شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              یادگیری سئو را از کجا شروع کنیم ؟

              12 دلیل برای یادگیری سئو

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 29, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی درون گرا, سئو
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              آیا یادگیری سئو مهم است ؟ مدت زمان یادگیری سئو چقدر است ؟ پیش نیاز یادگیری سئو  چیست ؟ اگر شما هم در ذهن خود سوالاتی مشابه سوالات فوق را دارید بهتر است تا انتهای مقاله با ما باشید .در حال حاضر بیش از یک میلیارد سایت وجود دارد و موتورهای جستجو پیوسته تلاش می کنند بر اساس پارامترهایی سایت ها را اولویت بندی کنند و بر اساس نیاز جستجوی کاربران اینترنتی ان ها را در صفحه نتایج نمایش دهند. در حال حاضر گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو در جهان بیش از 75 درصد از جستجو های اینترنت را به خود اختصاص داده است.  گوگل برای رتبه بندی سایت ها از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استفاده می کند که به راحتی قابل حدس زدن نیستند. تمام وب سایت هایی که به منظور ارائه خدمات یا محصولات راه اندازی می شوند بدون شک به سئو نیاز خواهند داشت . چون هیچ کسب و کار اینترنتی بدون سئو سایت نمی تواند فروش بالقوه را تجربه کند مگر با صرف هزینه های تبلیغاتی بسیار زیاد.

              با توجه به اینکه سئو یکی از علوم حوزه ی دیجیتال مارکتینگ است .و به دلیل ماهیت فنی که دارد هر شخصی قادر به پیاده کردن سئو بر روی سایت ها نیست و حتما برای پیاده سازی سئو و بهینه سازی سایت نیاز به سئو کار یا کارشناس سئو می باشد و این خود اهمیت یادگیری سئو را دو چندان می کند. با توجه به اینکه پیش نیاز یادگیری سئو  صرفا داشتن دانش طراحی سایت در حد مقدماتی و آشنایی با نحوه عملکرد موتورهای جستجو است لذا مدت زمان یادگیری سئو می تواند بسیار کمتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

               

              10 دلیل برای یادگیری سئو

               

              • منبع اصلی ترافیک سایت
              • بخش مهمی از بازاریابی کسب و کار
              • ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان
              • اثر گذاری بیشتر نسبت به تبلیغات
              • کمک به مخاطبان برای پیدا کردن شما
              • افزایش مشتریان محلی
              • اثرات چرخه خرید
              • نسبتا ارزان نسبت به تبلیغات
              • سئو یک استراتژی بلند مدت
              • اثرات سئو قابل سنجش
              • ایجاد فرصت های جدید
              • اهرم به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

               

              سئو منبع اصلی ترافیک سایت

              بدون شک سئو (آموزش سئو) منبع اصلی ترافیک سایت است مگر اینکه شما بخواهید هزینه های زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود در نظر بگیرید. تمام صاحبان سایت همواره در تلاش هستند ورودی طبیعی خود از موتورهای جستجو را افزایش دهند چرا که کاربرانی که از موتورهای جستجو وارد سایت می شوند نرخ تبدیل بسیار خوبی دارند و اغلب خرید ها نیز به واسطه ی بازدید کنندگان ارگانیگ اتفاق می افتد. لذا یادگیری سئو برای هر کسب و کاری که قرار است بر پایه ی وب سایت راه اندازی شود بسیار مهم است و می تواند فرصت خوبی برای رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی باشد.

               

              بهینه سازی سایت بخش مهمی از بازاریابی کسب و کار

               

              مدت زمان يادگيري سئو براي بهينه ساز
              مدت زمان يادگيري سئو

              یکی از بهترین روش های بازاریابی شناسایی افکار مشتریان است . اینکه مشتریان دقیقا به دنبال چه خدمات و محصولاتی هستند می تواند در توسعه ی برنامه بازاریابی به شما کمک کند به جای اینکه همیشه از مشتریان بپرسید چه می خواهند یا مدام با استفاده از پرسش نامه هایی بیهوده وقت آنها را تلف کنید بتهر نیست روی یادگیری سئو تمرکز کنید. مدت زمات یادگیری سئو همانطور که گفتم بسیار کمتر از مدت زمانی که فکر می کنید است .

              به کمک علم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به راحتی می توانید بدانید مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما دقیقا در اینرتنت به دنبال چه محصولات و خدماتی هستند حتی دقیقا می توانید متوجه شوید کاربران اینترنت چه عبارت هایی را در اینترنت جستجو می کنند . فقط کافی است کمی روانشانسی فروش بدانید . این مورد جزء پیش نیازهای یادگیری سئو نیست بلکه مهارتی است که در انتخاب کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند تا بهترین و پولسازترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. آیا می خواهید بدانید کلمات کلیدی چطور انتخاب می شوند ؟ یا بهترین کلمه کلیدی چه نوع کلمه ی کلیدی است؟ پیشنهاد می کنم حتما مقاله زیر را بخوانید.

               

              پیشنهاد پایلاش: چگونه کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنیم ؟ 

               

              ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان

              آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که مشتریانی که از طریق موتوهای جستجو وارد وب سایت می شوند بسیار سریعتر به کسب و کار شما اعتماد می کنند و حس بسیار خوبی به آنها دست می دهد ؟ آیا دلیل این کار را می دانید ؟ فقط یک دلیل بسیار خوب وجود دارد چون بزرگترین موتورجستجوی جهان شما را به انها پیشنهاد می کند و شما بدون اینکه از تبلیغات مزاحم استفاده کنید در دل مشتریان جای می گیرید. به همین دلیل است که اغلب از علم سئو به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت یاد می شود و یادگیری سئو واقعا به نفع کسب و کارهاست.

               

              اثر گذاری بیشتر نسبت به تبلیغات

              با توجه به اینکه تمام بازدید کنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند و هیچ گونه تبلیغاتی برای معرفی شما به انها نمایش داده نمی شود لذا تاثیر سئو به مراتب بیشتر از تبلیغات بنری یا کلیکی می باشد .این بدین معنا نیست که تبلیغات کلیکی یا سایر انواع تبلیغات بی تاثیر هستند بلکه در صرفا تاثیر سئو نسبت به تبلیغات مورد بحث است و به جرا می توان گفت سئو حتی بالای 90 درصد نیست تاثیر می گذارد .

               

              کمک به مخاطبان برای پیدا کردن شما

              تمام مخاطبان مرتبط با کسب و کار شما بدون شک در اینترنت حضور دارند آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بدون سئو سایت انها نمی توانند شما را پیدا کنند ؟ یاد گیری سئو دقیقا همانطور که قبلا اشاره کردم یک سرمایه گذاری بلند مدت است با توجه به اینکه در حال حاضر رفتا کاربران تغییر کرده است و اکثر کاربران ترجیح می دهند اکثر نیازهای خود را از طریق اینترنت رفع کنند لذا سرمایه گذاری روی موتورهای جستجو به امری ضروری برای کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است .بدون حضور در موتورهای جستجو قظعا شانس بسیار کمی برای جذب مخاطبان هدفمند خواهید داشت و همین یک مورد نیز به تنهایی اهمیت سئو برای کسب و کارها را مشخص می کند . یادگیری سئو نیز همچون بقیه علوم  یک امر اکتسابی و قبال درک است .

              اغلب کاربران فکر می کنند علم سئو یا بهینه سازی سایت به برنامه نویسی پیچیده و تسلط بر کد نویسی نیازمند است همانطور که قبلا هم ذکر کردم پیش نیاز یادگیری سئو در حد آشنایی مقدماتی با طراحی سایت و نحوه عملکرد موتورهای جستجو است . کاربرانی که علاوه بر این پیش نیازهای یادگیری سئو به مباحث دیگری نیز تسلط دارند به راحتی می توانند با یادگیری سئو از پایه تا پیشرفته به یک متخصص سئو و کارشناس سئو تبدیل شوند.

              علم سئو یکی از پردرآمد ترین علوم حوزه ی دیجیتال کارکتینگ است و یادگیری سئو به شدت برای فعالان این حوزه پیشنهاد می شود مدت زمان یادگیری سئو نیز بسته به اینکه از چه منابعی برای یادگیری بهینه سازی سایت استفاده کنید می تواند متغییر باشد . بدون شک بیشترین مدت زمان یادگیری سئو زمانی است که بخواهید با مطالعه و تحقیق این علم را یادبگیرید و تمام فوت و فن آن را تجربه کنید. و کمترین مدت زمان یادگیری سئو نیز استفاده از تجربیات یک سئو کار خوب است تا در کمترین زمان ممکن به یک متخصص سئو  تبدیل شوید.

               

              افزایش مشتریان محلی

               

              پيش نياز يادگيري سئو
              پيش نياز يادگيري سئو

              با یادگیری سئو علاوه بر اینکه می توانید کاربران مختلف از تمام نقاط جهان را جذب سایت خود کنید بلکه با پیاده سازی سئو محلی به راحتی می توانید سهم بزرگی از مشتریان محلی را نیز به دست اورید دقیقا همان کاری که بازاریابان برای جذب مشتری انجام می دهند را شما فقط با استفاده از یکی از تکنیک های سئو انجام می دهید برای تسلط کامل بر فنون سئو شما نیازمند کسب تجربه در این زمینه هستید تا بتوانید به یک متخصص سئو تبدیل شوید .

               

              اثرات چرخه خرید

              همانطور که قبلا نیز اشاره کردم کاربرانی که با استفاده از موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند و خریدی را از سایت شما انجام می دهند به راحتی به سایت شما اعتماد می کنند البته اگر خدمات و محصولات با کیفیتی ارائه دهید. این داستان زمانی جالب می شود که کاربران بخواهند محصولات دیگری را نیز خرید کنند . اگر در زمان خرید از سایت شما شما توانسته باشید رضایت کاربران را جلب کنید . این جلب رضایت بر روی خرید های بعدی کاربران تاثیرات بسیار مثبتی می گذارد و کاربران بدون تردید خرید های بعدی خود را از سایت شما انجام می دهند. برای اینکه بتوانید کاربران را راضی نگه دارید :

              • خدمات و محصولات با کیفیت ارائه دهید.
              • یک پشتیبانی منظم و منسجم داشته باشید.
              • همواره به فکر رفع نیازهای کاربرانتان باشید.
              • به کاربرانتان پیشنهادهای شگفت انگیز ارائه کنید مثلا آموزش رایگان …
              • قیمت محصولات و خدمات را نسبت به ارزش واقعی  آن تعیین کنید.
              • از بازخوردهای کاربران برای بهبود وضعیت فعلی کسب و کارتان استفاده کنید.

               

              نسبتا ارزان نسبت به تبلیغات

              جذب کاربران هدفمند از موتورهای جستجو به واسطه یادگیری سئو نسبت به تبلیغات بسیار ارزانتر است. این درحالی است که سئو نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد و شما دقیقا می دانید چه نوع مخاطبانی را هدف می گیرد در حالی که در تبلیغات به جز تبلیغات کلیکی گوگل تقریبا بقیه انواع تبلیغات کلی بوده و شما دقیقا نمی توانید مشخص کنید که چه رنجی از کاربران باید در لیست هدف قرار بگیرند. اما چرا می گویم سئو نسبتا ارزان ؟

              اگر خود شما سئو کار باشید بدون شک برای بهینه سازی سایت برای کسب رتبه ها بهتر در موتورهای جستجو هزینه ای پرداخت نمی کنید . اما این به این معنی نیست که سئو رایگان است بلکه شما برای یادگیری سئو زمان صرف کرده اید .مدت زمان یادگیری سئو بسته به نوع منابع یادگیری می تواند حتی سالها زمان ببرد اگر بخواهید خودتان ان را با مطالعه و تحقیق یادبگیرد . همه ی این موارد نیازمند صرف هزینه از نوع زمان است پس سئو اصلا رایگان نیست چون شما به شخصه برای پیاده سازی ان زمان صرف می کنید.

               

              پیشنهاد پایلاش : سئو چیست ؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم ؟

               

              سئو یک استراتژی بلند مدت

              چه انجام سئو و چه یادگیری سئو همواره زمانبر است و مدت زمان یادگیری سئو نیز می تواند بر اساس بروز رسانی های موتورهای جستجو متغیر باشد . لذا سئو مانند تبلیغات کلیکی به صورت آنی عمل نمی کند که با تمام شدن بودجه تبلغاتی تاثیر آن نیز تمام شود بلکه سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت عمل می کند و شما به صورت پیوسته با پیاده سازی و انجام سئو همواره شاهد رشد کسب و کار و افزایش ورودی از موتورهای جستجو خواهید بود.

               

              اثرات سئو قابل سنجش

              شما همواره می توانید نتایج سئو را آنالیز کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید اینکه دقیقا ورودی شما از چه کلمات و عباراتی است ؟ رتبه شما در کلمات کلیدی مختلف چگونه است ؟ سایت شما در هر کلمه چند بارنمایش داده شده است ؟ و اطلعات بسیار زیادی که با یادگیری سئو می توانید از همه  انها برای بهبود سایت و جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید . مثلا گوگل سرچ کنسول به عنوان یک ابزار بسیار کارامد همواره دستیار سئو کاران و مدیران سایت می باشد. و می توانید از این ابزار حرفه ای برای انالیز سایت خود استفاده کنید .

              یکی دیگر از بهترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل نتایج سئو گوگل آنالیتیک است که می تواند اطلاعات بسیار ارزنده ای در مورد سایت برایتان فراهم کند. گوگل آنالیز یکی از سرویس های رایگان گوگل است که در اختیار وب مستران قرار می گیرد استفاده از گوگل انالیتیکس بسیار راحت است و می توانید در مقاله ی زیر نحوه عملکرد قسمت های مختلف این ابزار را یادبگیرید.

               

              پیشنهاد پایلاش : راهنمای قدم به قدم گوگل انالیتیکس

               

              ایجاد فرصت های جدید

              سئو باعث می شود همیشه کسب و کار در معرض فرصت های جدید قراربگیرید. با یادگیری سئو به صورت حرفه ای و تخصصی به راحتی می توانید از طریق زمینه های مختلف کاربران هدفمند را به کسب و کار خود علاقه مند کنید و میزان ورودی گوگل و بازدید سایت را افزایش دهید . این فرصت های به راحتی با استفاده از ابزارهای سئو قابل شناسایی هستند حتی بسیار اتفاق افتاده فقط با تحقیق کلمات کلیدی هدفمند رویکرد کسب و کاری به کلی تغییر کند.

               

              اهرم به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

               

              سئو و بهينه سازي سايت اهرم به اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي
              سئو و بهينه سازي سايت اهرم به اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي

              سئو باعث می شود تمام کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند به نوعی سایت شما را به عنوان مرجع در نظر بکیرند و همین مورد خود باعث به اشتراک گذاری مقالات و اسم برند شما در شبکه  های اجتماعی می شود و میزان محبوبیت کسب و کار شما را دربین مخاطبانتان و مشتریان احتمالی افزایش می دهد. از طرفی اشتراک گذاری محتوای سایت شما و برند شما در شبکه های اجتماعی سیگنال های بسیار مثبتی را به گوگل ارسال می کند و به همین دلیل گوگل رتبه شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد و این بعث افزایش بازدید کنندگان سایتتان خواهد شد . یادگیری سئو و انجام سئو یک بازی برنده برنده است که در حال حاضر همه ی کسب و کار های اینترنتی به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین از آن استفاده می کنند .

              منبع: http://www.paylash.org/learn-seo/

              برچسب ها: seoافزایشافزایش بازدید کننده از سایتبازاریابیبازاریابی درون گراسئویادگیری س
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              ۱۷ نوع ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف قیف بازاریابی

              ۱۷ نوع ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف قیف بازاریابی

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود