شنبه, ژانویه 23, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              اشتراک محتوا: چهار پرسشی که قبل از به اشتراک گذاری آنلاین محتوا باید از خود بپرسید

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 6, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              اشتراک محتوا برای ما که پژوهش عمیقی قبل از خرید اجناس «بزرگ» مانند تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ انجام می‌دهیم، بسیار اهمیت دارد. با صبوری بین مقالات و خلاصه‌های آنلاین جست‌وجو می‌کنیم تا به درک بهتری از فوت‌وفن انتخابمان قبل از تصمیم‌گیری برسیم. ما بیشتر قابلیت تجزیه‌وتحلیل اینکه چه چیزی ارزش پول ما را دارد، را در نظر می‌گیریم، اما اغلب اوقات در مشخص‌کردن اینکه چه چیزی ارزش زمان ما را دارد، موفق نیستیم.

              بیشتر ما هنگامی‌که از کالاهای مادی صحبت می‌شود، مصرف‌کننده‌های انتقادی هستیم.

              متأسفانه، در حال حاضر همه با دسترسی به اینترنت می‌توانند نظرات خود را منتشر کنند و افراد برای اشتراک محتوا به صورت دقیق و بی‌طرفانه احساس تعهد نمی‌کنند.

              پست‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً واکنشی هستند و نظرات شخصی بر واقعیات ارجحیت دارند. امکان انتشار چنین پست‌هایی در مقایسه با خروجی‌های رسانه‌های سنتی فرصت بیشتری برای پخش اطلاعات نادرست ایجاد می‌کند؛ بنابراین، مسئولیت بر دوش ما، یعنی مصرف‌کنندگان، است که بادقت اطلاعاتی را بررسی کنیم که می‌خواهیم ارائه دهیم، قبل از اینکه تصمیم بگیریم با آن چه کنیم.

               

              ۱٫ منبع ادعا چه اندازه معتبر است؟

              هر محقق خوبی به شما می‌گوید که همیشه مطمئن شوید که منبع اشتراک محتوا معتبر باشد.

              اگر در تعیین اعتبار یک منبع مشکل دارید، در سایر وب‌سایت‌های معتبر آن‌ها را بررسی کنید و اطلاعات ارائه‌شده را مقایسه کنید.

              در مورد این مسئله بخوانید و درست مانند زمانی که در جست‌وجوی یک لپ‌تاپ جدید هستید- فعالانه به‌دنبال نقدهای منفی باشید.

              درک کامل نکات منفی انتخابتان مهم است تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این نقاط ضعف معامله را به هم می‌زند یا می‌توانید با این موضوع کنار بیایید؛ زیرا نقاط قوت بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن است.

              اگر لپ‌تاپ را بر اساس اطلاعات در یک سایت نمی‌خرید، نباید در باورکردن اطلاعات درج‌شده در یک پست آنلاین هم عجله کنید.

              ۲٫ آیا این اشتراک محتوا تصویری کلی است یا شما فقط یک عکس فوری از آن را می‌بینید؟

              تصویر کلی از اشتراک محتوا

              یک محقق خوب به شما می‌گوید که قبل از اشتراک محتوا ، آن را به‌طور کامل بخوانید.

              خطر مبنا قراردادن یک بخش کوچک برای عقایدتان این است که نکات برجسته‌ای را منتشر می‌کنید که فرد می‌خواهد شما ببینید؛ این ممکن است یک ارائه دقیق از کل داستان نباشد.

              همچنین با خلاصه‌ها هم باید بااحتیاط برخورد کرد؛ زیرا آن‌ها تفسیر فرد از محتوای اصلی است.

              به یاد داشته باشید که محتوای اصلی را بخوانید تا بتوانید اعتبار محتوا را بسنجید.

              اگر برای بررسی منابع متعدد وقت ندارید، این کمترین کاری است که شما می‌توانید انجام دهید.

              اطلاعات از منابع ثانویه (فرعی) ممکن است پر از عقاید دیگران باشد؛ بنابراین، مطلب خود را تنها بر اساس ادعاهای دیگران قرار ندهید.

              ۳٫ آیا پشت این ادعا انگیزه‌های پنهانی وجود دارد؟

              ممکن است بسیار بدبینانه به نظر برسد، اما سؤال درباره انگیزه‌های فرد ادعاکننده عاقلانه است؛ به‌ویژه اگر کاملاً دور از ذهن باشد.

              از خودتان بپرسید: «آیا این فرد از ساختن چنین ادعایی ( اشتراک محتوا ) چیزی به‌دست می‌آورد؟»

              برای مثال، اندرو واکفیلد و همکاران در سال ۱۹۹۸ مقاله‌ای علمی را منتشر کردند و در آن گفتند که اوتیسم به‌شدت با واکسیناسیون سرخک، اوریون و سرخچه در ارتباط است. این داده‌ها جعلی بودند و آن‌ها این کار را به‌خاطر منافع مالی انجام داده بودند. اگرچه ادعای این تحقیق پس گرفته و به‌طور عمومی بی‌اعتبار شد، اما هنوز هم اثرات مضر آن در جهان دیده می‌شود.

              بعضی از پدر و مادرها همچنان از واکسیناسیون فرزندانشان به‌خاطر ترس از عوارض جانبی امتناع می‌کنند. طی این سال‌ها این اتفاق به شیوع سرخک در اروپا منجر شده است. پیامدهای دور از دسترس اطلاعات غلط این‌گونه است.

              حتی اگر فرد برنامه پنهانی نداشته باشد، ادعاهای او همچنان از باورهای شخصی‌اش گرفته می‌شود که به‌احتمال زیاد جانبدارانه است.

              ۴٫ آیا اعتقادات شخصی شما بر واکنش شما بر این ادعا تأثیر دارد؟

              به‌طور طبیعی ما بر اطلاعاتی تمرکز می‌کنیم که باورهای فعلی ما را تأیید می‌کنند و اطلاعاتی را فیلتر می‌کنیم که ضد اعتقادات ما باشند. این به‌عنوان جانبداری تأیید شناخته می‌شود.

              اگر با این ادعا موافق هستید، از خودتان این سؤال را بپرسید: «آیا من این اطلاعات را تصدیق می‌کنم چون با باورهای من مطابقت دارد، یا من آن را تأیید می‌کنم زیرا درست است؟»

              اگر با آن مخالف هستید، از خودتان بپرسید که به دلیل وجود ایراد در منطق است یا این نکات شما را وادار می‌کند با نقص‌های باورتان روبه‌رو شوید.

              سخن آخر

              همه اطلاعاتی که به‌صورت آنلاین دریافت می‌کنید، درست نیستند؛ به‌ویژه در این عصر که رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها با مقاله‌های دام کلیکی رونق می‌یابند و به برتری می‌رسند.

              هر روز طوری رفتار کنید که انگار روز دروغ آوریل است که در آن به هر چیزی که می‌بینید و می‌شنوید، مشکوک هستید. پرسیدن این سؤالات نه‌تنها شما را یک خواننده مطلع می‌کند، بلکه به شما کمک خواهد کرد که استدلال‌های قوی‌تری بسازید.

              زمانی که می‌توانید «چرا» را بیان کنید و از مسئله‌ای بدون استفاده از عبارتی چون «من از آن حمایت می‌کنم، فقط به‌خاطر اینکه این کار را می‌کنم»، حمایت می‌کنید، دفاعیه شما با دلیل و مدرک خواهد بود.

              درعوض روآوردن به نام‌گذاری، می‌توانید در طرف مخالف یک بحث روشن‌فکری شرکت کنید. البته، از کلمات من برای آن به‌کار نبرید. خودتان بروید در مورد اینکه چگونه می‌توانید به یک مصرف‌کننده انتقادی اطلاعات تبدیل شوید، تحقیق کنید.

              منبع: ایران مدیر

              برچسب ها: بازاریابی محتوایی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بنچ مارکینگ: خطرات پنهان الگوبرداری و چگونگی دورشدن از آن ها

              بنچ مارکینگ: خطرات پنهان الگوبرداری و چگونگی دورشدن از آن ها

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود