شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              معرفی ابزارهای ویدئومارکتینگ-بخش اول

              7 ابزار ویدئو مارکتینگ

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 28, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور, ویدئو مارکتینگ
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              بیش از 50٪ از بازاریابان معتقدند که ویدئو بهترین بازده سرمایه گذاری را ارائه می دهد. اما اگر برای ایجاد محتوای ویدئویی وقت و هزینه می کنید ،طبیعتا تمایل به سنجش آن پیدا می کنید. اگر نتوانید چیزی را اندازه بگیرید ، نمی توانید آن را مدیریت یا بهبود بخشید.

               

              برای اطمینان از اینکه ویدئوهای شما بهترین ROI را ارائه می دهند ، باید بر روی اینکه آیا محتوای خود را در کانال های مناسب ، در مقابل مخاطبان مناسب و در زمان مناسب ارسال می کنید ، نظارت کنید.

               

              اما متأسفانه وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل بازاریابی ویدئویی می رسد ، 56٪ از بازاریابان هنوز به جای تأثیر واقعی بر ارزش برند ، بر اعداد و ارقام حاصل از فروش ، در اندازه گیری کلیک ها و بازدیدها متکی هستند.

               

              اگر می خواهید بازاریابی ویدئویی برای شما ابزار مناسب باشد ، باید یاد بگیرید که بر معیارهای واقعی تمرکز کنید. و ابزارهای که در این پست به آنها خواهیم پرداخت ، به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد.

               

              Youtube Analytics

              محبوب ترین وب سایت ویدیویی در جهان داده های زیادی برای تجزیه و تحلیل در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاهده تجزیه و تحلیل های مرتبط با کانال های Youtube خود ، به studio.youtube.com بروید و “Analytics” را در منوی سمت چپ کلیک کنید.

               

               

               

              به طور پیش فرض ، نمای تجزیه و تحلیل شما داده های 28 روز گذشته را نشان می دهد ، اما می توانید این محدوده زمانی را تغییر دهید تا در انتخاب خود مشخص یا گسترده تر شوید. این صفحه دارای مهمترین داده هایی است که شما در زمینه تعامل و عملکرد فیلم های خود نیاز دارید ، از جمله:

               

              زمان تماشا (در چند دقیقه)

              بازدیدها

              مشترکین

              ویدیوهای برتر بر اساس زمان تماشا

              با کاوش بیشتر در زبانه های ارائه شده در بالا ، می توانید به جزئیات بیشتری بپردازید.

               

               

               

              واضح است که تعامل یکی از اهداف حیاتی هر کمپین بازاریابی است. و YouTube گزارش های مربوط به تعامل را به شما ارائه می دهد تا بتوانید درک کنید کدام ویدیوها بهترین عملکرد را دارند.

               

              دلموندو

              Delmondo  ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل ویدیوی اجتماعی است که به شما امکان می دهد داده های Snapchat ، Twitter ، Instagram ، Youtube و Facebook را در یک مکان متمرکز کنید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید اطلاعات مربوط به فیلم های زنده خود را در فیس بوک و اینستاگرام مشاهده کنید.

               

              یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که شما می توانید گزارشگری را برای تعدادی از انواع کمپین ها مانند سری ویدیوها و مشارکت های محتوای بخصوصی را به صورت خودکار انجام دهید. این دارای یک ماشین حساب ROI داخلی است بنابراین می توانید بازده از هر کمپین را جداگانه پیگیری کنید.

               

              سایر ویژگی های دلموندو همچنین به شما امکان می دهد معیارهای صنعت را تجزیه و تحلیل کنید. این بدان معنی است که شما می توانید اثربخشی تلاش های خود را با معیارهای کلاسیک ​​صنعت یا یکی از رقبای خود مقایسه کنید.

               

              Facebook Insights

              اگرچه Youtube محبوب ترین شبکه اشتراک ویدیو است ، اما فیس بوک نیز خیلی عقب نیست. این شبکه اجتماعی ماهانه 2.2 میلیارد عضو فعال دارد و روزانه 8 میلیارد فیلم مشاهده می کند.

               

              بنابراین نه تنها باید فیلم های خود را در فیس بوک ارسال کنید ، بلکه از گزارش تحلیلی قوی آن نیز بهره مند شوید. برای پیگیری عملکرد فیلم های فیس بوک خود ، به صفحه فیس بوک خود بروید و بر روی زبانه Insights کلیک کنید. سپس ، در منوی سمت چپ ، روی فیلم ها کلیک کنید.

               

               

               

              نمودار عملکرد نماهای ویدیو و همچنین دقیقه مشاهده را نشان می دهد. به طور پیش فرض ، این در مقایسه با هفته گذشته نشان داده خواهد شد. اما شما این آزادی را دارید که چارچوب های زمانی خود را برای مقایسه انتخاب کنید.

               

              میانگین زمان تماشا می تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که مخاطب شما در کجا و به کدام دلیل کاهش می یابد و چه کاری می توانید در ویدیوی بعدی خود انجام دهید تا بهتر توجه او را جلب کنید. همچنین می توانید محتوای ویدئویی بهتری را از نظر دقایق بازدی مشاهده کنید.

               

              Wistia

              ویستیا یکی از شناخته شده ترین راه حل های میزبانی و تجزیه و تحلیل ویدیو برای ویدئومارکترها است. دارای ویژگی های خاصی است که بر تولید و فروش موثر متمرکز شده است ، از جمله دکمه ها و فرم های دعوت به عمل.

               

              گزارش تجزیه و تحلیل دقیق با ادغام CRM ، نقشه های حرارتی و همچنین آمار تعامل را دریافت می کنید. ویستیا برای کسانی که به تجزیه و تحلیل پیشرفته علاقه مند هستند ، اطلاعات دموگرافیک و تعامل با ردیابی را ارائه می دهد. بهترین قسمت این است که می تواند مستقیماً در کانال فروش موجود شما ادغام شود.

               

              با استفاده از ویستیا ، حتی می توانید افراد پس از پایان تماشای هر یک از فیلم های شما ، و اینکه آیا محصول یا خدمات شما را خریداری کرده اند ، اقدامات انجام شده را نیز بررسی کنید. همچنین یک گزینه برای ادغام با Google Analytics وجود دارد ، بنابراین می توانید عملکرد کمپین های ویدیویی خود را به عنوان بخشی از برنامه کلی بازاریابی خود اندازه بگیرید.

               

              فیلم جوانه

              SproutVideo  به اندازه برخی دیگر از ابزارهای این لیست شناخته شده نیست ، اما به دلیل رمزگذاری ، ویرایش و حریم خصوصی آن قابل توجه است. با گزارش آن در مورد معیارهای تعامل ویدیویی و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق ، می توانید نحوه تعامل هر کاربر با محتوای ویدیوی خود را ارزیابی کنید.

               

              علاوه بر مشاهده نقشه های حرارتی ، همچنین می توانید بررسی کنید که چه بازدیدهایی قبل و بعد از تماشای محتوای ویدیویی خود انجام داده اند. از ویژگی های دیگر می توان به call to action، جذب سرمایه و ادغام با نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود اشاره کرد.

              Vid Viral 2.0

              Vid Viral 2.0 یک سازنده قدرتمند الگوی رفتاری ویدئویی برای جمع آوری نامحدود اطلاعات خرید و فروش خریداران است. برای شروع تبدیل فیلم ها به یک ویروس ، نیازی به مهارت قبلی ندارید.

               

              VidViral 2.0 Viral Meme Creator Tool

               

              ویژگی های کلیدی

               

              فقط در 3 مرحله آسان با استفاده از VidViral krijer meme ، هر فیلم خسته کننده ای را به یک فیلم ویروسی جذاب تبدیل کنید.

              عناصر جذاب را به محتوایی مانند عنوان ، عنوان ، پاورقی ، شکلک ، نمادها ، برچسب ها ، فیلترهای ویدیو و موارد دیگر اضافه کنید.

              زمینه های مختلف ، قاب های حاشیه ای ، تصاویر را اضافه کنید تا محصول نهایی شما برجسته شود.

              با استفاده از میله های جدول زمانی ، تایمرهای شمارش معکوس ، سرصفحه ها ، به چنین محتوایی زاویه کمبود دهید.

              متن خود را به زبان مورد نظر خود به فیلم های خود اضافه کنید.

              به غیر از فیچرهای ویدئویی ، می توانید تصاویر قابل ویروسی با کلیک ، GIF نیز ایجاد کنید.

              فیلم ها را از چندین منبع مانند Amazon S3 ، YouTube ، Vimeo و لپ تاپ انتخاب کنید و بلافاصله آنها را به موارد ویروسی جذاب تبدیل کنید.

               

              جت ترافیکی 4

              Traffic Jeet 4 یکی از بهترین نرم افزارهای جستجوگرانه YouTube است که می تواند هزاران بازدید کننده ارگانیک برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از این ابزار یوتیوب ویدیوی یوتیوب ، می توانید در رقابت خود را پیشی بگیرید و چنین محتوایی را در YouTube و همچنین Google رتبه بندی کنید. با استفاده از این برنامه بهینه سازی موتور جستجوی ویدیویی می توانید کانال YouTube خود را به صورت رایگان رشد دهید.

               

              Traffic Jeet 4 بهترین ابزار بازاریابی ویدیویی 2020

               

              ویژگی های کلیدی

               

              به شما کمک می کند تا روند بازار و فرصت های ترافیکی را مشاهده کنید.

              به شما امکان می دهد بهترین کلمات کلیدی فرصت ها را پیدا کنید و رقابت کمتری داشته باشید.

              از استراتژی های محرمانه SEO رقیب خود کپی کرده و محتوای YouTube را فوراً رتبه بندی کنید.

              به سرقت مشترکان رقیب و بازدید کنندگان آنها نیز کمک می کند.

              کمک می کند تا بینندگان YouTube خود را به سرنخ و مشترک تبدیل کنید.

              اطمینان حاصل کنید که هر ویدیویی که ایجاد می کنید تقویت کننده بازدید است.

               

              نتیجه

              همانطور که می بینید ، در بحث تجزیه و تحلیل بازاریابی ویدئویی ، هیچ کمبودی در ابزار وجود ندارد. تمام آنچه شما نیاز دارید استعداد سالم برای داده ها و تمرکز بر معیارهای درست است. با استفاده از ابزارها و داده های مناسبی که در اختیار دارید ، می توانید استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را اصلاح کرده و به مرور زمان ROI خود را بهبود ببخشید.

               

              گردآوری و ترجمه: شیما جندقی

              منابع: https://www.vmavericks.com/blog/top-video-marketing-tools-to-grow-your-online-business/

              https://50wheel.com/5-best-tools-to-measure-your-video-marketing-performance/

               

              برچسب ها: بازاریابیبازاریابی محتوابازاریابی محتوا محوربازاریابی محتواییبازاریابی ویدئوییشیما جندقیویدئو مارکتینگ
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              5 نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

              5 نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود