شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              5 نکته برای تهیه یک ویدیوی بازاریابی تاثیرگذار

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 28, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور, ویدئو مارکتینگ
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              واضح است که تولید یک ویدیو (یا مجموعه ای از ویدیوها) برای کمک به بازاریابی محصولات یا خدمات شما سودمند خواهد بود. در واقع، تهیه ویدیو برای بازاریابی راهی آسان با قابلیت به اشتراک گذاری برای انتقال پیام اصلی شرکت شما است.

              با اینحال، این احتمال وجود دارد که خودتان منابع لازم برای تولید یک کلیپ یا زمان مورد نیاز برای یادگیری کار با نرم افزارهای ویرایش ویدیو را در اختیار نداشته باشید.
              به نظر می رسد که اگر تجربه زیادی در تولید ویدیو ندارید، تنها گزینه شما این باشد که مبلغ فراوانی به فرد دیگری بپردازید تا این کار را برای شما انجام دهد و یا اینکه خودتان یک ویدیوی افتضاح را سرهم بندی کنید.

              خبر خوب این است که گزینه سومی هم وجود دارد. علیرغم منابع محدود، همواره بسیاری از شرکت ها کار خود را با تولید ویدیوهای بی نظیری آغاز می کنند. این مطلب را مطالعه کنید تا نسبت به پنج نکته مهم برای تولید یک ویدیوی فوق العاده جهت بازاریابی کسب و کار خود آگاهی پیدا کنید.

               

               1. شخصیت خود را به نمایش بگذارید

              احتمالا شما اولین سازنده محصولی که تولید می کنید نیستید. مهم ترین چالش بازاریابی که در طول آغاز به کار خود با آن مواجه خواهید شد این است که چگونه می توانید از رقبای خود در آن حوزه کاری متمایز باشید. به عنوان مثال اگر محصول شما یک اسب چوبی گهواره ای باشد، چه چیزی اسب چوبی گهواره ای دوستدار محیط زیست شما را از بقیه پیش می اندازد؟

              می توان گفت که تقریبا هیچ یک از مشتریان توضیح مکتوب هزار کلمه ای شما درباره اینکه چرا اسب گهواره ای چوبی تان نسبت به محصول رقبای شما سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد را مطالعه نخواهد کرد. برای مردم عادی، محتوای تصویری بسیار قابل هضم تر و موثرتر است و قابلیت به اشتراک گذاری بیشتری نیز دارد. اگر بتوانید راهی برای نمایش دادن شخصیت محصول خود (یا شرکت تان یا خودتان) پیدا کنید که حس تفاهم ایجاد کرده و به یادماندنی باشد، امتیاز اضافی نامحدودی برای خود در بازار کسب می کنید.

              آیا تاکنون تنها به این دلیل که شخصیت یک برند را پسندیده اید از آن خرید کرده اید؟ این احتمال وجود دارد که یک قطعه محتوای بصری  (شاید یک ویدیو) را مشاهده کرده باشید و از آنجایی که به نظرتان دوست داشتنی آمده است با آن ارتباط برقرار کرده اید. تولید این چنین محتوای ویدیویی را در دستور کار قرار دهید. اگر مورد علاقه مردم قرار بگیرید، این علاقه را با تبدیل شدن به مشتری به شما نشان خواهند داد.

              چگونه این کار را انجام دهیم؟

              درباره مهارتی که در جلوی دوربین می توانید از خود به نمایش بگذارید با خودتان صادق باشید. آیا شریک تان بهتر می تواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد؟ به جای خودتان از او در جلوی دوربین استفاده کنید. ممکن است صحبت کردن پشت میکروفون با مخاطبی که نمی بینید آسان به نظر برسد، اما اغلب اینطور نیست. چند برداشت انجام دهید، همه را آپلود کنید و مکث های ناخوشایند را ویرایش کنید. به برش و قطعه قطعه کردن کلیپ ها ادامه دهید تا زمانی که انتقال از بخشی به بخش دیگر (transitions) طبیعی به نظر برسد.

              مردم دوست دارند با مشاهده پشت پرده برند، درباره شخصیت آن اطلاعات کسب کنند. اگر یک محصول فیزیکی تولید می کنید، یک راه فوق العاده برای ایجاد درک نسبت به محصولتان این است که قطعه فیلمی از فرآیند تولید تهیه کنید. اگر می خواهید لحظات خاصی را به نمایش بگذارید و ممکن است آنها را از دست بدهید، برای استفاده از دوربین موبایل تان درنگ نکنید، این لحظه می تواند افزودن آخرین جزئیات برای یکی از محصولات فوق العاده ی شما باشد، یا اینکه لحظه ای باشد که رئیس تیم توسعه دهندگان شما پشت میز خود خوابیده است.

               

              2. کار خود را توضیح دهید:

              آیا هرگز به شوخی گفته اید که با کار خود ازدواج کرده اید؟ اینجا هم همانند یک ازدواج معمولی، “همسر” خود را به شکل شگفت آوری می شناسید. شما چیزهایی درباره یکدیگر می دانید که هیچ کس از آنها اطلاعی ندارد.

              شما بهتر از هر فرد دیگری محصول خود را می شناسید. این خیلی خوب است، اما ممکن است این اشتباه را مرتکب شوید که تصور کنید همه مانند شما از تمام ویژگی های محصولتان آگاهی دارند. تنها به این دلیل که تصور می کنید که در فهرست امکانات فوق العاده محصول شما، موارد 1 تا 4 واضح هستند، به سراغ بازاریابی مورد شماره 5 نروید.
              چنان به محصول خود نگاه کنید که گویی اصلا نمی دانید چیست، چه کاری انجام می دهد یا چه مسائلی را می تواند حل کند. ماجرای محصولتان را طوری برای خود تعریف کنید که گویی هیچ اطلاعی از آن ندارید. سپس این داستان را برای بقیه بازگو کنید.

              چگونه این کار را انجام دهیم؟

              اگر برای یک محصول دیجیتال بازاریابی انجام می دهید، زمان آن فرا رسیده است که تصویربرداری با کیفیت از صفحه نمایش را یادبگیرید. استفاده معمول از محصول خود را نشان دهید، با این حال به سرعت به سراغ این کار نروید، از تصویربرداری صفحه نمایش برای مطرح کردن مساله یا مشکلی که محصول شما قادر به حل آن است استفاده کنید. اگر تماشاگر بتواند با شما در مساله ای که به نمایش گذاشته اید همزادپنداری کند، هنگامی که محصول خود را معرفی می کنید به میزان بسیار بیشتری جذب محصول شما خواهد شد. از تکرار استفاده کنید و بیش از حد سریع جلو نروید. این اولین باری است که آنها محصولتان را در عمل می بینند و شما باید فرصتی برای تجربه تاثیر کامل ویژگیهای آن برایشان فراهم کنید.

              اگر یک محصول فیزیکی را معرفی می کنید، بر نمایش کارکرد محصول و بر اینکه چگونه می تواند به مشتریان کمک کند تمرکز کنید. ویدیوهای دمو یا تبلیغاتی که برای محصولات محبوب مرتبط با فناوری دیده اید را به خاطر بیاورید. این ویدیوها دو یا سه دقیقه را صرف صحبت درباره عمر باتری یا حجم حافظه آن نمی کنند. آنها از این سرمایه ویدیویی برای نشان دادن محصول خود در عمل استفاده می کنند، در همان حالتی که یک مشتری معمولی می خواهد از آن استفاده کند.

              کاری کنید که ویدیوی شما سودمند و کمک کننده باشد و حتی به سمت و سوی توضیح بیش از حد متمایل شود. از زیرنویس یا توضیحات ویدیویی برای توضیح هرچیزی که واضح به نظر نمی رسد و یا جهت اضافه کردن مکملی به توضیحات صوتی خود روی ویدیو استفاده کنید.

               

              3. ارزش ارائه کنید:

              فارغ از باور شما، همه مردم برای مشاهده ویدیوی شما از ابتدا تا انتها تمایلی ندارند، حتی اگر کوتاه باشد. چرا باید چنین تمایلی داشته باشند؟ میلیون ها ویدیو در اینترنت وجود دارد، و حتی در برخی از آنها گربه های ملوس هم نقش آفرینی می کنند!

              مشخص کنید ویدیوی شما باید چه ارزشی برای مخاطب خود به نمایش بگذارد. آیا داستان فوق العاده ای را روایت می کند؟ آیا راه حل یک مشکل را توضیح می دهد؟ آیا مخاطب را فردی باهوش در نظر گرفته و پاداشی همانند یک کد تخفیف یا لینکی برای یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد؟ و یا تنها سه دقیقه پر از گزافه گویی های شما جلوی دوربین است، مثلا با این موضوع که چرا اسب های گهواره ای چوبی که با محیط زیست سازگاری ندارند بدترین اختراع بشر هستند؟

              مقداری ارزش و سودمندی برای مخاطب به ویدیوی خود اضافه کرده و توجه کنید که اشتراک گذاری آن از حلقه داخلی دوستان و همکاران علاقمند به اسب های گهواره ای فراتر برود. فارغ از باور شما، مردم نوع دوست هستند. اگر ببینند از مشاهده ویدیوی شما به وضوح، سودی حاصل می شود، نسبت به اشتراک گذاری آن با دوستان و مخاطبانشان از خود علاقه نشان می دهند.

              چگونه این کار را انجام دهیم؟

              آخرین ویدیویی که به اشتراک گذاشته اید را به یاد بیاورید. چرا آن را به اشتراک گذاشتید؟ اگر مثل غالب مردم باشید، به احتمال زیاد می خواستید مرجعیت و اعتبار خود را درباره آن موضوع به اثبات برسانید. شما می خواستید اولین فردی باشید که آن بخش از اطلاعات را با افرادی که در حلقه ارتباطی شما بودند به اشتراک می گذارد. دلیل اغلب اشتراک گذاری های محتوا همین است! تنها برای کسب اعتبار اجتماعی.

              شما می توانید با خلق ویدیوهای آموزنده و هوشمندانه، اعتباری که مردم می خواهند با اشتراک گذاری به دست بیاورند را به آنها تقدیم کنید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند، راه حل را به نحوی ارائه کنید که انقلابی به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر محصول شما به یکی از وظایفی که مشتری هدف در اغلب اوقات باید انجام دهد سرعت می بخشد، از ویژگی تصویر در تصویر استفاده کنید تا تفاوت سرعت انجام کار با استفاده از محصول خود را به نمایش بگذارید. اینکه به فردی بگویید که در فرآیند جستجوی بهترین قیمت برای پرواز بعدی خود می تواند 30 ثانیه زمان کمتری صرف کند خوب است، اما اگر بتوانید فرآیند معمول را در کنار ابداع خود به نمایش بگذارید، به واقع کاری انجام داده اید که باعث می شود مخاطب شما 30 ثانیه از وقت خود را برای مشاهده ویدیوی شما صرف کند. این زمان اضافی به نظر آنها عذاب آور خواهد رسید و لذا اپلیکیشن شما را خریداری خواهند کرد.

              چنانچه تصمیم گرفته اید از یک منفعت ملموس تر، مانند کد تخفیف یا دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید، روند دریافت آن را برای تماشاگر ویدیوی خود آسان سازید. یک لینک قابل کلیک در ویدیوی خود قرار دهید. از آنها نخواهید که به یک وبسایت دیگر بروند (یا اصلا هر کار دیگری انجام بدهند). آنها آن کار را انجام نخواهند داد و شما آن فرصت را از دست خواهید داد. اگر می خواهید ویدیوهای شما مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند، روند کار را تسهیل کنید.

               

              4. یک داستان هدفمند روایت کنید

              کلاس های ادبیات دوره دبیرستان را به خاطر بیاورید، جایی که قسمت های مختلف یک داستان را یاد گرفتید، بخش های مقدمه، تعارض، اوج و گره گشایی. چنانچه هر یک از این بخش های حیاتی را نادیده بگیرید، تنها مجموعه ای از جملات خواهید داشت که بدون هیچ دلیلی در هم آمیخته شده اند.

              نه تنها باید داستان منسجمی را روایت کنید ( و این نیازمند برنامه ریزی قبلی، نوشتن و ویرایش است)، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که این داستان هدفی را دنبال می کند. یک پایان خوب و رضایت بخش فوق العاده است، اما ایجاد تعلیق و حس هیجان بهتر است. آیا قصد دارید در ادامه داستان یک ویدیوی دیگر بسازید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، چرا تماشاگران باید برای مشاهده آن اشتیاق داشته باشند؟

              چگونه این کار را انجام دهیم؟

              تصور می کردید کل کار تصویری خواهد بود؟ اینطور نیست، شما باید به نوشتن بپردازید. اگر برای داستان خود برنامه ریزی نداشته باشید، هدف شما را محقق نخواهد کرد. برای محتوای ویدیویی برنامه ریزی کنید و به فراتر از ویدیوی شماره یک خود فکر کنید.

              برای اینکه بتوانید پا را از یک ویدیوی توضیحی فراتر بگذارید، از خود بپرسید که آیا محصول شما برای تولید مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی مناسب است؟ آیا می توانید به مردم کمک کنید که با محصول شما چیزی خلق کنند؟ آن “چیز” را به چند بخش تقسیم کنید و مجموعه ای از ویدیوهای کوتاه بسازید. حتی می توانید کل مجموعه را یکباره ضبط کنید و با استفاده از یک نرم افزار ویرایشگر، فیلم را به بخش های منطقی تقسیم کنید. تشنه نگه داشتن مخاطبان (البته تا زمانی که محتوا فوق العاده باشد)، راهی ممتاز برای ماندن در ذهن آنهاست.

              اگر استعداد داستان سرایی دارید، می توانید با استفاده مجدد از کلیپ های قبلی، یک مجموعه ویدیویی منسجم بسازید (و حجم کار خود را کاهش دهید). مزایای محصولی که قبلا مورد بررسی قرار داده بودید را به مخاطب یادآوری کنید و بر اساس آنچه قبلا روایت کرده اید داستان را ادامه دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای ویرایش شده تان را در جایی امن ذخیره می کنید – فضای ابری بهترین گزینه شما است – تا مجبور نشوید هر بار که ویدیوی تازه ای می سازید، تمام کار دشوار خود را تکرار کنید.

              حتی اگر داستان شما در پایان یک ویدیو تمام نمی شود، به هر حال آن قسمت به پایان می رسد. اطمینان یابید که مخاطب خود را در پایان ویدیو رها نمی کنید و از او بخواهید کاری ملموس و عینی انجام دهد. حتی اگر این انتظار را برای مخاطب ایجاد کرده باشید که ویدیوی بعدی در راه است، باید در انتهای همه ویدیوها یک فراخوان به عمل وجود داشته باشد. شما هیچگاه نمی توانید بفهمید که مخاطبان ممکن است در چه زمانی ارتباط خود با محتوای شما را قطع کنند، لذا تا وقتی که توجه آنها به شما معطوف است، فرصت تبدیل به مشتری یا مشترک را برای آنها فراهم کنید.

               

              5. ویدیو را در معرض نمایش بگذارید

              شما یک قطعه ویدیویی تولید کرده اید که شخصیت شما را به نمایش می گذارد، کاری که انجام می دهید را توضیح می دهد، به وضوح سودی ارائه می کند و داستان فوق العاده ای را روایت می کند. حالا چه کاری باید انجام داد؟
              پاسخ به این سوال بسیار ساده است: باید به ترویج آن بپردازید. دلیل انجام این مرحله از کار نیازی به توضیح ندارد، اما ما تمایل داریم به شما کمک کنیم تا این مرحله را به درستی انجام دهید.

              چگونه این کار را انجام دهیم؟

              بهترین راه برای اطمینان از اینکه مردم ویدیوی شما را تماشا خواهند کرد این است که عنوان فوق العاده ای برای آن در نظر بگیرید. بر خلاف پند حکیمانه ای که می گوید نباید از روی ظاهر به قضاوت پرداخت، تقریبا همه مردم کار شما را از روی ظاهر آن قضاوت خواهند کرد. یوتیوب پس از گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است. همانطور که برای عناوین صفحات ورودی سایت خود تحقیق انجام داده و توجه به خرج می دهید، همین روند را برای ویدیوهای خود نیز باید پیش بگیرید، در غیر این صورت تعداد کلیک های زیادی نصیب شما نخواهد شد. همین وضعیت در مورد توضیحات و تگ های ویدیو نیز صادق است. سعی کنید در عنوان از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید تا اطمینان یابید که مخاطبان با استفاده از کلیدواژه های مناسب، شما را پیدا خواهند کرد.

              اما در مورد کاور (cover) ویدیو، شما باید مقداری زمان برای انتخاب تصویر مناسب برای ویدیوی خود اختصاص دهید. این تصویر تمام چیزی است که یک بازدیدکننده قبل از تصمیم گیری برای پخش ویدیو مشاهده می کند، لذا یک تصویر فوق العاده جالب و جذاب انتخاب کنید.
              ویدیوی خود را در چندین پلتفرم قرار دهید. بعضی از مردم از یوتیوب استفاده می کنند و برخی دیگر فقط ویدیوهای فیسبوک را مشاهده می کنند. خود را به یک پلتفرم محدود نکنید، در غیراینصورت تعداد انبوهی از مخاطبان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

              این مورد به خودی خود واضح است، اما ذکر آن لازم است: ویدیویی که ظاهر مناسبی ندارد را منتشر نکنید. شما امروزه برای تولید یک ویدیوی فوق العاده نیاز به یک گروه حرفه ای و بودجه ای سنگین ندارید. کار با ابزارهای ویرایشی که باید با آنها کار کنید را یاد بگیرید و از ویدیوی خود با کیفیت HD خروجی بگیرید. در این صورت هیچ دلیلی وجود نخواهد داشت که ویدیوی شما حرفه ای به نظر نرسد.

              منبع: https://modireweb.com/5-tips-to-help-make-a-killer-marketing-video

              برچسب ها: بازاریابیبازاریابی محتوا محوربازاریابی محتواییبازاریابی ویدئوییتولید محتواتولید محتوای راهبردیتولید محتوای موثرویدئو مارکتینگ
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              10 درسی که می توان از بهترین وبلاگ نویسان آموخت

              10 درسی که می توان از بهترین وبلاگ نویسان آموخت

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود