شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              سلفی مارکتینگ

              jobcell توسط jobcell
              اکتبر 31, 2020
              داخل بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کلمه سلفی (Selfie)  اولین بار چه زمانی به دایره لغات مردم اضافه شد؟ سلفی در سال ۲۰۱۳ بین مردم رایج شد. گوگل در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که کاربران گوگل در آن سال، ۲۴ میلیارد سلفی در اپلیکیشن‌های عکس آپلود کرده‌اند. برخی دیگر از منابع می‌گویند روزانه ۱ میلیون سلفی در سرتاسر دنیا گرفته می‌شود. به اطراف خود توجه کنید هم متوجه این موضوع می‌شوید؛ هر سمت را نگاه کنید، فرد یا افرادی را می‌بینید که در حال سلفی گرفتن هستند. به همین دلیل است که یکی از پارامترهای مهم در طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند جدید، دوربین سلفی قوی، اپلیکیشن‌ها و فیچرهای مرتبط با عکس سلفی است. محبوبیت سلفی تنها به دنیای تکنولوژی و تلفن‌های هوشمند ختم نمی‌شود؛ بلکه مارکترها نیز می‌توانند از این محبوبیت در راستای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنند و کمپین‌های تبلیغاتی موفقی را اجرا کنند. ما هم به مناسبت روز جهانی سلفی (June 21) تصمیم گرفتیم در این پست، درباره نقش و اهمیت سلفی در دنیای بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی صحبت کنیم و نمونه‌های موفق کمپین‌های سلفی مارکتینگ در دنیا را توضیح دهیم.

               

              ویدئوی زیر به مناسبت روز سلفی توسط تپسل ساخته شده است. نظرتان درباره این ویدئو را با ما در میان بگذارید.

               

               

              ارتباط سلفی و برندها در دنیای بازاریابی

              سلفی‌ها به برندها این امکان را دادند تا در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شوند. بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر از سلفی به‌عنوان راهی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. همچنین، سلفی  و همراهی آن با شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر دیده شدن برندها در شبکه‌های اجتماعی، باعث شکل‌گیری ارتباط موثر بین برندها با اینفلوئنسرها را در شبکه‌های اجتماعی شده است. برندهای کوچک هم توانسته‌اند به صورت خلاقانه با استفاده از این قابلیت با کاربران شبکه‌های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنند؛ مثلاً از کاربرانشان می‌خواهند که تصویر سلفی خود را هشتگ، لوگوی برند، نام صفحه برند یا محصولات برند به اشتراک بگذارند و جایزه بگیرند یا در قرعه‌کشی شرکت کنند. علاوه بر دیدگاه تبلیغاتی، سلفی می‌تواند به برندها جلوه انسانی ببخشند و کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند.

               

              برندها همواره سعی کرده‌اند با هر ترندی که در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود همراه شوند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را با برند خود همراه کنند. قطعاً استفاده از سلفی در کمپین‌ها می‌تواند برای برندها کمک‌کننده باشد، اما شناسایی بهترین راه استفاده از آن برای بدست آوردن مخاطبان هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به social listening، بررسی و مانیتور کردن ترندها، آنالیز مخاطبان و همچنین، روانشناسی سلفی و علت درگیر شدن مردم با سلفی نیاز دارد.

              در دنیای روانشناسی دو دسته افراد علاقه‌مند به گرفتن سلفی هستند: ۱- افراد با اعتماد به نفس بالا که با سلفی گرفتن احساس راحتی می‌کنند و ۲- افراد با اعتماد به نفس پایین که به تایید دیگران نیاز دارند. اغلب کسانی که در کمپین‌های تبلیغاتی برندها شرکت می‌کنند، جزء دسته اول هستند. کسانی که دوست دارند بیشتر دیده شوند و اعتماد به نفسشان با شرکت در کمپین تبلیغاتی بیشتر هم می‌شود. بنابراین، اگر محصولات و خدمات شما باعث افزایش اعتماد به نفس و بیشتر و بهتر دیده شدن افراد می‌شود، حتماً کمپین‌های سلفی مارکتینگ را امتحان کنید. محصولاتی مانند جواهرات، لوازم آرایش و لوازم دیگری که باعث می‌شود مردم درباره خودشان احساس بهتری داشته باشند و آنها را در معرض نمایش قرار دهند، برای کمپین‌هایی سلفی مارکتینگ مناسب هستند.

              با این وجود، هر کسب‌وکاری باید مخاطبان هدفش را به خوبی بشناسد تا بتواند کمپین‌های موفقی داشته باشد و تنها خود را به ترندهای موجود وابسته نکند. فراموش نکنید که سلفی‌ها می‌توانند اعتماد‌به‌نفس مردم را افزایش دهند. سعی کنید در کمپین‌های خود باعث شوید مخاطبان نسبت به خودشان حس خوبی داشته باشند و از این طریق، پیام برند خود را به مردم و مخاطبان هدفتان منتقل کنید.

              در کالج تپسل بخوانید!  چگونه با لغو نصب (Uninstall) اپلیکیشن‌ توسط کاربران مقابله کنیم؟

               

               

              چرا سلفی مارکتینگ مهم است؟

              اهمیت سلفی مارکتینگ

               

              شاید سلفی از نظر بسیاری یک کار معمول و حتی بیهوده باشد، اما سلفی و قابلیت‌های آن از دیدگاه یک مارکتر واقعی، یک فرصت برای بازاریابی اثربخش است. سلفی مارکتینگ باعث می‌شود تا محصولات و خدمات یک برند، مثلاً لباس یا جواهرات در یک فرد معمولی دیده شود و تاثیرگذاری آن بیشتر شود. چرا که مردم هنگام خرید محصولات و خدمات، همیشه می‌خواهند نظرات و تجربیات سایرین را بدانند تا راحت‌تر اعتماد کنند و تصمیم‌گیری کنند. سلفی مارکتینگ می‌تواند در این زمینه به برندها کمک کند.

              به علاوه، بخش زیادی از زندگی مردم این روزها در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد که سلفی‌ها نیز بخشی از شبکه‌های اجتماعی هستند و استفاده درست از آنها در مارکتینگ قطعاً موثر واقع خواهد شد. همچنین، استفاده از سلفی در مارکتینگ می‌تواند برند شما را با آنچه ترند شده همراه کند. نکته دیگر این است که سلفی‌ها این حس را در مشتریان ایجاد می‌کند که آنها مرکز توجه برند شما هستند و احساس خوشایندی در آنها به وجود می‌آورد. به طور کلی می‌تواند گفت سلفی‌، همان برند است اما با چهره انسانی.

               

              بهینه‌سازی استفاده از سلفی در مارکتینگ

              اگر از تصاویر سلفی در پست بلاگ استفاده می‌کنید، حتماً از alt tag و توضیح برای هر تصویر استفاده کنید. همچنین، سعی کنید محبوب‌ترین کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود را پیدا کنید تا آن تصاویر در نتیجه سرچ تصویری گوگل ظاهر شود. اگر از تصاویر سلفی در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر استفاده می‌کنید، باید هشتگ‌های مناسبی انتخاب کنید تا در شبکه‌های اجتماعی به خوبی دیده شوید. برای انتخاب هشتگ‌های مناسب در شبکه‌های اجتماعی، ابزارهایی برای این کار وجود دارد. همچنین سعی کنید ترندهای روز دنیا در شبکه‌های اجتماعی را به کسب‌وکار خود مرتبط کنید تا به بهتر دیده شدن برندتان کمک کند.

               

              کمپین‌های سلفی مارکتینگ موفق در دنیا

              تاکنون برندها کوچک و بزرگ بسیاری از سلفی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرده‌اند؛ برخی از آنها موفق بوده‌اند و توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب کنند و اینگیجمنت خود را افزایش دهند و برخی از آنها اشتباهاتی داشته‌اند که منجر به عدم موفقیت آنها شده است.

              در اینجا به تعدادی از کمپین‌های سلفی مارکتینگ موفق اشاره می‌کنیم.

              ۱-lays Chips: #SmileWithLays

              کمپین موفق سلفی مارکتینگ : چیپس lay

               

              Lay chips یک برند چیپس است که در سال ۲۰۱۸ توانست با راه‌اندازی کمپین لبخند، کار خلاقانه‌ای انجام دهد. “ما باور داریم که لبخندها قدرتمند هستند. بنابراین، ما می‌خواهیم لبخندها را گسترش دهیم” این شعار کمپین بود. آنها پاکت‌های ویژه‌ای با طرح لبخند طراحی کرد. هزینه صرف شده برای خریداری این پاکت‌های ویژه، به خیریه Operation Smile اهدا می‌شد که یک خیریه پزشکی کودکان است. به علاوه، افراد می‌توانستند از طریق سایت این برند، چیپس با طرح لبخند خودشان را خریداری کنند. این برند از افراد خواست تا تصاویر سلفی خود با پاکت‌های ویژه را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مشخص به اشتراک بگذارند. ایجاد تجربه شخصی‌سازی‌ شده، خلاقیت و تشویق مردم به مثبت‌نگری و لبخند باعث شد بقیه نیز تشویق شوند که به این کمپین بپیوندند. این برند علاوه بر اینکه توانست با هشتگ #SmileWithLays در شبکه‌های اجتماعی دیده شود، ۱ میلیون دلار به خیریه کمک کرد.

               

              ۲- Disney: #ShareYourEars

              کمپین موفق سلفی مارکتینگ، دیزنی

               

              دیزنی در ۶۰مین سالگرد تاسیسش از طرفداران پارک دیزنی دعوت کرد تا در کمپین کمک به موسسه Make-A-Wish شرکت کنند. در این کمپین، به ازای هر پست در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام با هشتگ #ShareYourEars، ۵ دلار به این موسسه اهدا می‌شود. افراد شرکت‌کننده در این کمپین باید گوش‌های میکی ماوس را به شیوه خود مدل‌سازی می‌کردند و تصویر سلفی آن را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوطه به اشتراک‌ می‌گذاشتند. دیزنی برای کمک ۱ میلیون دلاری برنامه‌ریزی کرده بود، اما به دلیل استقبال مردم، ۲ میلیون دلار برای موسسه گردآوری شد. دیزنی در واقع، از محصول خود  و شخصیت میکی ماوس برای این کمپین استفاده کرد و موفق بود. چرا که احساسات مردم را تحت تاثیر قرار داد. دیزنی با این کمپین نه تنها به موسسه خیریه کمک کرد، بلکه در شبکه‌های اجتماعی بهتر دیده شد و دیزنی لند را هم به صورت غیرمستقیم تبلیغ کرد و افراد با تشویق کرد که حتماً در “شادترین مکان دنیا” حاضر شوند. اینکه دیزنی این کمپین را با هدف تبلیغ یا افزایش فروش انجام نداد، بیشتر توانست توجه مردم را جلب کند.

              در کالج تپسل بخوانید!  چگونه بهترین سرویس تبلیغات آنلاین را انتخاب کنیم؟

               

              ۳- Tarte Cosmetic: #KissAndMakeUp

              کمپین موفق سلفی مارکتینگ، لوازم آرایشی

               

              یک شرکت آرایشی بهداشتی به نام Tarte این کمپین را با همکاری یک گروه ضد خشونت به نام Bystander راه‌اندازی کردند. همه چیز از آنجا شروع شد که شرکت tarte متوجه کامنت‌های منفی و توهین‌آمیز در پست‌های شبکه‌های اجتماعی خود شدند که برخی از کاربران خانم، کاربران دیگران را اذیت می‌کنند. آنها پس از تحقیق متوجه شدند که این خشونت‌ها در اینستاگرام رایج است و تصمیم گرفتند کاری در راستای اصلاح آن انجام دهند. آنها از مردم خواستند تا یک عکس سلفی از خود با هشتگ #KissAndMakeUp به اشتراک بگذارند که دست خود را با رژ لب بوسیده‌اند و دستشان را روبروی صورتشان قرار داده‌اند. آرایشگران، بیوتی بلاگرها و سلبریتی‌ها اولین کسانی بودند که به این کمپین پیوستند.

              مدیر بازاریابی این برند می‌گوید: “اهداف ما در این برند همیشه این بوده که از طریق شبکه‌های اجتماعی خود بتوانیم طرفدارانمان را به گسترش انرژی مثبت تشویق کنیم. ما می‌دانیم این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت، اما این کمپین شاید بتواند سرعت این چرخه را کمتر کند و فضای آرام‌تری را در اینترنت به وجود آورد. فضای شاد و آرام در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی یک موفقیت برای ما محسوب می‌شود.”

              هشتگ #KissAndMakeUp توانست بیش از ۲۷۷ میلیون ایمپرشن در شبکه‌های اجتماعی بدست آورد. این موضوع ثابت می‌کند که حتی کوچک‌ترین حرکت برای اصلاح کارهای اشتباه هم می‌تواند مفید باشد. حتی کوچک‌ترین مهربانی هم می‌تواند در نگرش افراد تفاوت ایجاد کند. قدرت اینفلوئنسرها و ارتباطات انسانی در این کمپین به وضوح مشخص شد. همچنین، این کمپین ثابت کرد که مردم این روزها دوست دارند در حرکات مثبت اجتماعی شرکت کنند و نقش خود را هر چند کوچک ایفا کنند.

               

              تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

              تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

               

              روز سلفی

              BBC در سال ۲۰۱۴ روز ۲۱ ژوئن را به صورت رسمی، روز سلفی نام‌گذاری کرد. برندها می‌توانند از این مناسبت برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مرتبط با روز سلفی استفاده کنند و کمپین‌های بامزه طراحی کنند تا علاوه بر جذب مخاطبان جدید و افزایش اینگیجمنت کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی، از طریق وایرال شدن محتواهای این کمپین، آگاهی از برند خود را نیز افزایش دهند.

              منبع: کالج تپسل

              برچسب ها: بازاریابی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              چگونه باید پست بلاگ برای کسب‌وکارها بنویسیم؟

              چگونه باید پست بلاگ برای کسب‌وکارها بنویسیم؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود