سه‌شنبه, ژانویه 19, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              Session در گوگل آنالیتیکس چیست؟

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 17, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی دیجیتال
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              session در گوگل آنالیتیکس در واقع شبیه به یک جعبه در سایت عمل می‌کند. این جعبه وظیفه دارد که تمام رفتارها، واکنش‌ها و اقدامات کاربران را ثبت ‌کند و به گوگل آنالیتیک دهد.

              فعالیت کاربران را می‌توانیم در یک بخش‌بندی بزرگ قرار دهیم که شامل کارهای بسیاری می‌شود. مانند بازدید از یک صفحه، ثبت‌نام در سایت، خرید یک محصول یا خدمات، کلیک کردن روی لینک‌ها. همه این فعالیت‌ها می‌تواند session‌های مختلفی ایجاد کند که همگی ثبت و به بخش گوگل آنالیتیک تحویل داده می‌شوند.

              در یک تعریف ساده می‌توان گفت که سشن، ساختار و مجموعه‌ای از داده‌هاست که وب اپلیکیشن از آن نگهداری و به صورت موقت آن را حفظ می‌کند. این مجموعه اطلاعات فقط زمانی کاربرد دارد که یک یوزر، با وب اپلیکیشن در ارتباط باشد و در آن فعالیت کند. مثال ساده درباره این مفهوم، اطلاعات مربوط به صفحات پرداخت اینترنتی است. شما می‌توانید بخشی از اطلاعات کارت بانکی‌تان را در session ثبت کنید تا برای استفاده‌های بعدی، مجبور به وارد کردن دوباره اطلاعات نباشید.

              تفاوت session و user

              برخی اوقات، افراد، معنای سشن و یوزر با هم اشتباه می‌گیرند. در حالیکه تفکیک این دو مفهوم می‌تواند شما را در فهم معنای session در گوگل آنالیتیکس بسیار کمک کند.

              فرض کنید شما فردی هستید که به عنوان یک User یا کاربر شناخته می‌شوید. در طول روز ممکن است یک یا چند بار به رستوران مورد علاقه‌تان سر بزنید. در هر بار رفتن به رستوران، کارهای مختلفی را مثل ثبت و سفارش غذا، یک قرار ملاقات کاری یا دوستانه و … انجام می‌دهید. فعالیت‌های شما در رستوران، هر تعدادی که باشد، به عنوان جلسات یا سشن شناخته می‌شود.

              بنابراین، کاربران یا یوزرها، بازدیدکنندگان منحصربه‌فردی هستند که اقدامات و فعالیت‌ها را شکل می‌دهند. سشن یا جلسات، بازدید یا تعداد دفعاتی است که یک فرد به جایی وارد شده و فعالیتی را در آن شکل داده است. دقت کنید که جلسات یا همان session‌ها باید به تعداد یا بیشتر از User‌ها باشند.

              هر session در گوگل آنالیتیکس چه زمانی به پایان می‌رسد

              هر جلسه یا سشن، دارای بازه زمانی مشخصی است که به نوعی تاریخ انقضا محسوب‌ می‌شود. هر session پس از مدتی از بین می‌رود و این از بین رفتن به یکی از سه دلیل زیر رخ می‌دهد:

              ۱. پس از گذشت ۳۰ دقیقه در صورت منفعل بودن

              ۲. در نیمه شب

              ۳. با تغییر در کمپین

              پس از گذشت ۳۰ دقیقه در صورت منفعل بودن

              به طور پیش فرض، هر جلسه پس از ۳۰ دقیقه، در صورتی که کاربر منفعل و بی‌تحرک باشد به پایان می‌رسد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که صفحه‌ای از یک سایت را باز کنید و مطلبی را در آن بخوانید. سپس روی صفحه بمانید و به مدت ۳۰ دقیقه کاری انجام ندهید و در سایت فعالیتی نکنید. پس از این مدت، زمانی که صفحه را دوباره باز می‌کنید، می‌بینید که مدت زمان جلسه به پایان رسیده است. اگر ۲۹ دقیقه از بی‌تحرکی شما در سایت گذشته باشد و شما در این زمان فعالیتی انجام دهید، پیش از پایان انقضا، سشن شما ۳۰ دقیقه دیگر تمدید می‌شود.

              گاهی اوقات شما قصد دارید که مقاله بلندی را بخوانید و یا در یک فروشگاه اینترنتی برای مدت زمانی به دنبال خرید یک محصول باشید. اما ۳۰ دقیقه برای کاری که می‌خواهید انجام دهید بسیار کوتاه است. در این صورت، امکان این را دارید به بخش سرپرست سایت بروید و مدت زمان جلسه را خودتان تعیین کنید. این تنظیم زمان را می‌توانید از حداقل ۱ دقیقه تا حداکثر ۴ ساعت تعیین کنید.

              در نیمه شب

              گاهی اوقات مدت زمان مشخص جلسه، با تغییر روز و ورود به روز جدید پایان می‌یابد. برای مثال اگر شما در وبسایتی مشغول فعالیت باشید و در ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه پستی را در آن بخوانید، سشن شما در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد به پایان می‌رسد. چراکه روز جدیدی شروع شده است.

              با تغییر در کمپین

              کاربرانی که از سایت شما بازدید می‌کنند، از منابع مختلفی به سایت شما آمده‌اند. این منابع ممکن است Google Facebook یا Email باشند. گاهی اوقات، یوزرها از طریق کمپین‌ها مانند Adwords یا Utm campain و یا URL  به شما می‌پیوندند. این کمپین گاهی می‌تواند کلمات و عبارات کلیدی خاص را هم در بربگیرد که کاربر به وسیله آن به Adword سایت شما رسیده است. در این صورت، Google analytics این اطلاعات را در بخش داده‌های خود ذخیره می‌کند. حالا فرض کنید که همان کاربر، از طریق کمپین دیگری وارد سایت شما شود. در این صورت زمان جلسه اول به پایان می‌رسد و سشن جدیدی ایجاد می‌شود.

              چگونه یک session در گوگل را شروع و تمام کنیم؟

              برای آنکه یک سشن را در گوگل شروع و تمام کنیم، باید بدانیم که به عنوان یک کاربر، چه مدت زمانی را در سایت صرف کرده‌ایم. اگر نیاز دارید که بیش از ۳۰ دقیقه در سایتی وقت بگذرانید، پس نیازمند تعیین ساعت و مهلت زمانی جلسه هستید.

              برای این کار، ابتدا از طریق گوگل آنالیتیکس، مدت زمان مورد استفاده برای هر فعالیتی را بسنجید. سپس براساس زمانی که به عنوان کاربر نیاز دارید، ساعت شروع و پایان session را تعیین کنید. به این ترتیب می‌توانید یک سشن را در گوگل شروع کنید و به پایان برسانید.

              چطور کیفیت session را اندازه‌گیری کنیم؟

              نحوه اندازه‌گیری کیفیت سشن موضوع مهمی است که با چند عمل ساده می‌توانید به آن دست پیدا کنید. برای رسیدن به میزان کیفیت جلسه در گوگل آنالیتیکس مراحل زیر را دنبال کنید:

              ۱. وارد حساب Google analytics خود شوید.

              ۲. سپس نمایه گزارشگری را انتخاب کرده و داده‌هایی را که در طی ۳۰ روز گذشته یا بیشتر جمع‌آوری و ثبت کرده است، پیدا کنید.

              session در گوگل آنالیتیکس

              ۳. پس از یافتن داده‌ها، به ترتیب به بخش مخاطب (Audience) و رفتارها (Behavior) بروید.

              session در گوگل آنالیتیکس

              ۴. در جدول نمایان شده می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به session را مشاهده کنید.

              session در گوگا آنالیتیکس

              باید توجه کنید، تنها زمانی می‌توانید از طریق GA خود، به کیفیت جلسات دست پیدا کنید که نمای گزارشی‌تان، حداقل تعداد ۱۰۰۰ معامله از داده‌هایی را که ۳۰ روز قبل ثبت کرده است، در اختیار داشته باشد.

              زمانی که فضای GA شما، کمتر از ۱۰۰۰ معامله را در ۳۰ روز گذشته به ثبت رسانده باشد، نمی‌تواند داده‌های کیفیت سشن را محاسبه کند. اگر نمای گوگل آنالیتیکس شما، واجد شرایط محاسبه نیست می‌توانید از این طریق اقدام‌ کنید:  به حساب کاربری Google analytics Demo وارد شوید و اطلاعات مورد نیازتان را از آنجا دریافت کنید. خوب است بدانید که برای دیدن کیفیت‌های سشن امروز، باید در حدود ۲۴ ساعت صبر کنید.

              منبع: https://infogramacademy.com/blog/session-گوگل-آنالیتیکس/

              برچسب ها: sessionuserبازاریابی دیجیتالدورهدیجیتال مارکتینگکاربرگوگل آنالیتیکس
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              آموزش قسمت جذب (Acquisition) در گوگل آنالیتیکس

              آموزش قسمت جذب (Acquisition) در گوگل آنالیتیکس

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود