شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              11 نکته مهم در نوشتن مطلب سئو

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 24, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              نوشتن یک مطلب در وبلاگ سایت مانند هر نوع نوشتن دیگری، نیاز به داشتن مهارت دارد. برای اینکه کاربران را مشتاق نگه دارید، می بایست از یک ساختار مناسب متنی و همینطور عناوین و متون جذاب استفاده کنید. شما می توانید با به کار بردن کلمات کلیدی اصلی محتوای صفحه، در عناوین و متن آن و همینطور داشتن پاراگراف های مجزا، به کاربرانتان کمک کنید تا مفهوم اصلی محتوا را بهتر درک کنند.

              هر چه کاربران سایت مطالب آن را بهتر درک کنند، بیشتر رغبت پیدا می کنند تا آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به آن لینک دهند. این کار موجب افزایش رتبه سایت شما خواهد شد. بنابراین برای ارتقا سئو وب سایت و افزایش رتبه آن در گوگل می بایست مهارت های خود در نوشتن مطالب را بهبود ببخشید.

              برای بعضی از افراد نوشتن مطلب سئو با نوشتن مطلبی که با هدف جذب مخاطبان صورت می گیرد دو چیز متفاوت است. اما ما با این نوع طرز فکر مخالفیم. اگر شما خواهان یک محتوای سئو شده به همراه جذابیت بالا برای خوانندگان هستید، می بایست کلمات کلیدی را که قصد دارید در نتایج جستجو از آنها ترافیک کسب کنید، حتما در جایگاه های برجسته ای از صفحه قرار دهید. اما دقت داشته باشید که استفاده افراطی از کلمات کلیدی در متن صفحه به هیچ وجه خوب نیست و از خوانایی آن می کاهد.

              در این مطلب قصد داریم که به بیان مهمترین نکات در نوشتن محتوا بپردازیم به گونه ای که نتیجه آن هم مطابق با استانداردهای سئو بوده و هم خوانایی بالایی داشته باشد. ما معتقدیم که این دو هدف همواره می بایست در کنار یکدیگر باشند.

              مهمترین اصول نوشتن مطلب سئو برای محتوای صفحات سایت

              قبل از هر چیزی مطالب سایت شما می بایست به خوبی نوشته شوند. بسیاری از نویسندگان سایت ها به محض اینکه چیزی به ذهنشان می آید، شروع به نوشتن می کنند. آنها هر چیزی که در آن لحظه به ذهنشان خطور می کند را تایپ می کنند. برای بسیاری از افراد داشتن این قابلیت کافیست، اما خیلی از افراد در این مورد نیاز به کمک دارند. در ادامه به معرفی چند دستور العمل در نوشتن مطلب سئو می پردازیم.

              1. قبل از نوشتن فکر کنید

              در مورد پیام محتوای خود فکر کنید. محتوای اصلی نوشته شما چیست و پیرامون چه پرسشی می گردد. هدف از نوشته شما چیست؟ بعد از خوانده شدن مطلب توسط کاربران چه انتظاراتی از آنها دارید؟ قبل از شروع نوشتن به تمامی این پرسش ها پاسخ دهید.

              2. درباره موضوعی بنویسید که کاربران زیادی به دنبال آن هستند

              قبل از اینکه شروع به نوشتن درباره موضوعی کنید، از خود بپرسید که چه کسی این مطلب را می خواند؟ خیلی از نویسندگان مطالبی را منتشر می کنند که هیچ خواهانی ندارد و هیچ دلیل و استراتژی پشت آن نهفته نیست. آنها فراموش می کنند که این مطالب برای کاربران انسانی نوشته شده و صرفا برای ارتقا سئو، گوگل و سایر موتورهای جستجو می نویسند. هنگامی که قصد نوشتن می کنید ارزش بالایی را برای خوانندگان خود در نظر بگیرید. چه چیزی شما می توانید به آنها بگویید که فرد دیگری از عهده آن خارج است؟ چه چیزی سرویس شما را مجزا از دیگران می کند؟ چه اطلاعاتی را می توانید با آنها به اشتراک بگذارید که سایت دیگری آن را منتشر نکرده است؟

              درباره مباحثی بنویسید که وبسایت های مشابه، اطلاعات ناقصی را درباره آن منتشر کرده یا اصلا تاکنون منتشر نکرده اند. جزییات بیشتری را درباره مهمترین مسائل کسب و کار خود بیان کنید تا تفاوت شما با دیگران نمود پیدا کند. نوشتن یک مطلب سئو به پر طرفدار بودن آن نیز بستگی دارد. مطلبی می تواند ارزش سئو داشته باشد که کاربرانی در اینترنت به دنبال آن باشند.

              3. ساختار مطلب خود را مشخص کنید

              هر یک از پست های سایت می بایست دارای بخش های زیر باشد:

              • قسمتی برای توضیحات ابتدایی
              • بدنه اصلی محتوا که شامل پیام اصلی آن می گردد
              • جمع بندی برای خلاصه کردن مهمترین مطالب مطرح شده در محتوا

              هر یک از این سه قسمت را از ابتدا مشخص کرده و شروع به تکمیل آنها کنید. با طی کردن این مرحله چکیده ای از قالب کلی صفحه را دارید. حال می توانید شروع به نوشتن مطلب اصلی کنید.

              4. کلمات کلیدی را در ابتدای صفحه به کار برید

              کلملات کلیدی را حتما در دو یا سه جمله ابتدایی صفحه به کار ببرید. این کار موجب اطمینان خاطر کاربر می گردد که مطلب درستی را برای مطالعه و پیدا کردن جواب سوال خود پیدا کرده است.

              5. از پاراگراف ها استفاده کنید

              بسیاری از افراد از پاراگراف ها در متن نوشته خود استفاده می کنند. دقت داشته باشید که نبایست هر جمله جدید را در خط جدید شروع کنید، صرفا به این دلیل که متن شما زیباتر به نظر می رسد. همواره می بایست دلیلی برای شروع پاراگراف جدید وجود داشته باشد. هر پاراگرافی نیز باید درباره موضوع مشخصی باشد و قبل از شروع هر پاراگراف از این مسئله مطمئن شوید. مفهوم هر پاراگراف می بایست در یک جمله قابل بیان باشد. اگر بیان مفهوم آن نیازمند جملات بیشتری باشد، پاراگراف جدیدی باز کنید.

              6. از هدینگ ها استفاده کنید

              هدینگ ها موجب ساختار بندی صفحه می گردند، بنابراین الزاما می بایست از آنها استفاده کنید. آنها در افزایش خوانایی و همینطور سئو صفحه بسیار موثرند. هدینگ ها به گوگل کمک می کنند تا مفهوم صفحه را بهتر درک کرده و از این رو موجب ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو می گردند. استفاده از زیر شاخه ها نیز موجب وضوح بیشتر مطلب برای کاربران شده و در نتیجه ساختار صفحه را بهبود می بخشد. دقت کنید که کلمات کلیدی یا مترادفات آن را در بعضی از زیر شاخه ها استفاده کنید. این جمله بدین معنی نیست که آن را در تمام زیر شاخه ها به کار ببرید، چرا که این کار موجب کاهش خوانایی متن توسط برای کاربران می گردد.

              7. از عبارات اشاره ای استفاده کنید

              عبارات اشاره ای، عباراتی هستند که مخاطبان را ترغیب به خواندن ادامه آن می کنند. به عنوان مثال عباراتی مانند “اولا”، “ثانیا”، “نهایتا”، “با این وجود”، “مطمئنا” و “در واقع” از این دست هستند. همچنین کاربران معمولا به کلماتی مانند “بنابراین” و “در نتیجه” توجه زیادی نشان می دهند، چرا که میخواهند خلاصه مطلب را از این پاراگراف ها دریافت کنند. این عبارات همچنین در ساختار بندی صحیح متن، بسیار تاثیر گذارند.

              8. مطلب خود را قبل از انتشار در اختیار همکاران خود قرار دهید

              قبل از انتشار هر مطلبی در صورت امکان آن را در اختیار دوستان یا همکاران خود قرار داده و از آنها بخواهید تا آن را مطالعه کنند و درک خود از آن را بیان نمایند. اشتباهاتی را که آنها به شما تذکر می دهند را جدی بگیرید و در صورت لزوم تصحیح کنید.

              9. طول مطلب را بهینه سازی کنید

              حداقل از 300 کلمه در متن محتوای خود استفاده کنید. گوگل نوشته های بلند را دوست دارد، اما اگر مطلب شما بسیار بلند باشد، باعث هراس بازدید کنندگان خواهد شد. پیشنهاد ما اینست که حول و حوش 700 کلمه در مطالب صفحه بنویسید و کلمات کلیدی مورد نظر را در حدود یک درصد در متن صفحه به کار ببرید. بنابراین در متنی که دارای 300 کلمه است تقریبا سه بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید.

              10. به مطالب قبلی لینک دهید

              اگر در گذشته نیز مطلب مشابهی درباره مطلب حال منتشر کرده اید، حتما در طول متن صفحه به آن لینک دهید. این کار موجب افزایش اعتبار سایت شما درباره آن موضوع شده و همچنین گوگل نیز به لینک های داخلی مرتبط علاقه مند است. همچنین کاربران نیز احتمالا به مطالب گذشته شما حول آن موضوع علاقه مند بوده و این کار موجب نگه داشتن آنها در سایت می شود.

              11. به طور منظمی نسبت به انتشار مطالب جدید اقدام کنید

              اضافه کردن مطالب کاربردی به صورت مرتب در وب سایت موجب زنده نگه داشتن سایت می گردد. گوگل سایت هایی را که فعال نیستند کمتر پایش می کند و به مراتب رتبه پایین تری به آنها می دهد.

              منبع: https://radzad.com/blog/seo-article-writing

              برچسب ها: بازاریابی محتوابازاریابی محتوا محوربازاریابی محتواییتولید محتواسئومحتوامحتوای استراتژیکمحتوای راهبردی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              کپی رایتینگ چیست؟ کپی رایتر کیست؟

              کپی رایتینگ چیست؟ کپی رایتر کیست؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود