سه‌شنبه, ژانویه 26, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              6 نکته برای بهینه سازی ایمیل مارکتینگ در تلفن‌ های همراه

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 28, 2020
              داخل ایمیل مارکتینگ, بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی ایمیل مارکتینگ

              تلفن‌های همراه به‌ویژه موبایل‌ها و تبلت های هوشمند که در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته‌اند در حال تغییر روش‌های قدیمی تجارت ایمیلی (Email Marketing) هستند به‌ خصوص که ایمیل‌ها ارتباط نزدیکی با موبایل‌ها دارند و می‌توانند محتوای ایمیل‌ها را به‌سرعت برای مشتریان نمایش دهند که با این قابلیت، مشتریان دیگر نیازی نیست که حتماً به یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ احتیاج داشته باشند و با کمک موبایل‌ها و تبلت ها می‌توانند در هر جا و هر زمانی به این ایمیل‌ها دسترسی داشته باشند. این موارد باعث شده است تا تغییری بسیار زیاد در صنعت ایمیل مارکتینگ حاصل شود.

              اگرچه ارسال متن از طریق SMS یا مسنجرها رایج و عمومی هستند، اما همچنان مشتریان و مصرف‌کنندگان بر روی ایمیل‌ها که از قدیمی‌ترین راه‌های ارتباطی در تکنولوژی به شمار می‌روند، به‌ عنوان فرم اصلی ارتباطات با برندها تکیه کرده‌اند. کمپانی‌ها نیز ایمیل‌ها را برای ارتباطات و اطلاع‌ رسانی‌های خود در اولویت قرار می‌دهند.

              حالا با توجه به اهمیت بالای ایمیل‌ها در حفظ رضایتمندی مشتریان، این ضروری است که شرکت‌ها محتوای ایمیل‌هایشان را مطابق با تلفن همراه مشتریان خود تطبیق داده و برای این دستگاه‌ها بهینه‌ سازی کنند.

              طبق نتایج به‌دست‌آمده، تقریباً اغلب کاربران موبایل‌های هوشمند ایمیل‌هایشان را از طریق موبایلشان چک می‌کنند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که کاربران این کار را در موبایل‌ها خیلی سریع‌تر انجام می‌دهند. درواقع آن‌ها بیشتر پیام‌های دریافتی در ایمیل خود را اسکن می‌کنند تا بررسی شود. درنتیجه، بهینه کردن ایمیل‌ها برای موبایل‌ها مستلزم این است که عنوان و محتوای ایمیل‌ها خیلی سریع باعث جلب‌توجه کاربران شود و برای آن‌ها خوشنود کننده نیز باشد. پس این محتوا باید سریع‌تر بارگذاری شوند، راحت‌تر قابل‌درک باشند، خواناتر باشند و خیلی ساده و واضح موارد نیاز برای اقدام را به اطلاع برسانند.
              در ادامه به بررسی بیشتر 6 روش برای دستیابی به موفقیت درزمینه ایمیل مارکتینگ از طریق موبایل‌ها می‌پردازیم.

              1. یک استراتژی بهینه‌سازی برای کارتان پیاده‌سازی کنید.

              شما چه بخواهید چه نخواهید تعداد افرادی که از موبایل‌هایشان برای مطالعه و چک کردن ایمیل‌هایشان استفاده می‌کنند رو به افزایش است.
              کمپانی‌های مختلف از دو نوع ارسال ایمیل برای کاربران استفاده می‌کنند. این دو نوع با عنوان auto-responders و manual-responders شناخته می‌شوند. در حالت اول یعنی Auto-responders، پیغام‌هایی حاوی پیام‌های خوش‌آمد گویی، اطلاع‌رسانی‌های حساب‌ها و … که به‌صورت خودکار و ماشینی و در کسری از ثانیه پردازش و ارسال می‌شوند هستند. ایمیل‌های Manual-responders ایمیل‌هایی حاوی اطلاعات و متن‌های تایپ‌شده توسط انسان می‌باشند که خبرهای جدید یا پاسخ به ایمیل‌های کاربران می‌باشند.
              یکی از لازمه‌های حفظ Open and Click-through Rates یا بازخوردها و بازدیدهای از طریق کلیک‌ها این است که این‌گونه ایمیل‌ها برای کاربران ایمیل‌های اسپم قلمداد نشده و برای آنان خواندنی باشند. برای این کار شما باید این ایمیل‌ها را بهینه‌سازی کنید. در نگارش این ایمیل‌ها باید به نکات مختلفی مثل استفاده صحیح از متون، استفاده صحیح از نگارش متن، نوشتن متن به‌صورت خلاصه با ترفندهای خلاصه‌نویسی، ایجاد کادر و چارچوب‌ های منظم، استفاده از عکس‌ها در سایزهای معین و در اندازه‌های مناسب و … دقت کرد.

              ایمیل مارکتینگ

              2. ایمیل‌هایتان را با متدهای آسان کلیک خور کنید.

              ایمیل‌های بهینه‌ سازی شده باید در عین واحد هم به‌ اندازه کافی زیبا و مجذوب‌کننده باشند و هم محتوای آن‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن بارگذاری شده و قابل‌دسترس کاربران باشد.
              محتوای ساده و مفهومی می‌بایست حاوی لینک‌هایی کلیک خور (Clickable) باشند تا گیرنده را تشویق به دریافت اطلاعات بیشتر و درنتیجه شانس بیشتر خرید و سودآوری برای شما کند.
              برای اینکه ایمیل ارسالی خود را با این پارامترها تطبیق دهید بهتر است از فونت‌های مناسب در اندازه‌های مناسب (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) استفاده کنید. سایز مناسب فونت برای محتوای کلیک خور چیزی حدود 14 پیکسل برای متون و 20 الی 22 پیکسل برای عناوین هست.
              یک نکته و راهنمایی دیگر این است که لینک‌های کلیک خور اغلب نباید به‌صورت ردیفی یا پشت‌هم باشند چون در این صورت برخی از کاربران در شناسایی لینک‌ها گیج می‌شوند و در صورت باز کردن لینک اشتباه، باید دکمه بازگشت را زده و به جعبه دریافتی پیام‌ها بروند و این یعنی دوباره باید وارد پیام شما شوند. شاید تعداد زیادی از کاربران علاقه‌ای به چنین کاری نداشته باشند.

              3. از موضوعات (عناوین) کوتاه استفاده کنید.

              نتایج رسمی حاکی بر این هستند که عناوین ایمیل بلند بازخوردهای به‌مراتب بدتری داشته‌اند. نکته‌ای که قبلاً گفتیم را فراموش نکنید. برای تأکید دوباره می‌گوییم، کاربران برای مطالعه ایمیل‌هایشان متکی به عناوین آن‌ها برای انتخابشان هستند. پس‌کاری که آن‌ها می‌کنند اسکن کردن موضوعات یا موضوع ایمیل‌ها هست. مسلماً هر موضوعی که طولانی باشد به‌طور ناخودآگاه توسط مغز به دسته‌ای با عنوان ” بعداً در فرصتی دیگر بررسی شود ” ارسال خواهند شد. حالا فرض کنید مدت‌ زمان چک کردن ایمیل‌ها در موبایل‌ها خیلی کمتر هم هست. پس برای بهینه کردن یک ایمیل برای موبایل‌ها، استفاده از موضوعات کوتاه از اهمیت دوچندانی برخوردار می‌شود. عناوین و موضوعات ایمیل‌های مهم با مقادیر کمتری از کلمات همراه هستند و در زمان بسیار کمتری توجه گیرنده ایمیل را به خود جلب می‌کنند. چراکه در زمان و مقدار کمتر، محتوای کلی و چکیده متن ایمیل را بازگو می‌کنند.
              به‌طور استاندارد و ایده آل، 4 الی 5 کلمه برای موضوعات کافی است. اگر مجبور هستید که مقدار بیشتری کلمه در قسمت موضوع وارد کنید، حداقل کاری که باید بکنید این است که 4 الی 5 کلمه اول را کلمه‌های مرکزی واصلی قرار داده و بر روی آن‌ها تمرکز کنید.

              4. ایمیل‌هایتان را سبک نگه‌ دارید.

              موردی که در رابطه با موضوع ایمیل (Email Subject) در مورد 3 گفتیم، در مورد 4 نیز صدق می‌کند. کلاً ایمیل‌ها و محتواهای سبک و ساده به‌مراتب خواندنی‌تر و محبوب‌تر هستند. دلایل فراوانی برای سبک‌تر بودن ایمیل‌ها در بهینه‌سازی آن‌ها در موبایل‌ها وجود دارد. احتمالاً اولین دلیل سرعت اینترنت موبایل‌ها هست. همه می‌دانیم که سرعت اینترنت موبایل‌ها تحت هر شرایطی نسبت به اینترنت دستگاه‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها پایین‌تر است. حداقل می‌توان این‌طور گفت که نوسان سرعت در موبایل‌ها ده‌ها برابر نوسان سرعت در کامپیوترها هست.
              دلیل دوم را می‌توان در نوع استفاده از موبایل‌ها دانست. موبایل‌ها دستگاه‌هایی هستند که همه‌جا با مردم می‌باشند. پس احتمالاً مقدار بی‌شماری از افراد هستند که در زمان‌های شلوغ و زمان‌هایی که وقت زیادی ندارند، ترجیح می‌دهند در زمان سریع‌تر با موبایلشان ایمیل‌هایشان را چک کنند. مسلماً این‌گونه افراد هیچ میلی به صبر کردن برای بارگذاری طولانی‌مدت ایمیل‌ها ندارند.
              سایز ایده آل برای ایمیل‌ها طبق استانداردهای mobile-optimized emails زیر 20 کیلوبایت هست.
              اگر از عکس در ایمیل‌هایتان استفاده می‌کنید و متن ایمیل اهمیت خیلی بیشتری نسبت به‌عکس ها دارد، سعی کنید آن‌ها را نادیده بگیرید. در غیر این صورت عکس‌هایتان را نیز باید بهینه‌سازی کنید. می‌توانید سایز عکس‌ها و کیفیت آن‌ها را کاهش دهید تا حجمشان نیز کم شود و یا اگر مایلید که کیفیت عکس‌ها کم نشود، می‌توانید آن‌ها را فشرده کنید تا حجمشان کاهش یابد.

              نکتۀ بسیار مهم :

              شما بهتر است یک ایمیل متنی (فقط متن یا text-only) بسازید. چراکه یکی از قابلیت‌های موبایل‌ها نمایش ایمیل‌ها به همین صورت (text-only) است و بسیاری از کاربران نیز برای کاهش استفاده ترافیک اینترنت و افزایش سرعت برگذاری این قابلیت را فعال می‌کنند. در این صورت شما هم باید با این استاندارد فرعی کنار بی آیید.

              5. مراقب اندازه عرض (پهنای) ایمیل‌ها باشید.

              ایمیل‌ها هم مثل صفحات وب و عکس‌ها دارای استانداردهایی در بخش فریم بندی‌هایشان هستند. ایجاد قالب‌های بزرگ‌تر از این اندازه شکل و شمایل ایمیل‌ها را افتضاح می‌کند!
              600 پیکسل برای عرض قالب‌ها در ایمیل‌ها به نظر ایده آل ترین اندازه هست. این اندازه به‌خوبی در دستگاه‌های دسکتاپی و تبلت ها اجرا می‌شود. اما برای موبایل‌ها می‌توانید از قابلیت تغییر خودکار سایزها استفاده کنید (با استفاده از کد if/then) و یا اینکه از سایز استاندارد برای موبایل‌ها بهره‌مند شوید. اندازه عرض یا پهنای ایمیل در موبایل‌ها باید چیزی حدود 300 الی 400 پیکسل باشد. اگر با این موارد آشنا نیستید، می‌توانید چند ایمیل نمونه از کمپانی‌های مختلف را به‌عنوان نمونه‌بردارید و ابعاد آن‌ها را بررسی کنید و یک اندازه میانگین و مناسب و استاندارد از مقادیر آن‌ها به دست بیاورید.

              لازم به ذکر است با پنل های جدید ایمیل مارکتینگ می توانید به صورت اتوماتیک ایمیل های ریسپانسیو برای هر سایزی (تبلت، موبایل) آماده کنید. یکی از این پنل های ایمیل مارکتینگ، میلرلایت است که به کاربر امکان ساخت ایمیل ریسپانسیو را می دهد.

              ایمیل مارکتینگ

              6. به آزمایش کردن ادامه دهید.

              طراحی‌ها و ایمیل‌های خود را در دستگاه‌های مختلف و در زمان‌های مختلف مورد آزمایش قرار دهید تا در صورت مشاهده مشکل یا نقص بتوانید سریعاً آن‌ها را در ایمیل‌های بعدی برطرف کنید.
              سعی کنید اجازه ندهید که کاربران مشکلات ایمیل‌های شمارا بازگو کنند. نگاه کردن سریع به ایمیل‌ها کافی نیست و شما باید تمام بخش‌های لازم مثل مطمئن شدن از اجرای قالب و فریم ایمیل‌ها، فشرده بودن عکس‌ها، حجم کم محتوا و از همه مهم‌تر قابلیت کلیک خور بودن لینک‌ها را نیز بررسی کنید.
              برای این کار بهتر است ایمیل‌های شخصی خود و دوستانتان را هم در لیست ایمیل‌های گیرنده قرار دهید تا ایمیل‌ها را دقیقاً همان‌طوری که کاربران در دستگاه‌هایشان می‌بینند ببینید تا از همه جوانب مطلع باشید. این آزمایش‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف انجام داده و هیچ‌وقت متوقف نکنید.

              منبع: https://modireweb.com/email-marketing-mobile

              برچسب ها: ایمیلایمیل مارکتینگبازاریابیبازاریابی ایمیلی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              3 دلیل که مردم ایمیل های شما را نادیده می گیرند؟

              3 دلیل که مردم ایمیل های شما را نادیده می گیرند؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود