چهارشنبه, ژانویه 20, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              یادگیری سئو : پیش نیاز های آموزش سئو

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 29, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی درون گرا, سئو
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              شاید شما هم این روز‌ها کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و یا علاقه مند هستید تا وارد حوزه کسب و کار‌های آنلاین شوید و احتمال خیلی زیاد سوالات زیادی هم در این مورد برای شما پیش آمده است. به عنوان مثال:

              • چطور می توان پس از طراحی راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی مشتری خود را پیدا کنم؟
              • یا مخاطبین کسب و کار شما چه کسانی هستند؟
              • یا مشتریان شما چه کلماتی را در موتور‌های جستجو سرچ می‌کنند؟
              • یا مشتریان من چه زمان های بیشتر به دنبال کالا و خدمات من هستند؟

              اگر شما دوست دارید جواب سوالات بالا و یا مسائلی از این قبیل را پیدا کنید بهتر است به فکر یادگیری سئو یا همان Search Engine Optimization باشید در این مقاله قصد داریم به شما پیش نیاز‌های آموزش سئو و بهینه سازی سایت (SEO) را آموزش دهیم. تا در ادامه این مسیر بتوانید به یک متخصص سئو تمام عیار و حرفه ای تبدیل شوید.

               

              پیش نیاز‌های آموزش سئو و بهینه سازی سایت

               

              • آشنایی به موتور جستجو
              • آشنایی با مفهوم سئو
              • آشنایی با طراحی سایت (Html,Css)
              • آشنایی با تولید و انتشار محتوا
              • آشنایی با ابزارهای سئو
              • روند آموزش تخصصی سئو

               پیش نیاز‌های یادگیری سئو

               

               

              آشنایی با موتورهای جستجوگر

               

              موتور‌های جستجو این روزا در زندگی اکثر ما نقش پر رنگی پیدا کرده است به طوری که جواب خیلی از سوالات و مسائل روز مره را در آن جستجو می‌کنیم . موتور‌های جستجو بر اساس الگوریتم‌های خود اطلاعاتی که بررسی کرده را رتبه بندی کرده و به کاربر نمایش می‌دهد.

              موتور‌های جستجو میلیاردها صفحه را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند و با توجه به پارامتر‌های خود آن‌ها را برای نمایش به کاربرانشان رتبه بندی می‌کنند همین موضوع باعث شد تا علمی به نام سئو شکل بگیرد که مدیران سایت‌های اینترنتی به فکر یادگیری این علم باشند تا بتوانند از رقیبانشان پیشه بگیرند و سهم بیشتری از بازار را به خودشان اختصاص دهند.

              موتور‌های جستجو نظیر گوگل و یاهو و بینگ وظیفه دارند محتوای کسب و کارهای اینترنتی را ایندکس و یا ثبت کنند , سپس همین محتوا را بر اساس الگوریتم‌های اختصاصی خود برای نمایش برای کاربر رتبه بندی نماید تا کاربر با توجه به نیاز خود بتواند بهترین نتایج را مشاهده کند

               

              آشنایی با مفهوم سئو

               

              • تعریف سئو در ویکیپدیا :

              بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان موردتوجه قرار می‌گیرد را موردبررسی قرار می‌دهد.

               بیشتر بدانید : سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

              اما سئو به زبان خیلی ساده و خودمانی یعنی، به موتور جستجوگر کمک کنیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین نتایج را نشان کاربر دهد تا بتواند رضایت کاربران خود را جلب نمایید هر چقدر شما بتوانید رضایت کاربران موتور جستجو را از نتایجی که به کاربرانش نمایش داده است جلب کنید موتو جستجو هم اهمیت و اعتماد بیشتری به کسب و کار شما کرده و آن را در نتایج بهتر و بالاتری نمایش می‌دهد تا بتواند نیاز کاربرانشان را رفع نماید. یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین موتور‌های جستجو در ایران گوگل است که بیشترین سهم استفاده را بین کاربران ایرانی دارد.

               

              آشنایی با طراحی سایت (Html,Css)

               

              برای این که بتوانید ساختار مناسبی در وب سایت خود ایجاد کنید و یا تغییراتی جهت بهبود عملکرد سایتتان انجام دهید بهتر است با طراحی وب و مقدمات آن آشنایی داشته باشید این موارد به شما کمک میکند تا سئو داخلی یا همان سئو تکنیکال کسب و کار خود را انجام دهید برای آموزش این موارد میتوانید از فیلم آموزش سئو استفاده کنید

              سئو تکنیال یا همان سئو داخلی همان ساختار محتوا شما به همراه کد هایی هست که سایت شما با آن‌ها برنامه نویسی شده است اکثر وب سایت‌ها از تگ‌های اچ تی ام ال و سی اس اس استفاده میکنند که شامل لینک‌ها , عنوان‌ها , متن‌ها و … هستند برای بهبود در وضعیت نمایش این المان‌ها و بهینه سازی آن‌ها برای موتور جستجو نیاز است تا شما با این موارد آشنا باشید . در ضمن تمامی این موارد در آموزش طراحی وب حرفه ای به صورت کامل آموزش داده شده است . و شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از پکیج آموزش سئو هم استفاده کنید

               

              آشنایی با تولید و انتشار محتوا

               

              برای اینکه بتوانید رضایت کاربر را در سایت و کسب و کار خود جلب کنید باید محتوای شما به صورتی تولید شود که نیاز کاربر را مرتفع سازد، متاسفانه در بین کابران ایرانی محتوا بیشتر به نوشتن مقاله‌های متنی خلاصه می‌شود و محتوا‌های ویدئویی , صوتی و گرافیکی با توجه به دشواری و زمان بر بودن تولید آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در کل اگر بخواهیم در خصوص مهمترین قسمت سئو صحبت کنیم می‌توان به جرات گفت که محتوا سهم بیشتری را در این خصوص به خود اختصاص می‌دهد.

              حتی در این باره بیل گیتس در سال 1996 در وبلاگ شخصی خود یادداشتی با این مضمون نوشت : محتوا جایی است که من انتظار دارم درآمد زیادی از آن حاصل شود ، دقیقا مانند تلویزیون، محتوا پادشاه است.

               

               

              آشنایی با ابزار‌های سئو

               

              برای اینکه بتوانید رقبا و سایت خود را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید باید از ابزار‌های مختلفی استفاده کنید که برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر به صورت پولی هستند استفاده کنید، این ابزار‌ها می‌توانند سایت شما و کسب و کار رقیبان شما را از لحاظ ساختارهای سئو داخلی (سئو تکنیکال) و سئو خارجی مورد بررسی قرار دهد و برخی هم اطلاعات آماری از کاربران شما می‌دهند که می‌تواند در تهیه و تولید محتوای ارزشمند شما را کمک کند این ابزار‌ها با توجه به آمار هایی که به شما می‌دهند می‌توانند نقش مهمی در رشد کسب و کار شما داشته باشد . در اینجا ما سه ابزار ضروری سئو را معرفی میکنیم که از پیش نیاز‌های یادگیری سئو هستند.

               

              یادگیری سئو

              • گوگل کنسول (گوگل وبمستر تولز)

              ابزار رایگان وبمستر تولز گوگل می‌تواند اطلاعاتی از کلمات جستجو شده کاربران و اطلاعات آماری دقیقی از این قبیل دستگاه‌های مورد استفاده شده ، مشکلات فنی سایت در موبایل و تبلت و صفحه‌های دچار مشکل را به شما نشان می‌دهد که با رفع این موارد می‌توانید به رشد قابل ملاحظه ای دست پیدا کنید.

              یادگیری سئو

              • ابزار KWFinder

              ابزار KWFinder به شما کمک می‌کند تا تعداد جستجوی کلمات کلیدی مختلف را در موتور جستجوی گوگل بدست بیاورید تا بتوانید از آمار بدست آمده در استراتژی تولید محتوای خود استفاده کنید، متاسفانه این ابزار در ورژن رایگانش محدودیت‌های زیادی دارد ولی امکان دریافت گزاراشات جالبی را دارد.

               

              پیش نیاز‌های یادگیری سئو

              • ابزار LSIGraph

              با توجه به آپدیت‌های اخیر الگوریتم‌های گوگل و هوشمند‌تر شدن موتور‌های جستجو دیگر استفاده زیاد و پر تکرار یک کلمه کلیدی امتیاز محسوب نمی‌شود و این کار باعث Keyword Stuffing  شده و سایت شما دچار جریمه می‌شود برای حل این مشکل می‌بایست شما از کلمات کلیدی مترادف یا (LSI (Latent Semantic Indexing استفاده کنید برای اینکه بتوانید نزدیک‌ترین و پر استفاده‌ترین کلمات LSI مرتبط با کلمه کلیدی خود را بدست بیاورید می‌توانید از ابزار LSIGraph استفاده کنید. این ابزار کاملا رایگان است و زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند.

               

              روند یادگیری سئو سایت حرفه ای

               

              یک متخصص سئو همیشه نیازمند این است تا از آخرین اتفاقات موتور‌های جستجو و شیوه‌های جدید بازاریابی از طریق موتور‌های جستجو (SEM) و شبکه‌های اجتماعی آگاهی داشته باشد. اگر شما علاقه مند هستید که به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید  باید روزانه زمانی را برای مطالعه اخبار‌های آپدیت الگوریتم‌ها و متد‌های جدید سئو و بازاریابی را بگذارید. تا یادگیری سئو با سرعت بیشتری انجام شود

              برای اینکه اطلاعات بروز و معتبر بدست بیاورید باید از مطالعه مقالات وب سایت‌های معتبر حوزه سئو و بازاریابی استفاده کنید و یا با شرکت در دوره‌های حضوری و سمینار‌های مختلف از روش‌های جدید سئو و بهینه سازی سایت آگاه شوید در ضمن شرکت در این سمینار‌ها و دوره‌ها علاوه بر این که می‌تواند بار علمی شما را در زمینه SEO افزایش دهد می‌تواند باعث شبکه سازی و تیم سازی هم شود .

              سئو برای هر سایت و هر کلمه کلیدی معیار‌های مختلفی دارد ممکن است یک روش کاملا مشخص برای دو وب سایت با موضوع یکسان جواب یکسانی را ندهد این مورد هم به علت استفاده از بیش از 200 فاکتور و معیار اندازه گیری مختلف جهت رتبه بندی سایت‌ها توسط گوگل است که هر کدام از این فاکتور‌ها را بسته به نوع کسب و کار بالا و پایین میکند تا بتواند نتایجی را که به کاربر نمایش می‌دهد بسیار نزدیک به نیاز کاربر باشد.

              فیلم آموزش سئو

              یکی از روش‌های یادگیری سئو استفاده از پکیج آموزش سئو است این پکیج‌ها به صورت کامل تمامی موارد سئو داخلی و سئو خارجی به همراه پیش نیاز‌های آموزش سئو را آموزش می‌دهد در این آموزش مبتدی سئو بهترین راه استفاده از همین فیلم‌های یادگیری بهینه سازی سایت است که توسط سئو کاران حرفه ای تولید و منتشر می‌شود, دوره آموزش سئو کاملا تجربی می‌باشد و شما باید از منابع معتبر و مختلف سئو سایت را یاد بگیرید

               

              نتیجه گیری

               

              اگر بخواهم خیلی ساده و خودمانی در خصوص آموزش سئو و شیوه یادگیری آن صحبت کنم باید به شما بگویم که سئو مجموعه ای از فرآیند هایی است که باعث افزایش رضایت کاربر و در نتیجه فروش کالا و یا خدمات شما می‌شود  و این زمانی اتفاق می‌افتد که شما روش‌ها و متد‌های مختلف را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید . برای همین منظور پیشنهاد میکنم 2 وبلاگ در سیستم‌های بلاگ یکسان با یک کلمه کلیدی خاص بسازید و سعی کنید تمامی معیار‌ها و ساختار‌ها را با تغییر در این وبلاگ‌ها مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به درک بیشتری از سئو برسید . خوشحال می‌شویم  نتایج کار شما در زمینه سئو سایت در قسمت نظرات مطالعه کنیم.

              منبع:https://7learn.com/tutorials/seo-learning-prerequisites

              برچسب ها: seoافزایش بازدید سایتافزایش بازدید کننده از سایتبازاریابیبازاریابی درون گراسئویادگیری سئو
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              یادگیری سئو را از کجا شروع کنیم ؟

              یادگیری سئو را از کجا شروع کنیم ؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود