جمعه, ژانویه 15, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              محتوای ستونی یا پیلار کانتنت (PILLAR CONTENT) چیست؟

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 2, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              در یک وب‌سایت ممکن است با انواع محتوا روبه‌رو شوید که با اهداف مختلف منتشر شده‌اند. اما برخی از این محتوا نسبت به موضوعات دیگر اهمیت بیشتری دارند. پیلار کانتنت که به محتوای ستونی هم شناخته می‌شود یکی از مهمترین انواع محتواست که در این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

              محتوای ستونی (Pillar Content) چیست؟

              محتوای ستونی

              برخی موضوعات هستند که اهمیت بسیار زیادی دارند و نمی‌توان آنها را در چند پاراگراف توضیح داد. ضمن اینکه چون حاوی اطلاعات و مستندات مهمی هستند می‌خواهیم بیشتر دیده شوند. بنابراین یک مطلب بلند، جامع و کامل تولید و منتشر می‌کنیم. در واقع محتوای ستونی که به صفحه ستون یا پیلار هم شناخته می‌شود، تمام جنبه‌های یک موضوع را به‌صورت دقیق، عمیق و جزئی در یک مطلب نشان می‌دهد.

              pillar content

              به دلیل اهمیت بالا و جامعیت زیاد این محتوا، آن را به عنوان ستون سایت خود در نظر می‌گیریم. اما در کنار محتوای ستونی برای اینکه بتوانیم آن را بهتر نشان دهیم، بک‌لینک خوبی ایجاد کنیم و به طور کامل زوایای مختلف موضوع را به‌شکل مجزا نیز بررسی کنیم سراغ محتوای خوشه‌ای یا کلاستر می‌رویم. محتوای خوشه‌ای (Clusters Content) در واقع مطلبی شبیه پست‌های عادی بلاگ است که روی بخشی از محتوای ستونی مانند قیمت، مشخصات فنی و… تمرکز دارد. ضمن اینکه از مطلب کلاستر به پیلار لینک داده می‌شود تا محتوای ستونی بهتر دیده شود. البته از محتوای پیلار به کلاستر نیز لینک می‌دهیم.

              اجزای پیلار کانتنت

              محتوای ستونی به دلیل اینکه تمام جوانب یک موضوع را پوشش می‌دهد و از سوی دیگر می‌خواهیم در موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرد از پست‌های معمول بلاگ طولانی‌تر است ولی این احتمال وجود دارد عمق آن از محتوای خوشه‌ای کمتر باشد. به همین دلیل محتوای کلاستر تولید می‌کنیم که بتوانیم به جزئیات بیشتر بپردازیم.

              به عنوان مثال می‌توانید به صفحه بازاریابی اینستاگرامی سایت هاب اسپات نگاه کنید. در این صفحه به طور کامل درباره نحوه استفاده از اینستاگرام صحبت شده است و به دیگر محتوای خوشه‌ای نیز لینک داده‌ایم. یکی از مطالب خوشه‌ای درباره نحوه نوشتن بهترین کپشن‌های اینستاگرام است.

              در این موضوع هدف سایت هاب اسپات افزایش رتبه مطالب مربوط به اینستاگرام بوده است. در صفحه اصلی ۱۰۱ نکته برای اینستاگرام مارکتینگ گفته شده و در محتوای خوشه‌ای به صورت جزئی‌تر به هر موضوع پرداخته شده است.

              مزایای محتوای ستونی (Pillar Content)

              بعد از اینکه با محتوای ستونی بیشتر آشنا شدیم و می‌دانیم تا چه اندازه می‌تواند برای مهم باشد، بهتر است به چند مزیت مهم آن نیز اشاره کنیم.

              بهبود سئو

              بدون شک یکی از دلایل مهم خلق و انتشار محتوای ستونی این است که این مطلب بتوانید بهترین نتایج موتورهای جستجو را به خود اختصاص دهد. همان‌طور که اشاره کردیم این مطلب یک محتوای جامع و کامل است و می‌خواهیم بیشتر و بهتر دیده شود.

              بهبود کیفیت محتوا

              از آنجایی که اهمیت دادن به مخاطبان هدف و خواسته، نیت و نیاز آنها از جستجو برای ما مهم است، بنابراین با یک مطلب کامل و جامع می‌توانیم به خوبی یک محتوای باکیفیت، جذاب و کاربردی در اختیار او قرار دهیم که در یک موضوع خاص به تمام جوانب پرداخته باشد.

              تولید نقشه راه محتوا برای تیم خود

              یکی دیگر از مزایای مهم محتوا و صفحات پیلار این است که می‌دانیم قرار است چه مسیری را طی کنیم و درباره چه موضوعاتی محتوای ستونی و خوشه‌ای داشته باشیم. بنابراین تیم محتوا به خوبی نقشه راه دارد و می‌داند چطور باید لینک‌سازی را انجام دهد.

              تسریع فرایند خلق محتوا

              یکی از مزایای جالب محتوای ستونی و خوشه‌ای این است که می‌دانیم برای مدت‌ها باید درباره چه موضوعاتی محتوا تولید کنیم. به همین دلیل فرایند خلق محتوا تسریع می‌شود؛ چراکه درباره موضوع مشخص و محتوای مرتبط با آن خواهیم نوشت.

              ایجاد بهترین شرایط برای مخاطبان

              زمانی که یک محتوای کامل و جامع و در کنار آن چندین و چند مطلب مرتبط دیگر را منتشر می‌کنید، مانند این است که تمام قسمت‌های یک سریال که منتظر آن هستید به یک‌باره منتشر شود. بی‌صبرانه می‌خواهید تمام قسمت‌ها را پی‌درپی تماشا کنید.

              انواع محتوای ستونی

              موضوعات زیادی وجود دارد که می‌توانید پیرامون آنها محتوای ستونی و خوشه‌ای تهیه کنید. ولی معمولا موضوعات زیر بهتر جواب می‌دهد:

              • محتوایی با محوریت چیستی یک موضوع که جامعیت داشته باشد. به عنوان مثال «دیجیتال مارکتینگ چیست» یا «هر آنچه که باید درباره دیجیتال مارکتینگ بدانید».
              • محتوای کامل پیرامون معرفی تمام ویژگی‌ها، مشخصات، عملکرد و بخش‌های مختلف یک محصول یا خدمات باشد. سپس در مورد هر بخش می‌توانید به صورت جدا محتوای خوشه تهیه کنید.
              • نقد و بررسی محصولات که به صورت کامل تمام بخش‌های یک محصول را بررسی می‌کند. برای هر بخش از آن محصول نیز می‌توانید یک محتوای خوشه بنویسید.
              • محتوایی که به صورت کامل درباره بهترین‌های هر حوزه یا چک‌لیست‌ها صحبت می‌کند می‌تواند یکی از انواع محتوای ستونی باشد.

              چطور یک محتوای ستونی خوب خلق کنیم؟

              حالا که با اهمیت و ویژگی‌های محتوای ستونی آشنا شدیم، می‌خواهیم ببینیم چطور می‌توان یک Pillar Content خوب و کاربردی تولید کنیم. در این قسمت درباره مراحل مختلف این کار صحبت می‌کنیم.

              • اولین و یکی از مهمترین مراحل برای خلق یک محتوای ستونی این است که روی تحقیق کلمات کلیدی زمان بگذارید و کلمات کلیدی مهم خود فکر کنید. ابتدا به موضوعاتی فکر کنید که می‌خواهید رتبه بگیرند و سپس کلمات کلیدی دقیق را مشخص کرده و براساس این کلمات موضوع محتوای خود را مشخص کنید.
              • در ادامه زمان آن رسیده که به مخاطبان هدف و پرسونای آنها توجه کنید. ببینید مخاطبان هدف چه علایق، نیاز و چالش‌هایی دارند و براساس آنها ایده‌های محتوایی خود را شکل دهید. به دنبال موضوعاتی باشید که به اندازه کافی وسیع و گسترده باشند و جا داشته باشند که به طور کامل جوانب مختلف را در آنها بررسی کنید. ضمن اینکه این موضوع باید ظرفیت این را داشته باشد که در کنار آن بتوانید پست‌های را برای بلاگ با عنوان محتوای خوشه‌ای منتشر کنید.
              • نکته بعدی این است که صفحات پیلار باید به هر سوال یا ورودی که جستجوکننده درباره موضوعی خاص به دنبال آن می‌گردد، پاسخ دهد. به همین دلیل مطلب شما می‌تواند رتبه خوبی داشته باشد و نرخ کلیک خوبی بگیرد. بعد از اینکه کاربر وارد محتوای ستونی شما شد، در صورت نیاز به محتوای بیشتر درباره هر بخش می‌تواند از طریق لینک‌سازی انجام شده به مطالب خوشه‌ای برود.
              • اگر در ایده‌یابی دچار مشکل شدید یادتان باشد با ترکیب و سپس بهینه‌سازی محتوای قدیمی یا مطالب قدیمی و جدید نیز می‌توانید یک محتوای ستونی جامع و کامل داشته باشید که رتبه خوبی بگیرد.

              جمع‌بندی

              موضوعاتی وجود دارد که اهمیت زیادی دارند باید درباره آنها به صورت کامل و جامع بنویسیم تا مخاطب هدف به هر چیزی می‌خواهد برسد. به این مطلب، محتوای ستونی یا پیلار گفته می‌شود. تلاش می‌کنیم این مطلب بهتر و بیشتر دیده شود تا بتواند رتبه بهتری بگیرد. اما اگر می‌خواهید به هر بخش به صورت مجزا و دقیق‌تر بپردازید می‌توانید محتوای خوشه‌ای تولید کنید.

              منبع: یکتا نت

              برچسب ها: تولید محتوا
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              تراکم کلمه کلیدی چیست و میزان مناسب آن در سئو چقدر است؟

              تراکم کلمه کلیدی چیست و میزان مناسب آن در سئو چقدر است؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود