای تبلیغاتی متمایز می کند. در تبلیغات سنتی، هزینه تبلیغات در ابتدا پرداخت شده و این امر به موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغ بستگی ندارد اما در مدل بازاریابی عملکرد تنها برای تراکنش ها و شاخصهای محقق شده هزینه پرداخت می شود.

              به عنوان یک نتیجه، بازاریابی عملکرد ارزش پیشنهادی تبلیغات سنتی را معکوس کرده و به کارشناسان بازاریابی اجازه می دهد که بتوانند تبلیغات خود را هر لحظه اندازه گیری کنند.

              بنا به گفته اتحادیه بازاریابی عملکرد، Performance marketing کاملاً رصدپذیر و قابل اندازه گیری بوده و متخصصان تبلیغات می توانند هر چیزی را از در مورد هزینه هر جذب یا cost of acquisition اندازه گیری کنند (اطلاعات بیشتر).

              بازاریابی عملکرد performance marketing

               

              کاربرد در کمپینهای هدفگیری مجدد

              تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی در چالشی بین اجرای هدفگیری مجدد و تبدیل بازدیدکننده به مشتری در خلال قیف بازاریابی خود گرفتار شده اند. اگر مشتریان وبسایت را قبل از خرید ترک کنند بازاریابی مجدد آنها می تواند موثر باشد زیر آنها از قبل با برند تعامل برقرار کرده بودند. ارائه یک محرک می تواند انگیزه بخش آنان برای ادامه فرآیند خرید و تصمیم به خرید آنها باشد.

              گزارش Forrester بیان می کند که نیاز به نرخ بازگشت سرمایه بهتر و فشار بازار، تطبیق تبلیغات عملکردمحور را برای متخصصان هدفگیری مجدد توجیه پذیر کرده است.

              از طریق هدفگیری مجدد و سایر مدلهای کمپین تبلیغاتی، بازاریابی عملکرد یا به تعبیری دیگر، بازاریابی نتیجه‌گرا به قابلیتها و مزایای متعددی ختم می شود:

              • تبلیغات شخصی سازی شده: بر اساس گزارش Forrester بیش از نیمی از کارشناسان هدفگیری مجدد بیان کردند که آنها از بازاریابی عملکرد به دلیل انتظارات مشتریانشان مبنی بر تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنند. Performance marketing به این کارشناسان اجازه می دهد تا مشتریان مشخصی را هدف قرار داده و سپس نحوه عملکرد و بازدهی تبلیغات را اندازه گیری نمایند.
              • داده: بازاریابی عملکردی داده های مشخصی در زمینه نحوه عملکرد تبلیغات را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. یک کارشناس هدفگیری مجدد می تواند اثربخشی و نرخ پاسخ به تبلیغات را با این روش اندازه گیری نماید و این قابلیت برای هر نوع کمپینی صدق می کند. برای استخراج حداکثر ارزش نهفته در کانالهای بازاریابی مشارکتی یا affiliate باید بتوان منابع صحیح جذب هر لید را از میان کانالهای چندگانه، پلتفرمها، رسانه ها و … دنبال کرد.
              • تکنولوژی: کارشناسان بازاریابی به ابزارهای قدرتمندی برای رهگیری و هدفگذاری دسترسی دارند. در این راستا می توان از بازاریابی خودکار و ابزارهای رهگیری استفاده کرد و از آنها برای ارتقای بازدهی و بهبود ROI یا نرخ بازگشت سرمایه در برنامه های بازاریابی عملکرد بهره برد.
              • موبایل و دسکتاپ: در تحقیق منبع این مقاله بیان شده که ۴۶ درصد متخصصان بازاریابی، هدفگیری مجدد را از طریق دستگاه ها و کانالهای چندگانه دنبال می کنند از جمله نسخه موبایل سایت، تبلیغات درون اپلیکیشنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی.

               

              هر چه بیشتر بتوان با استفاده از این نکات، در جهت ایجاد تبلیغاتی هدفمندتر و شخصی سازی شده تر حرکت کرد می توان انتظار داشت که رضایت طیف بیشتری از مخاطبان را جلب و آنان را به مشتری تبدیل کرد.

              بازاریابی عملکرد performance marketing

               

              افزایش پیچیدگی بازاریابی

              بازاریابی عملکرد امکان درک بهتری از سفر مشتری را فراهم می کند. طبق گفته های سایت معتبر eMarketer، هر چه بازاریابی عملکرد پیشرفته تر باشد مجریان این تکنیک قادر خواهند بود که منفعت بیشتری از فرصت های موجود برای شناسایی و تعامل با مخاطبان خود کسب نمایند.

              متخصصان بازاریابی از متدهای هدفگیری پیچیده ای نظیر تبلیغات ویدئویی بیش از پیش استفاده می کنند. لکسوس از تکنولوژی بخش بندی مخاطبان در فیس بوک برای توزیع یک کمپین تبلیغاتی برای بیش از ۱۰۰۰ ویدئو استفاده کرد. این کمپین بسیار موفق بوده و توانست به ۱۱٫۲ میلیون کاربر فیس بوک برسد.

              شاید زمان آن رسیده که ویدئو را به عنوان بهترین ابزار بازاریابی عملکرد کارشناسان بازاریابی در نظر گرفت.آینده بازاریابی عملکرد می تواند در ادغام آن با تبلیغات ویدئویی، تبلیغات شخصی سازی شده و سایر متدهای پیشرفته هدفگیری مشتریان مشاهده کرد.

               

              در ادامه می توان جمع بندی مناسبی از تعریف و ماهیت Performance Marketing به دست آورد:

               

              • بازاریابی عملکرد چیست؟

              بازاریابی عملکرد، مقوله ای جامع بوده که به بازاریابی اینترنتی و برنامه های تبلیغاتی به گونه ای اشاره دارد که در آن، متولیان اجرا و انتشار تبلیغات و برنامه های بازاریابی(مانند آژانس های دیجیتال مارکتینگ یا وبسایتهای نمایش دهنده آگهی) تنها به ازای انجام کاری خاص مانند فروش، کلیک یا جذب لید مبلغ دریافت می کنند.

               

              • چه چیزی بازاریابی عملکرد را منحصر به فرد می کند؟

              بازاریابی عملکرد ترکیبی از تبلیغات و نوآوری بوده که به خرده فروشان و حتی متولیان بازاریابی مشارکتی (Affiliate Marketing) کمک می کند کسب و کارشان را به شیوه های متعددی رشد دهند. در این حالت کمپینهای به شدت هدفگذاری شده برای هر خرده فروش همانند شیوه ایست که در آن هر کس می تواند موفق شد. بازاریابی عملکرد فرصتهای برد-برد برای خرده فروشان و متولیان بازاریابی مشارکتی ایجاد می کند.

               

              • چه چیزی بازاریابی عملکردی را با سایر فرمتهای تبلیغات متفاوت می کند؟

              برخلاف سایر فرمتهای تبلیغات سنتی که هزینه تبلیغ در ابتدا پرداخت شده و این امر به  موفقیت آمیز بودن تبلیغ بستگی ندارد، هزینه تبلیغات در بازاریابی عملکرد تنها زمانی پرداخت می شود که تراکنش یا فعل و انفعال هدف، به طور موفقیت آمیز حاصل شود. بازاریابی عملکرد به طور موفقیت آمیزی توانسته ارزش پیشنهادی تبلیغات سنتی را معکوس کرده و امکان اندازه گیری آنی نرخ بازگشت سرمایه را محقق نماید.

              مقاله مرتبط:
              کدام ابزارها و روشهای اینفلوئنسر مارکتینگ مناسب شماست؟

              در ادامه ۶ نکته مهمی که باید همواره از بازاریابی عملکردی به خاطر داشته باشید بیان شده است.

              بازاریابی عملکرد performance marketing

               

              • بازاریابی عملکرد بر اساس بهینه سازی قیف KPIهاست.

              در سایر روشهای بازاریابی مانند تبلیغات بنری، شاخصهای کلیدی عملکرد یا KPIهای شما مواردی نظیر تعداد نمایش یا کلیک خواهد بود اما این تکنیک بازاریابی، بر اقدامهایی نظیر لید، عضویت، تبدیل، فروش و … تمرکز دارد.

               

              • به ازای آنچه دریافت می کنید هزینه می پردازید.

              همانطور که بیان شد بر خلاف سایر روشهای تبلیغاتی رایج، در این مدل تنها به ازای تعداد اهداف محقق شده خود از تبلیغات هزینه پرداخت می کنید.

              در واقع اگر کمپین شما موفقیت آمیز نباشد هزینه ای از دست نخواهید داد. به همین دلیل همواره کارشناسان بازاریابی عملکردی در تلاشند تا کمپین های خود را بهینه کرده و روشهای جدیدی را برای کسب نتیجه بهتر امتحان کنند.

               

              • نبض بهینه سازی سریع تر می زند.

              از آنجایی که performance marketing بر پایه نتایج قابل اندازه گیری استوار است بهینه سازی سریع تر اتفاق می افتد.بازاریابان عملکرد سه، چهار یا پنج هفته وقت ندارند تا کمپین عملکردی خود را سر و سامان دهند. آنها ناچارند در کمترین زمان، روی مخاطب هدف صحیح متمرکز شوند.

              همین امر سبب می شود تا چرخه بازخوردگیری را کوتاه تر کرده و منابع بیشتری را در استراتژی های موفق تزریق کرده و استراتژی های ناموفق را کنار بگذارند.

               

              • دسترسی به اندازه گیری آنی ROI

              اندازه گیری نتایج در سایر روشهای تبلیغات و بازاریابی گاهاً دشوار است. مخصوصاً اگر پای داده های کیفی در میان باشد. مثلاً چطور می توانید بفهمید که آگاه سازی از برند صورت گرفته است؟

              قطعاً راه هایی برای این هدف وجود دارد اما در بازاریابی عملکرد، می توانید همواره و در هر لحظه، نمایی از نرخ بازگشت سرمایه خود را مشاهده کنید: هزینه جذب هر لید، هزینه جذب هر عضو، هزینه هر نصب اپلیکیشن، هزینه هر فروش و …

               

               

              • ریسک کمتر برای تبلیغ کنندگان

              از آنجاییکه شما تنها به ازای آنچه به دست می آورید هزینه می کنید پس ریسک هدررفت بودجه به حداقل می رسد. به همین دلیل می توانید چندین کمپین مختلف را برگزار کرده و بدون نگرانی از کمبود بودجه یا عدم موفقیت کمپین، از کانالها و پلتفرم های مختلف جهت توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

               

              • قابل استفاده در بودجه های کم تا زیاد

              استفاده از بازاریابی عملکرد در ابتدا به بودجه زیادی نیاز ندارد. به همین دلیل برای سازمانها و برندهای کوچک – که در حال شناسایی و طراحی استراتژی بازاریابی خود هستند – بسیار مناسب و در دسترس می باشد.

              در واقع می توان با هر بودجه ای کمپین های عملکردی را اجرا کرد و با توجه به میزان بازدهی و نتیجه، بودجه آن را افزایش داد.

              منبع: https://garshadma.com/category/sale-marketing/what-is-performance-marketing/

              برچسب ها: Performance Marketingبازاریابیبازاریابی عملکردپرفورمنس مارکتینگ
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              میکرو مومنت مارکتینگ یا بازاریابی میکرولحظه ها (Micro-Moments) چیست؟

              میکرو مومنت مارکتینگ یا بازاریابی میکرولحظه ها (Micro-Moments) چیست؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود