پنج‌شنبه, ژانویه 28, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 16, 2020
              داخل تبلیغات, شاخص های ارزیابی عملکرد
              0 0
              0
              Home تبلیغات
              چکیده مقاله : این یک مقاله بسیار مهم است! زیرا اعدادی را به عنوان نرخ کلیک خوری مدلهای مختلف تبلیغات اینترنتی ( CTR ) بیان می کند که می تواند راهگشای انتخاب فرمت های تبلیغات آنلاین در پلتفرمها، سایتها، سایزها و حالت های مختلف بر اساس بازدهی آن باشد.

              در این مقاله ترکیبی تلفیقی را در کنار هم قرار دادم تا به کارشناسان و فعالان دیجیتال مارکتینگ کمک کرده تا با مطالعه بازاریابی تعاملی بتوانند مدلهای تبدیل پاسخ مستقیم را برای کمپین های تبلیغاتی خود طراحی کنند.

              زمانی که من این نکات را از منابع مختلف می آموختم تبلیغات شبکه های اجتماعی در دوران کودکی خود به سر می برد اما آنها هم اکنون به بخشی پایه ای در تبلیغات اینترنتی تبدیل شده اند.

              اما در انتهای همین مقاله، مقایسه ای بین نرخ کلیک خوری تبلیغات فیس بوک و توییتر و تبلیغات گوگل ادوردز نیز انجام داده و نتایج آن را ارائه کرده ام.

               

              بنچ مارک نرخ کلیک خوری تبلیغات نمایشی

              -انتشار در ژانویه ۲۰۱۸

              در سال ۲۰۱۸ داده های خود را با جدیدترین پژوهش های موجود به روز کردیم. بهترین منبع برای بنچ مارکت این مقاله Doubleclick ( بخشی از شبکه تبلیغات نمایشی گوگل ) که به طور مرتب ابزار بنچ مارکت تبلیغات نمایشی خود را به روز می کند در نظر گرفته شد.

              در این ابزار می توانید بر اساس کشور، بخش و نوع تبلیغ برای ایجاد بنچ مارکتهای خود انتخاب کنید. گوگل دیگر، داده های خود را از این ماه به روز نمی کند. اما در همین زمان آخرین نسخه ما در ژانویه بر اساس نرخ کلیک خوری جهانی تبلیغات بنا شده است:

               

              نرخ کلیک خوری کلی تبلیغات نمایشی

              از بین تمام فرمت ها و جایگاه های تبلیغاتی، میانگین نرخ کلیک خوری تنها ۰٫۰۵% است.

              بنابراین می توان گفت که تنها ۵ کلیک از هر ۱۰٫۰۰۰ نماش به دست می آید که این اعداد نشان دهنده دشواری کسب بازخورد و نتیجه مستقیم از طریق تبلیفات بنری و نمایشی آنلاین می باشد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              در حالی که CTR در این حد اندک است اگر به گزارش بهینه سازی رسانه ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که تبلیغات آنلاین به افزایش آگاه سازی برند و افزایش تمایل به خرید کمک شایانی می کند؛ مخصوصاً زمانی که با رسانه های آفلاین ترکیب شوند.

              داده های بالا بیانگر این نکته نیست که اکثریت بینندگان تبلیغات آنلاین نسبت به بنرهای تبلیغاتی نابینا بوده و یا از ماهیت، جایگاه و کاربرد تبلیغات آگاهی ندارند؛ چرا که اگر این چنین بود کسب و کارها در هیچ سطحی از تبلیغات بنری و نمایشی هزینه نمی کردند.

              تست های متعددی پیرامون اثربخشی تبلیغات بنری صورت گرفت که نتایج قابل توجهی به دست آمد. طبق این نتایج، تبلیغات نمایشی برای بازدید از سایت در آینده و جست و جوی نام وبسایت در موتورهای جست و جو با وجود کلیک نکردن روی بنرها موثر می باشد.

              همچنین نرخ کلیک خوری بالاتری برای سایر فرمتهای تبلیغات آنلاین نظیر گوگل ادوردز و تبلیغات فیس بوک مشاهده کردیم. این تبلیغات، درصد کلیک خوری بالاتر، نرخ تبدیل بهتر و افزایش تمایل به خرید بیشتری نیز به دست آوردند.

               

              رسانه هایی با نرخ کلیک خوری بالا

              رسانه های با CTR بالا (رسانه های غنی:Rich Media) معمولاً نرخ کلیک خوری ۰٫۱% دارند

              رسانه های استاندارد و غنی نرخ کلیک خوری ۰٫۱۴% را منجر می شوند که تخمین واقع بینانه ای است اگر تبلیغ در فولد اول سایت قرار گیرد(منظور اولین بخشی از وبسایت که بدون اسکرول کردن به پایین دیده می شود).

              مقاله مرتبط:
              راهنمایی ساده برای اندازه گیری و افزایش توجه کاربران آنلاین

              در زیر، نتایج تبلیغات در سایت اسمارت اینسایت را مشاهده می کنید که بالای فولد قرار گرفته و نرخ کلیک خوری بین ۰٫۱۵% الی ۰٫۲۲% را با توجه به میزان خلاقیت، ارزش محتوا و آفر تبلیغ به دست آوردند.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              ترندهای نرخ کلیک خوری تبلیغات

              نمودار زیر مربوط به پلتفرم تبلیغاتی Google-Doubleclick می باشد که نرخ کلیک خوری ۰٫۱% را برای میانگین برخی روزها نشان می دهد اما نوسانات آن تردید در دقت اطلاعات آن را به وجود می آورد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              برای افرادی که ترندهای تبلیغات نمایشی را بر اساس کشورها یا متغیرهای مختلف جست و جو می کند گزارش Doubleclick Ad Research page مفید خواهد بود گرچه این گزارش مرتباً به روز نمی شود.

               

              نرخ کلیک خوری شبکه های اجتماعی، مقایسه ای بین فیس بوک و توییتر

              وبسایت Wordstream آنالیز جذابی از مقایسه فیس بوک و توییتر در نرخ کلیک خوری منتشر کرده است.

              به طور کلی می توان گفت که فیس بوک نرخ کلیک خوری کمتری دارد زیرا واحدهای نمایش تبلیغات آن دائمی نیستند(مشابه لینکداین). گرچه این امر در حال تغییر و ثبات نمایش تبلیغ مخصوصاً در موبایل می باشد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              می توانید گزارش کامل مقایسه کلیک خوری فیس بوک و توییتر را اینجا مطالعه کنید. در گزارش کامل اطلاعات مفیدی از نتایج تبلیغات که شامل تبلیغات موبایلی نیز می باشد ارائه شده است.

              همچنین گزارش جدیدتری در مورد نرخ کلیک خوری تبلیغات فیس بوک در ۲۰۱۷ منتشر شده که بازه ۰٫۵% الی ۱٫۶% را برای CTR تبلیغات مشتریان فیس بوک نشان می دهد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              نرخ کلیک خوری تبلیغات (PPC(Pay-per-click و SEM(بازاریابی موتورهای جست و جو نظیر گوگل و بینگ)

              آمارهای زیر توسط موسسه ادوب دیجیتال منتشر شده که در آن تحلیل داده های سالانه مشتریان آنها با ۲۰۰ میلیارد بازدید وبسایتهایشان ارائه شده است:

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              مقایسه CTR تبلیغات نمایشی، ادوردز و شبکه های اجتماعی

              این مقایسه ای از میانگین نرخ کلیک خوری رسانه های آنلاین است که برای مدلسازی نتایج رسانه های دیجیتال در بودجه های سطح بالا مناسب و کاربردی می باشد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              نرخ کلیک خوری فیس بوک بر اساس هر بخش

              فیس بوک مدلهای مختلفی از فرمتهای تبلیغات را با اهداف و کارکردهای متفاوت ارائه می دهد که طبیعتاً در نتایج هر کدام از این فرمتها گستردگی زیادی وجود دارد.

              شما می توانید دریابید که نرخ کلیک خوری تبلیغات فیس بوک بسیار هدفگذاری شده‌تر نسبت به تبلیغات نمایشی بوده که به طور مشخص کلیک خوری بیشتری نیز در پی داشته است، مخصوصاً در تبلیغات با هدف جذب لید (مثلاً دریافت ایمیل کلیک کنندگان روی تبلیغ) و تبلیغات داینامیک محصولات (مانند هدفگیری مجدد بازدیدکنندگانی که قبلاً از وبسایت شما و محصولاتی خاص دیدن کردند).

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              همچنین در گزارش Wordstream خلاصه ای از نرخ کلیک خوری تبلیغات فیس بوک در هر بخش ارائه شده است:

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              این گزارش برای انوع مختلف فرمتهای تبلیغات در آزمونی توسط اسمارت اینسایت انجام شده که نشان می دهد استفاده از هدفمندی های تبلیغات فیس بوک در بهبود نرخ کلیک خوری آن موثر است.

              مقاله مرتبط:
              چند درصد از تبلیغات هدفگذاری شده به مخاطبان هدف خود می رسند؟

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              چالش دیده شدن در تبلیغات آنلاین

              قابلیت دیده شدن مشکل دیگری برای کارشناسان تبلیغات اینترنتی است که باید هنگام ارزیابی اثربخشی تبلیغات و اندازه گیری نرخ کلیک خوری در نظر گرفته شود.

              افزونه های بلاک کردن تبلیغات در مرورگرها نیز در کشورهای مختلف با محبوبیت و افزایش استفاده همراه شده اند که بنا به برخی گزارشات، این موضوع ۳۵ درصد تبلیغات در برخی کشورها را تحت الشعاع قرار می دهد.

              قابلیت دیده شدن به درصدی از تبلیغات در کمپین تبلیغاتی یا یک سایت نمایش دهنده آگهی گفته می شود که به طور بالقوه پتانسیلی برای کلیک خوری داشته باشند.

              بر اساس داده های گوگل تنها ۴۴٫۹% از تمام تبلیغاتی که در زیر فولد قرار داشته و کاربران برای مشاهده آنها اسکرول نمی کنند قابلیت کلیک خوری دارند (منبع)

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              تاثیر قابلیت دیده شدن (viewability) و بلاک کردن تبلیغات آنلاین (ad blocking) بر روی نرخ کلیک خوری سبب شده تا صاحبان کسب و کارها توجه و بودجه خود را بر تبلیغاتی با میزان مشاهده بالا معطوف نمایند که این امر سبب افزایش توجه به تبلیغات همسان (native advertising) شده که در آن پتانسیل بیشتری برای افزایش بهره وری تبلیغات وجود دارد.

               

              نرخ کلیک خوری تبلیغات اینترنتی در هر کشور

               

              Region Overall Click-through Rate Percent (%)
              North America
              Canada ۰٫۰۹%
              United States ۰٫۱۰%
              EMEA
              Austria ۰٫۱۱%
              Belgium ۰٫۱۳%
              Denmark ۰٫۱۲%
              Finland ۰٫۰۵%
              France ۰٫۱۲%
              Germany ۰٫۱۱%
              Greece ۰٫۱۷%
              Ireland ۰٫۱۰%
              Italy ۰٫۱۰%
              Luxembourg ۰٫۰۹%
              Netherlands ۰٫۱۴%
              Norway ۰٫۱۱%
              Spain ۰٫۱۲%
              Sweden ۰٫۰۸%
              Switzerland ۰٫۱۲%
              United Arab Emirates ۰٫۱۸%
              United Kingdom ۰٫۰۷%
              JAPAC
              Australia ۰٫۰۷%
              China ۰٫۱۲%
              Hong Kong ۰٫۱۷%
              India ۰٫۱۸%
              Malaysia ۰٫۳۰%
              Singapore ۰٫۱۹%

               

              نرخ کلیک خوری در فرمتهای مختلف تبلیغ

              نرخ کلیک خوری با توجه به موقعیت قرارگیری آن در سایت نمایش دهنده و نوع تبلیغ از نظر سایز و طرح بازه گسترده ای را می تواند در بر بگیرد.

              طبق نمودار زیر، بنرهای سنتی با سایز ۶۰*۴۶۸ عملکرد بسیار ضعیف تری در جذب کلیک نسبت به بنرهای skyscrapers (بنرهای دراز و باریک) که معمولا در سایز ۶۰۰*۱۶۰ طراحی می شوند دارد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

               

              نرخ تعامل با تبلیغات در فرمتهای مختلف

              میزان تعامل با فرمت های مختلف تبلیغات نیز آماری مشابه نمودار قبل دارد.

              میانگین نرخ کلیک خوری CTR تبلیغات اینترنتی

              در اینجا، تعامل به معنی این است که کاربر حداقل یکی از موارد زیر را انجام دهد:

              • فلش ماوس را حداقل برای یک ثانیه کامل حول تبلیغ نگه دارد.
              • روی لینک تبلیغ کلیک کند.
              • نمایش تبلیغ در حال تمام صفحه را انتخاب کند.
              • قابلیت اطلاعات بیشتر تبلیغ را فعال کند.

              *دو مورد آخر در برخی پلتفرم های ارائه دهنده تبلیغات اینترنتی قابل عرضه می باشد.

              منبع: https://garshadma.com/category/online-advertising/نرخ-کلیک-خوری-تبلیغات-اینترنتی/

              برچسب ها: ctrتبلیغات کلیکینرخ کلیک
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              CTR در برابر CTOR : کدام سنجه ایمیل مارکتینگ باید رصد شود؟

              CTR در برابر CTOR : کدام سنجه ایمیل مارکتینگ باید رصد شود؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود