شنبه, ژانویه 16, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              6 ابزار و وب سایت ضروری که برای شروع بلاگینگ موفق باید بشناسید

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 24, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور, وبلاگ نویسی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              مهم نیست که وبلاگ نویسی را به عنوان سرگرمی انجام می دهید و یا به عنوان یک شغل به صورت روزمره به آن متعهد هستید. وبلاگ نویسی چیزی فراتر از نشستن پشت کامپیوتر، تایپ کردن و خلق کلمات جدید روی صفحه نمایشگر است.

              اگر واقعا می خواهید وبلاگ نویسی را شروع کنید، باید بتوانید زمان ذخیره کنید، به سرعت رشد کنید و هوشمندانه تر کار کنید. اینگونه می توانید بلاگ خود را روز به روز گسترش دهید و در آن پیشرفت کنید.

              در این مقاله بر اساس تجربه 6 وب سایت و ابزار ضروری که باید قبل از شروع بلاگینگ در آنها اکانت خود را ایجاد کرده باشید را معرفی می کنیم که هر یک از آنها می تواند سهمی در موفقیت شما در مسیر بلاگینگ داشته باشند.

              1) افزونه خبرنامه MailChimp

              خب، با مهم ترین مورد لیست شروع می کنیم! داشتن یک خبرنامه ایمیلی که مخاطبان شما بتوانند در آن ثبت نام کنند و شما با در دست داشتن ایمیل های آنان بتوانید لیست عناوین جدید و بروز شده را در کنار تبلیغات و یا حتی درخواست فیدبک یا همان بازخورد برای آن ها ارسال کنید برایتان از نان شب هم واجب تر خواهد بود!

              در این زمینه افزونه MailChimp که می توانید به طور رایگان نیز از آن بهره مند شوید، بهترین ابزار در بین رقبای خود محسوب می شود که به کمک آن می توانید یک فرم سفارشی سازی شده جمع آوری ایمیل را در وبلاگ خود داشته باشید و کمپین های زمانبندی شده ارسال ایمیل را برای آن تعریف کنید. برای مثال می توانید آن را طوری تنظیم کنید که روز تولد کاربران برای آنها پیام تبریک ارسال کند.

               

              2) وب سایت دانلود تصاویر استوک Unsplash

              اگر می خواهید مطالب وبلاگ خود را متمایز و جذاب تر نشان دهید، یکی از مهم ترین روش ها استفاده از تصاویر با کیفیت و به اصطلاح استوک است. منابع مختلفی برای دانلود چنین تصاویری وجود دارد که می توانید تصاویری شیک و تجملاتی در زمینه های موردنظر خود در آن ها پیدا کنید و به رایگان مورد استفاده قرار دهید تا زیبایی های بصری وبلاگ خد را دو چندان کنید.

              Unsplash یک جامعه مجازی آنلاین مختص بزرگترین عکاسان دنیا است که در آن تصاویر بسیار با کیفیت با لایسنس رایگان در اختیار عموم مردم قرار می گیرد. به عنوان یک تولید کننده ی محتوا، بدون شک به عضویت در چنین وب سایتی نیاز پیدا خواهید کرد.

              البته ما Unsplash را به عنوان محبوب ترین سایت بین سایر سایت های دانلود تصویر استوک معرفی کردیم و سایت های دیگری نظیر Pexels نیز وجود دارند که عملکرد آنها تفاوت چندانی با Unsplash ندارد. آنچه که Unsplash را از رقبا متمایز می کند، امکان ذخیره تصاویر به صورت کالکشن و دسترسی دائمی به آنها در کنار امکانات متنوع دیگریست که کار کردن با این وب سایت را لذت بخش کرده است. همچنین در این وب سایت اعتبار هنرمندان به خوبی حفظ شده است. متاسفانه بر خلاف Pexels در این وب سایت خبری از اشتراک گذاری ویدئوهای با کیفیت بالا نیست.

              6 ابزار و وب سایت ضروری که برای شروع بلاگینگ موفق باید بشناسیدهمانطور که احتمالا حدس زده اید، تصویر بالا نیز از Unsplash دانلود شده است!

              3) مدیریت شبکه های اجتماعی با Buffer

              شما به عنوان یک وبلاگ نویس، وقت زیادی برای صرف کردن در شبکه های اجتماعی نخواهید داشت. اما به هر حال باید در شبکه های اجتماعی که مخاطبان شما در آنها حضور دارند، فعال باشید، چرا که امروزه تعداد کاربران در این گونه شبکه ها بیشتر از کسانی هستند که به دنبال بلاگ های آنلاین جستجو می کنند. بنابراین داشتن یک دستیار که فعالیت شما را در شبکه های اجتماعی تقویت کند و زمان شما را ذخیره کند، بسیار مفید خواهد بود. وب سایت Buffer نقش همین دستیار را برای شما بازی می کند و می تواند مقالات شما را به صورت زمانبندی شده در شبکه های اجتماعی دلخواه شما مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و… منتشر کند.

              با این وجود دیگر نگران کم آوردن زمان برای فعالیت در شبکه های اجتماعی نخواهید بود و می توانید تمامی انرژی خود را صرف تولید محتواهای تازه کنید. علاوه بر این، کار کردن با این وب سایت بسیار ساده است و به سرعت می توانید با قابلیت های آن کار کنید. همچنین وجود پلن رایگان (اما محدود) نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت این سایت است.

              4) بررسی املا و دستور زبان با Grammarly

              افزونه Grammarly که بر روی مروگر شما نصب می شود می تواند شما در حین تولید محتوا در هر وب سایتی، از شبکه های اجتماعی گرفته تا تا هنگام نوشتن ایمیل و… یاری کند. کار این ابزار بررسی غلط های املایی و همچنین دستور زبان و حتی لحن پیام شما با توجه به تنظیماتی است که به آن می دهید. شما می توانید این افزونه را در کسری از ثانیه بر روی مروگر خود نصب کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

              متاسفانه این افزونه تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و اگر به زبان فارسی بلاگ نویسی می کنید، تقریبا برای شما بی کاربرد خواهد بود. اما اگر قصد تولید محتوا به زبان انگلیسی دارید و یا در حال تایپ یک کامنت یا ایمیل انگلیسی باشید می توانید از امکانات این افزونه بهره مند شوید. هنگام فعال بودن این افزونه مطمئن خواهید بود که نوشته های شما فاقد غلط های املایی و حتی گرامری است و در صورت اشتباه نیز افزونه به شما پیشنهاد اصلاح خواهد داد.

               

              5) اتوماتیک کردن کارهای تکراری با Zapier

              اگر چندان در دنیای تکنولوژی به سر نمی برید، احتمالا اولین باری باشد که نام این ابزار را می شنوید. ابزار Zapier در واقع بیشتر مورد استفاده دیجیتال مارکترها است تا بلاگرها! کار اصلی آن نیز اتوماتیک کردن کارها و تسک های تکراری است که به طور روزمره وقت زیادی را از بسیاری از افراد هدر می دهد. خوشبختانه کار کردن با این ابزار بسیار راحت است و نکته مثبت آنکه از بیش از 2000 اپلیکیشن مختلف پشتیبانی می کند. اما کار این ابزار دقیقا چیست؟

              فرض کنید شما روزانه ایمیل های زیادی دریافت می کنید و می خواهید یک نسخه از هر ایمیل در داخل یک اپ دیگر مانند دراپ باکس شما ذخیره شود. خب! در حالت عادی این کار وقت زیادی را به طور روزمره از شما می گیرد و شما باید هر روز وقت زیادی را صرف انجام این کار تکراری کنید. البته گاهی اوقات این کارها چند مرحله ای و پیچیده تر نیز می شوند و آنجاست که تکرار مداوم و همیشگی این تسک، اعصاب شما را فلج خواهد کرد! زپیر نیز ایجاد شده است تا شما را از شر کارهای روزمره تکراری خلاص کند!

              6) وب سایت Fiverr یا پونیشا

              آخرین مورد از این لیست شاید کمی تقلب محسوب شود! دلیل آن هم این است که برای این مورد بر خلاف بقیه مجبور هستید پول خرج کنید. اما به هر حال داشتن یک اکانت آماده که ساختن آن رایگان است خالی از لطف نخواهد بود. اما کار وب سایت Fiverr چیست؟ این وب سایت در واقع برای برون سپاری کارها به فریلنسر ها ایجاد شده است.

              به عنوان یک وبلاگ نویس ممکن است برخی مواقع بخواهید کاری را انجام دهید که یا حرفه آن را ندارید و یا وقت کافی برای صرف کردن در آن مورد. برای مثال طراحی یک اینفوگرافیک برای یکی از مقالات بلاگ که ممکن است تخصص آنرا نداشته باشید. در این وب سایت فریلنسرهای زیادی هستند که با کمترین قیمت این کار را برای شما انجام می دهند. البته از آنجا که نقل و انتقال پول و ارتباطات در این وب سایت به صورت بین المللی بوده استفاده از آن برای کاربران ایرانی تقریبا غیر ممکن است. اما خبر خوب آنکه می توانید در نمونه ایرانی این وب سایت یعنی پونیشا همین کارها را انجام دهید.

              جمع بندی

              به پایان 6 مورد گفته شده در مقاله رسیدیم و اگر تا قبل از مطالعه این پست با هرکدام از این موارد آشنا نبودید و حال دسترسی به آنها را برای خود مفید می دانید، بسیار خوشحالیم. تمامی این موارد به شما کمک خواهد کرد وقت کمتری هدر دهید، بیشتر روی کار خود متمرکز شوید و سریع تر رشد کنید. همچنین اگر شما نیز مورد مفید دیگری را می شناسید که باید به این لیست اضافه شود، آن را در قسمت نظرات از پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید. موفق باشید…

              برچسب ها: بازاریابی محتوابازاریابی محتوا محوربازاریابی محتواییتولید محتواوبلاگ نویسی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              6 اصل مهم در ایجاد مشتری وفادار در دیجیتال مارکتینگ

              6 اصل مهم در ایجاد مشتری وفادار در دیجیتال مارکتینگ

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود