شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              اینتراکتیو مارکتینگ ؛ انواع و مزایای بازاریابی تعاملی

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 1, 2020
              داخل بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              اینتراکتیو مارکتینگ (Interactive Marketing) یا بازاریابی تعاملی واژه‌ای است که در تقابل با بازاریابی سنتی به وجود آمده است. فکر کنید جلوی تلویزیون نشسته‌اید و تبلیغ برند معروفی را می‌بینید. بعد از پایان تبلیغ دلتان می‌خواهد با مسئولان شرکت حرف بزنید و بگویید که چقدر کیفیت محصولشان خوب یا بد بوده است. شاید دوست داشته باشید فریاد عالم را بر سرشان بزنید یا آن‌ها را تشویق کنید. چه راهی دارید؟
              شاید خیلی سخت باشد که راهی را پیدا کنید و صدایتان را به گوش مسئولان آن برند برسانید. از طرف دیگر فکر کنید صاحب یک برند فضایی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از طریق آن فضا نظرات، احساسات و نیازهای خود را با آن‌ها در میان بگذارید. شما کدام روش را بیشتر می‌پسندید؟
              اگر با برندی مواجه شدید که از روش دوم استفاده می‌کرد بدانید که آن برند از بازاریابی سنتی عبور کرده و در حال بهره بردن از بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ است.
              نتایج تحقیقی از ExpoTV.com نشان داده است که ۵۵ درصد افراد مایلند با برندها و شرکت‌هایی که محصولاتشان را می‌خرند، گفتگو داشته باشند. هم‌چنین ۸۹ درصد از همین افراد گفته‌اند که اگر بتوانند نظرشان را درباره آن محصول یا برند بدهند، بیشتر از پیش به آن برند وفادار می‌مانند.
              پس اگر شما هم دنبال راهی هستید تا به میزان ۸۹ درصد وفاداری مخاطبان به برندتان را افزایش دهید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

              بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ (interactive marketing) چیست؟

              بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ گونه‌ای ابداعی از بازاریابی است که در آن مخاطبان می‌توانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. در این نوع بازاریابی، هر برند بر اساس حرکت هر مشتری و مخاطب، پاسخی در خور می‌دهد. در این روش برندها می‌توانند خلاقانه‌تر عمل کنند و داستان‌های بهتری بگویید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری به دست بیاورید. بر خلاف روش‌های بازاریابی برونگرا، بازاریابی تعاملی فضایی را ایجاد می‌کند که در آن مشتریان و برند بتوانند گفتگویی دو طرفه داشته باشند.
              بازاریابی تعاملی به مشتریان این اجازه را می‌دهد که به رشد و تحول محصول و برند مورد علاقه‌شان کمک کنند و همین امر باعث می‌شود که ۱۰ تا ۱۲ بار بیشتر از بقیه انواع بازاریابی مفید واقع شوند. هرچه که مشتریان بیشتر در فضای آنلاین بیشتر در مورد یک برند صحبت کنند، هرچه بیشتر در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ویدئو و ایمیل‌هایشان از یک محصول یا شرکت بگویند، بیشتر امیدها و ایده‌هایشان را به آن شرکت منتقل می‌کنند و باعث رشد نام آن برند می‌شوند.

              انواع بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ

              بازاریابی تعاملی اهداف گوناگونی را دنبال می‌کند. بازارایابان ممکن است از طریق محتوای پویا مانند داستان‌سرایی، محتوای شخصی‌سازی شده، اطلاعات لایه‌ای و تعامل دو طرفه با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
              در تمام این نوع محتوا، هدف این است که بتوان محتوایی تعامل برانگیز و مربوط به مشتری ایجاد کرد. اما هر کدام از این انواع محتوا چه معنایی می‌دهند؟

              • داستان‌سرایی تعاملی: بازاریابان می‌توانند با اضافه کردن یک انیمیشن یا اینفوگرفیک به پست بلاگی محتوایی پویا خلق کنند. به این شکل، محتواهای بلند را می‌شکنند و با این‌گونه اجزای سرگرم‌کننده باعث انتشار بیشتر محتوا می‌شوند.
              • محتوای شخصی‌سازی شده: زمانی‌که شما شخصیت مخاطب برندتان را به خوبی بشناسید، می‌توانید محتوایی تولید کنید که بهترین تجربه و بیشترین تاثیر را برای وی فراهم آورد. زمانی هم که بتوانید چنین محتوایی تولید کنید، مخاطبان بیشتر با شما ارتباط برقرار می‌کنند و محتوایتان را منتشر می‌کنند.
              • اطلاعات لایه‌ای: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌ها مهم بازاریابان امروزی، آموزش دادن به مخاطب است. بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ، راهی هوشمندانه برای ایجاد محتوا به صورت لایه لایه است. در این نوع توزیع محتوا، هر درس به صورت جداگانه و به مرور اضافه می‌شود. بدین ترتیب، مخاطب را به مرور وابسته می‌کند.
              • تعامل دو طرفه: استفاده از راه‌هایی مانند طرح تست و سوال، بازی‌ها و ویدئوهای تعاملی باعث ایجاد تجربه‌ای بسیار قوی و مثبت نزد مخاطبان می‌شود.

               

              مزایای اینتراکتیو مارکتینگ یا بازاریابی تعاملی

              اگر با خودمان روراست باشیم متوجه می‌شویم که امروزه مصرف‌کنندگان انتظار دارند برندها جلوتر از خواسته‌ها و انتظارات آن‌ها قدم بردارند. بازاریابی تعاملی در این راه کمک شایانی به بازاریابان و برندها می‌کند. به کمک بازاریابی تعاملی، برندها و سازمان‌ها می‌توانند نیازهای مشتریان خود را بهتر بشناسند. اینتراکتیو مارکتینگ باعث کاهش ریسک و افزایش فروش می‌شود؛ چراکه نتایج آن از شناخت نیازها، رفتارها و خواسته‌های مشتریان برآمده است. با شخصی‌سازی بازاریابی تعاملی می‌توان مشتریان بالقوه را راحت‌تر به مشتری خریدار تبدیل کرد و درآمد بیشتری نیز کسب کرد. در نهایت، بازاریابی تعاملی باعث افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌های بازاریابی و گشایش درب‌ها به سمت بازاریابی خودکار می‌شود.

              نحوه پیاده سازی بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ

              یکی از برترین نمونه‌های اجرای بازاریابی تعاملی در دهه گذشته معرفی کفش آدیداس-۱ توسط برند آدیداس بوده است. این شرکت با بهر‌گیری از روش اینتراکتیو مارکتینگ توانستند رکورد فروش کفش‌های رانینگ را بزنند.
              آدیداس-۱ در زمان معرفی خود کفشی انقلابی محسوب می‌شد؛ چراکه تکنولوژی‌های جدیدی در آن به کار رفته بود، مثلا سنسورها و مکانیسمی داشت که پس از هر گام، بالشتک کفش را با پا تنظیم می‌کرد. از آن‌جا که آدیداس چنین کفشی را نمی‌توانست با تبلیغات معمولی بفروشد، تصمیم گرفت از بازاریابی تعاملی برای فروش این کفش استفاده کند.
              در ابتدای برنامه بازاریابی، تحلیل جامع و کاملی از اطلاعات مشتریان انجام گرفت و برای این‌که اطلاعات مربوط به این مشتریان را جمع‌آوری کند، وب‌سایتی طراحی کرد و در آن ۲۵۰ جفت از کفش‌هایش را به پیش فروش گذاشت. تعدادی از مشتریان بسیار وفادار آدیداس در سراسر دنیا موفق به خرید این کفش شدند. آدیداس در ازای چنین پیش فروشی از این افراد خواست که درباره اولویت‌ها و تجربیاتشان از برند با آن‌ها سخن بگویند.
              این برند اطلاعات به دست آمده از این کمپین متوجه شد که باید چگونه به تبلیغات خود در فضای آنلاین جهت دهد. به این ترتیب در وب‌سایت‌های بزرگی هم‌چون یاهو شروع به تبلیغ کرد. ایمیل‌های همراه با جزئیات و اطلاعات محصول برای مشتریان آدیداس ارسال شد. وب‌سایتی مخصوص ارائه اطلاعات و تکنولوژی‌های این کفش ایجاد شد. هدف از تمام این کارها این بود که همه مشتریان از خصوصیات این کفش جدید آگاه شوند.
              با اعمال چنین تاکتیکی، آدیداس توانست کنجکاوی مشتریان را نسبت به این محصول جدید بیش از پیش برانگیزد و آن‌ها را وارد به جستجو برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره این محصول بکند. نتایج نشان می‌داد که فقط در هفته اول برگزاری این کمپین نیم میلیون نفر برای کسب اطلاعات به وب‌سایت رسمی آدیداس سر زده بودند.
              بنابراین با اتخاذ استراتژی‌های صحیح، شناخت و تحلیل دقیق مخاطب و نظرسنجی از آنان می‌توان بازاریابی تعاملی را برای هر محصول ایجاد کرد.

               

              جمع‌بندی
              این‌که از چه نوع روشی برای ایجاد بازاریابی تعاملی استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم این است که اینتراکتیو مارکتینگ به شما در اجرای موفق‌تر کمپین‌هایتان کمک می‌کند. نیازی نیست برای بازاریابی تعاملی هزینه زیادی خرج کنید؛ اما در عوض می‌توانید از آن به عنوان استراتژی موفقی در کمپین‌های آتی برندتان استفاده کنید.

              منبع: یکتا نت

              برچسب ها: اینتراکتیومارکتینگبازاریابی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی مفهومی ؛ وجوه و معایب بازاریابی مفهومی

              بازاریابی مفهومی ؛ وجوه و معایب بازاریابی مفهومی

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود