شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد چیست؟

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 1, 2020
              داخل بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخه‌های زیادی دارد. هر کدام از مدل‌های بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. ولی تمام مدیران و بازاریاب‌ها به دنبال کسب نتیجه هستند و برای این نتایج حاضر به سرمایه‌گذاری خواهند بود. پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکردی کاملا به تحقق نتایج وابسته است.

              پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد چیست؟

              همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، این نوع از فرایندهای بازاریابی و تبلیغات به عملکرد و نتایج به دست آمده وابسته است. پرفورمنس مارکتینگ در دنیای آنلاین اتفاق می‌افتد که نتایج کاملا قابلیت اندازه‌گیری دارد و تبلیغ‌دهنده تنها در ازای تحقق نتایج موردنظر هزینه پرداخت خواهد کرد. گاهی شما از تبلیغات و بازاریابی‌ خود دنبال فروش مشخص هستید و گاهی می‌خواهید اپلیکیشن‌تان به تعداد نصب قابل توجه برسد. به همین دلیل عملکرد موردنظر سنجیده می‌شود تا ببینید چه میزان توانسته‌اید به نتایج دلخواه برسید.

               

              از آنجایی که از گذشته مدیران کسب‌وکارها و بازاریاب‌ها از گذشته دنبال چنین سیستمی بودند و تمایل داشتند تضمین لازم را برای رسیدن به نتایج موردنظر داشته باشند، بنابراین بازاریابی عملکردی خیلی مورد توجه قرار گرفت. نکته مهم اینجاست که این مدل بازاریابی از پیش هزینه مشخص ندارد و هزینه‌های آن به خروجی کار وابسته است.

              کاربرد بازاریابی عملکرد (performance marketing) چیست؟

              بازاریابی عملکرد برای تمام کسب‌وکارهایی کاربرد دارد که در فضای آنلاین حاضر هستند و نتایج برنامه‌های تبلیغاتی آنها قابل اندازه‌گیری باشد. کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند بسته به اهداف موردنظر خود از این روش استفاده کنند که بیشتر دیده شوند، فروش خود را افزایش دهند یا به دیگر نتایج تعریف‌شده برسند. از سوی دیگر سایت‌هایی که می‌توانند با توجه به بازدید یا قابلیت‌های بالای خود نتایج آتی را تضمین کنند نیز بیشترین سود را از پرفورمنس مارکتینگ خواهند برد.

              هدف بازاریابی عملگرا چه کسانی است؟

              اگر می‌خواهید به نتایج موردنظر به ویژه فروش بیشتر برسید، بهترین مخاطب برای بازاریابی عملگرا افرادی هستند که بیشترین زمان را در اینترنت صرف می‌کنند و زمان بیشتری را آنلاین هستند. معمولا بسیاری از کسب‌وکارها سراغ پرفورمنس مارکتینگ می‌روند؛ چراکه بعد از رسیدن به هدف هزینه پرداخت می‌شود. ولی باید حواستان باشد براساس اطلاعات موجود سراغ افرادی بروید که دقیقا مخاطب هدف شما هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که به کمک آنها اهداف شما محقق شود.

              بازاریابی عملگرا

              اصطلاحات بازاریابی عملکردی

              در فرایند پرفورمنس مارکتینگ اصطلاحاتی وجود دارد که هر چه بیشتر با آنها آشنا شوید می‌توانید بهتر به نتایج خود برسید. این اصطلاحات شامل موارد زیر می‌شود:

              • ایمپرشن (Impression): ایمپرشن به تعداد نمایش تبلیغ شما گفته می‌شود. اگر تعداد مشخصی موردنظرتان است، وقتی این تعداد ایمپرشن محقق شد و مخاطبان هدف تبلیغات شما را دیدند می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. در این حالت فقط آگاهی از برند برای شما مهم است.
              • تعداد کلیک (Clicks): گاهی نرخ کلیک و تعداد کلیک‌های انجام شده برای‌تان مهم است و صرفا نمایش تبلیغات کفایت نمی‌کند. بنابراین هزینه را در ازای تعداد کلیک مشخص پرداخت می‌کنید.
              • تعامل و مشارکت (Engagement): میزان مشارکت کاربران اهمیت زیادی دارد. طبیعتا هر چه بیشتر با شما و تبلیغات‌تان تعامل داشته باشند، برنامه بازاریابی شما ارزشمندتر خواهد بود. بنابراین تلاش کنید میزان مشارکت مخاطبان را افزایش دهید. البته این مقدار در پلتفرم‌های مختلف به صورت متفاوتی محاسبه می‌شود.
              • سرنخ (Lead): اینکه فقط تعدادی مخاطب به سمت شما هدایت شوند کافی نیست و مهم است که ببینید چند نفر از آنها باکیفیت هستند و می‌توانند به سرنخ تبدیل شوند. سپس تلاش می‌کنید سرنخ‌ها را به خریدار تبدیل کنید. هر چه تعداد سرنخ‌ها تولیدشده بیشتر و باکیفیت‌تر باشد، شانس افزایش نرخ تبدیل بیشتر خواهد شد.
              • فروش (Sale): این حالت در واقع اصلی‌ترین مدلی است که مدیران و بازاریاب‌ها دنبال آن هستند. در این سیستم هزینه در ازای میزان فروش مشخص اتفاق می‌افتد و بدون شک هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.
              • پرداخت در ازای اقدام مشخص: گاهی مدنظر شما این است که دقیقا اقدام خاصی صورت بگیرد. این اقدام جدای از فروش می‌تواند ثبت نام در رویداد، دانلود اپلیکیشن یا پرکردن فرم باشد.

               

              کانال‌های محبوب برای بازاریابی عملکرد (performance marketing)

              اگر می‌خواهید از کانال‌هایی استفاده کنید که محبوبیت بالایی دارند و در نتیجه اثربخشی و شانس نتیجه‌گیری آنها بیشتر است، می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

              • تبلیغات همسان: تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات کلیکی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و چون با توجه به محتوای صفحه و رابط کاربری آن نمایش داده می‌شوند، بنابراین می‌توانید به نتیجه دلخواه‌تان برسید.
              • محتوای اسپانسر یا رپرتاژ آگهی: یکی دیگر از انواع روش‌هایی که در بازاریابی عملکرد موثر است، رپرتاژ آگهی است که می‌توانید علاوه بر هزینه انتشار در رسانه موردنظر، هزینه تبلیغات را در ازای ترافیک دریافتی و نرخ تبدیل ایجاد شده بپردازید.
              • همکاری در فروش: این روزها بازار افیلیت مارکتینگ و همکاری حسابی داغ است. این روش نیز یکی از مدل‌های پرفورمنس مارکتینگ است که نه‌تنها آگاهی از برند را افزایش می‌دهد، بلکه در ازای فروش یا ترافیک ایجاد شده هزینه به تبلیغ‌کنندگان پرداخت می‌شود.
              • بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: یکی از روش‌های دیگر که می‌توانید براساس آن شاخص‌های کلیدی موردنظر را ارزیابی کنید، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. اگر به دنبال نرخ کلیک، ترافیک ورودی، تعامل، افزایش فروش و ایجاد سرنخ هستید می‌توانید سراغ این روش بروید.
              • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM): بازاریابی موتورهای جستجو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز می‌تواند میزان بازدید، ترافیک، نرخ تبدیل و فروش شما را افزایش دهد.

              روش‌های پرداخت هزینه در بازاریابی عملگرا

              برای پرداخت هزینه در بازاریابی عملگرا بسته به اقدام نهایی و نتیجه موردنظر، روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

              • CPC (Cost Per Click): پرداخت هزینه در ازای هر کلیک روی لینک موردنظر
              • CPM (Cost Per Mile): پرداخت هزینه در ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش تبلیغ
              • CPA (Cost Per Action): هزینه در ازای اقدام موردنظر مانند خرید
              • CPL (Cost Per Lead): هزینه در ازای لید (سرنخ) تولیدشده

              عوامل ضروری در بازاریابی عملگرا

              برای اینکه بتوانید در پرفورمنس مارکتینگ بهترین نتیجه را بیگرید، عوامل مهم و ضروری وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. مهمترین مواردی که باید در بازاریابی عملکرد جدی گرفته شود شامل موارد زیر است:

              1. طراحی باکیفیت و جذاب که بیشترین مخاطب ممکن جذب تبلیغات شما شود.
              2. قرار دادن تبلیغات در جای درست که بیشتر مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارند.
              3. طراحی بهترین صفحه فرود (Landing Page) که توضیحات کاربردی و کاربری آسان آن بیشترین نرخ تبدیل را برای شما به همراه داشته باشد.
              4. ارزیابی و تحلیل فرایندها تا متناسب با رفتار کاربران باشد.

              تیم پرفورمنس مارکتینگ شامل چه کسانی می‌شود؟

              بدون شک فرایند پرفورمنس مارکتینگ توسط یک نفر پیاده‌سازی نمی‌شود و برای رسیدن به موفقیت باید به صورت تیمی عمل کنید. تیم بازاریابی عملگرا شامل افراد زیر است:

              • مدیر دیجیتال مارکتینگ وظیفه تقسیم منابع برای اجرای فرایندهای بازاریابی، انتخاب کلمات کلیدی مناسب با تبلیغات کلیکی، تحقیقات بازار و طراحی پرسونای مخاطب و مدیریت کمپین‌ها و تیم اجرایی را برعهده دارد.
              • ایده‌یابی و ایده‌پردازی، مدیریت تولید محتوای تبلیغاتی، اجرای تبلیغات کلیکی، بازاریابی در رسانه‌ها و پلتفرم‌های مختلف و طراحی انواع پیام برعهده مدیر تبلیغات است.
              • شما به یک طراح سایت نیز نیاز دارید تا طراحی صفحه فرود، نظارت فنی روی سیستم فروش، تحلیل رفتار و استفاده کاربران از سایت، عملکرد رقبا و برطرف کردن مشکلات فنی سایت را برعهده داشته باشد.

              مزایای بازاریابی عملگرا

              همان‌طور که تا این‌جا متوجه شدید بازاریابی عملگرا مزایای بسیار زیادی دارد. اولین و مهمترین مزیت این روش این است که هزینه پرداختی در ازای تحقق نتایج موردنظر انجام می‌شود و به خوبی می‌توانید مخاطبان اصلی خود را هدف قرار دهید. ضمن اینکه بودجه شما حساب‌شده و هوشمندانه هزینه می‌شود و از سوی دیگر میزان آگاهی از برند، ترافیک ورودی و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.
              ضمن اینکه می‌توانید با تحلیل و ارزیابی دقیق رفتار کاربران فرایندهای بازاریای خود را اصلاح کرده یا در موارد بعدی آنها را در نظر بگیرید.

              اصول پرفورمنس مارکتینگ

              اصل پرفورمنس مارکتینگ به این صورت است که برای بازاریابی و تبلیغات خود کانال‌های مختلفی چون ایمیل، رپرتاژ آگهی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان و… را انتخاب می‌کنید. سپس تیم اجرایی و شبکه‌های واسط ضمن پیگیری کارها، فرایندهای اجرایی، برنامه‌ریزی، خدمات مشتریان و روش‌های انجام کار را برعهده می‌گیرند.

              شیوه‌های تبلیغات دیجیتال در بازاریابی عملکردی

              شما به دورش می‌توانید از پرفورمنس مارکتینگ استفاده کنید تا تبلیغات شما در رسانه‌های موردنظر نماش داده شود:

              • خرید رسانه (Media Buying): وقتی در ازای پرداخت هزینه رسانه‌هایی چون تلویزیون، رادیو، سایت، اپلیکیشن و… را در اختیار می‌گیرید تا پیام تبلغاتی شما منتشر شود به آن خرید رسانه می‌گویند. در این روش خودتان به طور مستقیم با رسانه‌های مختلف وارد قرارداد می‌شوید و البته چالش‌های زیادی هم دارد. وقت‌گیر بودن فرایندها، نداشتن تخصص کافی، تشخیص کانال مناسب و… می‌تواند شما را آزار دهد.
              • شبکه‌های تبلیغاتی (Ads Network): شبکه‌های تبلیغاتی در واقع مجموعه‌های واسط بین تبلیغ‌دهندگان و ناشران تبلیغات هستند و چون بیشتر کارها و مراحل برعهده آنهاست، در نتیجه خیال شما راحت‌تر است و نسبت به مورد قبلی هم مزایای بیشتری دارد.

              نکاتی برای موفقیت در پرفورمنس مارکتینگ

              با اینکه پرفورمنس مارکتینگ مزایای زیادی دارد، ولی در پیاده‌سازی آن باید دقت کافی را داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت نکات زیر را رعایت کنید:

              • صفحه فرود حرفه‌ای: یک لندینگ پیج بد می‌تواند تمام زحمات، هزینه‌ها و منابع شما در کمپین‌تان را هدر دهد. بعد از اینکه کاربران روی تبلیغات شما کلیک کردند و وارد صفحه فرود شدند، اگر با یک صفحه بد با محتوای نامناسب مواجه شوند، بدون‌شک نباید انتظار نرخ تبدیل بالا را داشته باشید.
              • تست A/B: تست A/B همه جا کاربرد دارد و به خوبی می‌تواند نشان دهد رفتار کاربران به کدام سمت بوده و کدام گزینه عملکرد بهتری دارد.
              • انتخاب درست منابع: بعد از مشخص کردن مخاطبان هدف، باید جایی تبلیغ کنید که این افراد حضور دارند. اما اگر سراغ تبلیغ‌کنندگانی بروید که خیلی معتبر و موثق نیستند یا منبع خوبی برای ترافیک ورودی به شمار نمی‌روند، بی‌تردید نمی‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.
              • ارزیابی دقیق: مانیتورکردن و نظارت دقیق رو فرایندها، رفتار مشتریان و تمام شاخص‌های کلیدی عملکرد به شما کمک می‌کند تا مشکلات پیدا کنید و به دنبال رفع آنها باشید.

              مثالی برای بازاریابی عملگرا

              یکی از نمونه‌های پرفورمنس مارکتینگ در واقع سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش دیجی کالاست که طی سال‌های اخیر حسابی طرفدار پیدا کرده است. در این سیستم ناشران تبلیغات با ایجاد ترافیک خوب و هدایت آنها به سمت دیجی کالا، در ازای هر خرید، درصدی را دریافت می‌کنند.

              جمع‌بندی

              در روزهای مدیران کسب‌وکار سخت حاضر به هزینه‌کردن می‌شوند و تلاش می‌کنند در ازای منابع صرف‌شده بیشترین خروجی را بگیرند، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد می‌تواند مطلوبیت زیادی داشته باشد. در این روش فقط در ازای تحقق اهداف و نتایج موردنظر هزینه می‌پردازید. بازاریابی عملگرا مزایای زیادی دارد و هزینه‌های آن از روش‌های مختلف پرداخت می‌شود.

              منبع: یکتا نت

              برچسب ها: بازاریابیبازاریابی عملکردپرفورمنس مارکتینگ
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی حسی یا Sensitive Marketing چیست؟

              بازاریابی حسی یا Sensitive Marketing چیست؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود