سه‌شنبه, ژانویه 19, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              چطور پادکست تبلیغاتی بسازیم؟

              ایده‌های ساخت پادکست حرفه ای

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 5, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              چند وقتی است گوش دادن به پادکست حسابی رونق گرفته است و در مدت اخیر نیز شاهد ظهور پادکست‌های زیادی بودیم. برخی از ناشران حتی برای خودشان برنامه‌های درآمدزایی دارند. اما چطور پادکست تبلیغاتی بسازیم و چه ایده‌هایی را به‌کار بگیریم که جذاب باشد.

              پادکست چیست؟

              پیش از شروع، بهتر است کمی با تعریف و مفهوم پادکست آشنا شویم. با اینکه برخی به اشتباه فایل‌های صوتی را پادکست می‌نامند، ولی پادکست در واقع به سلسله فایل‌های صوتی پی‌در‌پی پیرامون موضوعات مشخص و پیوسته گفته می‌شود که می‌توانید به صورت اشتراکی یا رایگان آنها را گوش کنید.

              جذابیت پادکست در چیست؟

              علت اینکه در سال‌های اخیر پادکست طرفداران زیادی پیدا کرده جذابیت آن است. از یک سوی انتخاب موضوعات جذاب و متفاوت و از سوی دیگر روایت آن باعث می‌شود تا درگیر موضوعات مختلف شوید و با توجه به قدرت داستان‌سرایی همچنان آن پادکست را دنبال کنید. ضمن اینکه مخاطبان شما در هر زمان و مکانی می‌توانند پادکست مورد علاقه خود را گوش دهند.
              انتخاب یک موسیقی متن و زمینه روح‌نواز در کنار محتوای منحصربه‌فرد و و یک روایت قدرتمند می‌تواند جذابیت پادکست را دو چندان کند. علاوه بر این حس و حالی که این نوع محتوا به مخاطب منتقل می‌کند بسیار جذاب است.

              چرا به ساخت پادکست برای کسب‌وکارتان نیازمندید؟

              همان‌طور که اشاره کردیم پادکست‌ها جذابیت و مزایای زیادی دارند و صرفا برای سرگرمی نیستند. به همین دلیل کسب‌وکارها نیز به خوبی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

              • دسترسی راحت: پیشتر هم گفتیم که شنوندگان پادکست هر زمان و هر جایی که بخواهند خیلی ساده می‌توانند به فایل موردنظرشان گوش کنند.
              • حجم کم فایل‌ها: خیلی نمی‌خواهند ویدیوهایی پرحجم را دانلود کنند و بیشتر به محتوای داخل فایل نیاز دارند، به همین دلیل پادکست می‌تواند بهترین جایگزین باشد. البته نباید از ارزش بازاریابی ویدیویی غافل شد.
              • اثرگذاری بیشتر: پادکست‌ها با توجه به حس و حالی که دارند و ارتباطی که با مخاطب می‌گیرند می‌توانند خیلی موثر باشند. بنابراین می‌توانید به عنوان سبک جدیدی از بازاریابی محتوایی روی آن حساب کنید.
              • فرایند تولید آسان و ارزان: برخلاف محتوای ویدیویی که تا رسیدن به خروجی نهایی نیاز به زمان و هزینه بیشتر دارید، یک نفر به تنهایی هم می‌تواند پادکست جذاب و زیبا تولید کند. گرچه برای حرفه‌ای‌تر شدن کار می‌توانید به صورت تیمی کار کنید، ولی در مجموع فرایند تولید پادکست راحت و ارزان است.
              • افزایش آگاهی از برند: هر چه پادکست جذاب‌تر باشد مخاطب بیشتری پیدا می‌کند و در نتیجه افراد بیشتری با نام برند شما آشنا می‌شوند. ضمن اینکه کسب‌وکارها می‌توانند اسپانسر پادکست‌های موفق شوند.
              • سئو: این روزها پادکست‌ها هم توسط گوگل بررسی می‌شوند و در نتایج جستجو نیز اهمیت دارند.

               

              محتوای پادکست به چه صورت است؟

              برای محتوای خود ابتدا باید موضوع مشخصی را انتخاب کنید که نه‌تنها جذاب و جدید باشد، بلکه بتوانید به خوبی پیرامون صحبت کنید. بعد از جمع‌آوری اطلاعات کافی، اسکریپت متنی خود را آماده کرده و سپس آن را ضبط می‌کنید. معمولا پادکست‌های امروزی پیرامون موضوعات و اتفاقات واقعی ضبط می‌شوند یا بیشتر جنبه آموزشی دارند.

              چگونه یک پادکست تبلیغاتی بسازیم؟

              برای اینکه بتوانید پادکست خود را بسازید و آن را در اختیار مخاطبان‌تان قرار دهید، باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

              • شناخت مخاطبان: اولین گام این است که مخاطبان هدف خود را دقیق بشناسید و ببینید قرار است برای چه افرادی پادکست تولید کنید.
              • انتخاب موضوع جذاب: موضوعی که انتخاب می‌کنید باید جذاب و کاربردی باشد تا بتوانید نظر شنوندگان را جلب کند. از سوی دیگر باید ظرفیت این را داشته باشد که مخاطب را تا انتهای همان قسمت یا حتی قسمت‌های بعدی همراه‌تان نگه دارد.
              • آماده‌سازی محتوا: بعد از انتخاب موضوع و جمع‌آوری اطلاعات لازم، متن پادکست خود را آماده می‌کنید.
              • ضبط صدا: در مرحله بعدی با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید محتوای آماده شده را می‌خوانید و ضبط می‌کنید.
              • ویرایش: برای اینکه پادکست‌تان جذاب‌تر شود، باید قسمت‌های مشکل‌دار یا اضافی را حذف کنید. سپس به کمک ابزارهایی چون ادوبی آدیشن (Adobe Audition) هر جایی که دوست دارید موسیقی متن را اضافه کنید.
              • بارگذاری و انتشار: در مرحله آخر نیز از طریق سرویس‌های مختلف ایرانی و خارجی می‌توانید پادکست خود را بارگذاری کرده و سپس منتشر کنید.

              چه تجهیزاتی برای ساخت پادکست نیاز داریم؟

              برای ساختن پادکست با یک گوشی هوشمند و یک نرم‌افزار ویرایشگر صدا می‌توانید اقدام کنید، ولی اگر دنبال کار حرفه‌ای هستید و می‌خواهید مخاطبان بیشتر داشته باشید، باید از تجهیزات لازم استفاده کنید.

              • میکروفون مناسب: بدون شک اولین وسیله مورد نیاز برای ساخت یک پادکست خوب، میکروفون مناسب است که بتوانید صدای خود را با کمترین مشکل ضبط کنید. مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با قیمت متفاوت و مشخصات فنی متنوع به فروش می‌رسند.
              • هدفون خوب: برخی تصور می‌کنند نیازی به هدفون نیست، ولی در واقع وقتی کار صوتی انجام می‌دهید باید خودتان نیز صدای چیزی که می‌گویید با همان کیفیت بشنوید.
              • تجهیزات آکوستیک: برای جلوگیری از اکوشدن صدا و برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده بهتر است در فضای آکوستیک پادکست خود را ضبط کنید. بنابراین باید از عایق‌های مختلف استفاده کنید.
              • رکورد خوب: یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز، یک ضبط‌کننده صدای حرفه‌ای است تا صدای شما را با بهترین کیفیت و کمترین نویز ضبط کند.
              • پاپ فیلتر: هنگام ضبط صدا ترجیحا نباید صدای هوا یا سوت شنیده شود. ولی برخی تلفظ حروف چنین مشکلی را ایجاد می‌کند که برای رفع آن باید سراغ پاپ فیلتر بروید.
              • نرم‌افزار ویرایش صدا: همان‌طور که گفتیم برای ادیت صدا، افزایش کیفیت، حذف موارد زائد و قراردادن موسیقی روی پادکست نیاز به یک ابزار قدرتمند دارید. بسیاری از فعالان این حوزه سراغ Adobe Audition می‌روند.

              بهترین فرمت برای پادکست چیست؟

              فرمت‌ها و حالت‌های مختلفی برای ضبط پادکست وجود دارد. برخی تک‌نفر هستند و برخی دیگر یک میزبان وجود دارد و با مهمان یا مهمانان دیگر پادکست خود را ضبط می‌کنند. معمولا بیشتر نمونه‌های فعلی در فرمت مصاحبه، داستان، اخبار، آموزشی یا روایت پیرامون یک رخداد واقعی هستند.

              بهترین نوع فایل و بیتریت برای پادکست چیست؟

              برای اینکه بسیاری از کاربران بتوانند به فایل‌های شما دسترسی داشته باشند و بتوانند پادکست‌تان را روی دستگاه‌های مختلف با کیفیت بالا گوش دهند، بهترین فرمتی که می‌توانید از فایل خود خروجی بگیرید MP3 است. بهتر است برای پادکست از بیتریت ۱۲۸Kbps استفاده کنید.

              چند نکته برای تولید پادکست‌های جذاب

              برای اینکه بتوانید پادکست‌های خود را بیش از پیش جذاب کنید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

              1. شخصیت و پرسونای مخاطبان هدف را در نظر بگیرید تا بدانید قرار است دقیقا برای چه افرادی پادکست تولید کنید. قطعا شما نیاز به شنونده دارید.
              2. انتخاب موضوع اهمیت زیادی دارد و تا می‌توانید سراغ موضوعات جذاب و منحصربه‌فردی بروید که کمتر به آنها پرداخته شده است.
              3. غنی‌کردن پادکست با اطلاعات بیشتر و پرداخت به جزئیات اهمیت بسیار زیادی دارد.
              4. بسیاری از افراد حتی آنهایی که به صورت حرفه‌ای پادکست گوش می‌دهند دوست دارند سرگرم شوند. بنبراین حواستان باشد فقط یک متن خطی را روخوانی نکنید.
              5. سعی کنید گاهی میزبان باشید و بتوانید از حضور مهمانان برجسته و شناخته شده استفاده کنید.
              6. برای اینکه پادکست‌تان بیشتر و بهتر دیده شود از عناوین جذاب، کلمات کلیدی و توضیحات کافی استفاده کنید.
              7. شنوندگان را تشویق کنید تا فایل شما را به اشتراک بگذارند. هر چه بیشتر دیده شوید و شنوندگان بیشتری داشته باشید، می‌توانید روی موضوعات جذاب‌تر که نیاز مخاطبان باشد متمرکز شوید.

              جمع‌بندی
              چند سالی می‌شود حسابی بازار تولید پادکست و شنیدن آن داغ شده است. فارغ از اینکه برخی تحت تاثیر جو به این سمت می‌روند، ولی خیلی‌ها حرفه‌ای کار می‌کنند و شنوندگان زیادی دارند. پادکست مزایای بسیار زیادی دارد و مخاطب شما هر زمانی که دوست داشته باشد در هر جایی می‌تواند به آن گوش کند. به همین دلیل کسب‌وکارها می‌توانند کم‌کم خودشان به سمت تولید آن بروند یا اسپانسر دیگران شوند.
              برای تولید پادکست جذاب نیاز به موضوع خوب، تجهیزات و محتوای غنی دارد تا بتوانید شنوندگان بیشتری را جذب کنید.

              منبع: یکتا نت

              برچسب ها: بازاریابی محتواییپادکستتولید محتوا
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی عصبی چگونه می‌تواند صنعت بازاریابی را تحت تأثیر قرار دهد؟

              بازاریابی عصبی چگونه می‌تواند صنعت بازاریابی را تحت تأثیر قرار دهد؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود