دوشنبه, ژانویه 18, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              ابزارهای بازاریابی محتوا

              ابزارهای تضمین شده برای افزایش حضور آنلاین شما

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 7, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              ابزارهای بازاریابی محتوا کسب و کار شما را تضمین می‌کنند. شما باید ابزار‌های درست برای کسب‌وکار داشته باشید. این حقیقتی است که بشر از زمان اختراع چرخ تاکنون تجربه کرده است.

              غارنوردی که از چکش و اسکنه استفاده می‌کرد مطمئناً از همسایه خود با دندان‌های خرد شده کار را سریع‌تر و بهتر انجام می‌داد.

              راه دیگری برای بیان این فلسفه وجود دارد؟ زیرکانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر. اگر شما از صاحبان کسب‌وکار هستید، این مانترا جدید شما است (اگر قبلاً نبود). بخش قدیمی‌ را بردارید و آن‌ را خرد کنید.

              ابزار‌های بازاریابی محتوا ، محتوای شما را اثربخش‌تر می‌کنند

              راه اندازی کسب‌وکار کار بسیار سختی است. فرقی نمی‌کند که شما در اتاق هیئت مدیره از پشت میز، شرکتی با بیش از ۱۰۰ کارمند را از اداره می‌کنید یا اینکه برنامه یک نفره دارید. این امر نیاز به کار و تلاش، برنامه‌ریزی، هزینه‌‌های عملیاتی، حقوق، IT، بازاریابی، تجزیه و تحلیل، تحقیق و توسعه و… دارد.

              با این حال، صاحبان کسب‌وکار هوشمند و خلاق، راهی برای ایجاد این کار پیدا می‌کنند. مردم روش‌‌های جدیدی را برای ساده سازی تولید، بودجه‌بندی برای مخارج کلی و به طور موثر بازار، هر روز پیدا می‌کنند. آن‌ها این کار را با ایجاد یا استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوا انجام می‌دهند.

              اهمیت حضور آنلاین: این تفاهمی‌ است

              گزارش خرید آنلاین Mintel نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این درصد شامل بیش از ۲۰۰ میلیون نفر می‌شد که همه حدود ۱٫۵ تریلیون دلار در فروش جهانی تجارت الکترونیکی کمک می‌کنند. اگر کسب‌وکارتان دیجیتالی نمی‌شود، آن را تغییر دهید. واقعیت این است که افراد قبل از اینکه بتوانند از سایت شما استقبال یا ثبت نام، خرید یا چیزی ارسال کنند یا حتی روی سایت کلیک کنند، باید بدانند که شما در آنجا هستید و شما تنها نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مثل سابق حضور فیزیکی ‌برای پرداخت و خرید کفایت می‌کند.

              حضور آنلاین مناسب با استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوا و درست، باعث ایجاد تفاوت خواهد شد و این تفاوت بسیار زیاد است. Chitika، یک شرکت تبلیغاتی آنلاین، میلیون‌ها کلیک را مورد مطالعه قرار داد و تعیین کرد که افراد فقط در صفحه اول کلیک می‌کنند، ۹۴ درصد از کلیک‌ها در صفحه اول است. بنابراین بدون تبلیغات اضافی، بیایید در ۱۰ انتخاب برتر برای بهترین بازاریابی محتوا، موتور‌های جستجو و ابزار‌های رسانه های اجتماعی قرار بگیریم.

              بازاریابی محتوا: به لیست ۹ ابزار برتر بروید

              بازاریابی محتوا را می‌توان به این صورت خلاصه کرد: راهی برای آنکه نام تجاری شما را برای مخاطبانی خاص شکل دهد تا آن‌ها آنچه را که شما می‌خواهید انجام دهند، انجام دهند. این کار ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما قسمت‌های محرک مورد نیاز برای کار با این روند، بسیار پیچیده هستند. بهینه‌سازی، ردیابی، اندازه‌گیری، آزمایش و سایر روش‌‌های تجاری می‌تواند سخت باشد. اینجاست که این ۱۰ ابزار های بازاریابی محتوا مفید هستند:

              ۱٫ابزارهای بازاریابی محتوا : Buzz Sumo

              ابزارهای بازاریابی محتوا : Buzz Sumo

               

              یکی از ابزارهای بازاریابی محتوا Buzz Sumo است که ابزار نظارت چندمنظوره، تحقیقات محتوایی، دیدگاه و بینش، بررسی فعالیت اینفلوئنسرها، آنالیز رقبا، هشدار زمان دقیق جستجو‌ها و اشتراک‌گذاری کلمات کلیدی سایت و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. Buzz Sumo با دنبال کردن مطالبی که اینفلوئنسرها به اشتراک می‌گذارند و تمایز بین موضوعات و دامنه‌ها به افراد کمک می‌کند تا فعالیت اینفلوئنسرها در وب را درک کنند.

              من به خصوص بخش تحقیقات محتوا را دوست دارم. من همیشه از این قابلیت استفاده می‌کنم تا دامنه وب سایت خودم را بررسی کرده و بفهمم چه موضوعی بیشترین اشتراک‌گذاری را داشته است. یا در توییتر با افرادی که محتوای من را به اشتراک می‌گذارند تعامل داشته باشم، یا برای تحقیق در زمینه موضوعات محبوب مثل «بازاریابی محتوا» و «کپی رایتینگ» از آن استفاده کنم، یا اینکه با خواندن پست‌های برتر به اشتراک‌گذاری‌شده، چیز‌های بیشتری یاد بگیرم.

              ۲٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : ConvertKit

              این بازاریابی ایمیلی که وبلاگ‌نویسان آن را ساخته‌اند، برنامه منتخب و برتر آن‌هاست. اخیراً من از MailChimp استفاده کرده‌ام و تعداد کلیک‌‌های من از ۵/۰ درصد به ۲٫۵ درصد‌، افزایش یافته‌اند. افزایش چشمگیر ۲۰۰ درصدی کلیک‌‌هایم، دستاورد خوبی است. Pat Flynn ،Copyackers (Joanna Wiebe) ، تنها تعداد کمی ‌از کاربران ConvertKit هستند.

              آن‌ها به دلیل رویکرد حداقل به ایمیل، موفق می‌شوند. پیوند‌های کمتر، HTML کمتر و «موارد» کمتر در ایمیل شما باعث می‌شود خیلی سریع‌تر به پوشه خوانده شده بروید. این واقعا کار می‌کند. بعلاوه، شما باید هنگام ورود به سیستم، نمودار زیبا را ببینید که تمام مشترکین را به شما نشان می‌دهد و دقیقاً از جایی که آن‌ها از یکی از سازمان یافته‌ترین رویکرد‌هایی که دیده‌ام، آمده‌اند:
              شما حتی می‌توانید صفحات فرود، فرم‌های خود و همه چیز را در اینجا در ConvertKit ایجاد کنید. هنگامی‌که واقعاً در مورد ROI بازاریابی از طریق ایمیل جدی هستید، می‌توانید اتوماسیون و تعیین توالی را بعداً در مسیر، تنظیم کنید.

              ۳٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : Qualaroo

              با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک، برای درک هدف بازدیدکنندگان وب‌سایت، اطلاعات کیفی را جمع‌آوری کنید. با Qualaroo، سؤالات سفارشی و هدفمند در هر مرحله از وب‌سایت شما، از صفحه اصلی گرفته تا «در قیف تبدیل شما» مستقر می‌شوند. بازاریابان محتوا می‌توانند به راحتی از بینش‌‌های Qualaroo استفاده کنند تا به صورت هوشمندانه محتوای آنلاین خود را برای تجربه بهتر کاربر تنظیم کرده و تبدیل بالاتری بدست آورند.

              ۴٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : Typeform

              این ابزار زیبا و سرگرم‌کننده باعث می‌شود اشکال خسته‌کننده به اثری هنری تبدیل شوند. رابط کاربری کشیدن و ر‌ها کردن (drag-and-drop) ساده و بصری به افراد امکان می‌دهد وب‌سایت‌‌های آموزنده، کامل و جذاب را در تمام سیستم عامل‌های رسانه‌ای بسازند. تبلت، تلفن‌‌های هوشمند، لپ‌تاپ Typeform به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که کاملاً با دنیای موبایل ارتباط برقرار کند. برنامه اولیه Typeform پر از آپشن و کاملاً رایگان است.

              ۵٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : بهینه‌سازی

              این پلت‌فرم تست قدرتمند و گسترده‌ای است که به بازاریابان محتوا کمک می‌کند تا تجربیات دیجیتالی شده شخصی خود را به بازدیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خود ارائه دهند. بهینه‌سازی امکان آزمایش چندین متغیر در چندین صفحه را آسان می‌کند، بنابراین بازاریابان می‌توانند بفهمند که حتی کوچکترین تغییرات چگونه بر رفتار بازدیدکننده تأثیر می‌گذارد. تست رایگان ۳۰ روزه بدون هزینه یا خرید لازم در دسترس است.

              ۶٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : CrazyEgg

              این الگوریتم تجزیه و تحلیل تعاملی، دقیقاً صفحاتی از سایت که کاربران بازدید کردند را به صاحب سایت نشان می‌دهد و اینکه تا چه اندازه در صفحه پیمایش می‌کنند، چه تعداد کلیک در سایت انجام داده‌اند و موارد دیگر را نیز مشخص می‌کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید ببینید چه چیزی درست کار می‌کند و چه چیزی درست نیست. راه اندازی آسان و سریع به کاربران اجازه می‌دهد تا بلافاصله با CrazyEgg ارتباط برقرار کرده و کار کنند. به علاوه، تمام برنامه‌ها برای ۳۰ روز اول رایگان است.

              ۷٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : Google Docs / Sheets

              ابزارهای بازاریابی محتوا : Google Docs / Sheets

               

              همه از Google Docs استفاده می‌کنند. اما افراد بسیار کمی‌ هستند که از تمامی پتانسیل‌های این ابزار استفاده ‌کنند. محتوا نه تنها از طریق Google Docs به راحتی در دسترس تیم‌‌ها و سازمان‌‌ها قرار می‌گیرد، بلکه بسیار قابل تنظیم است. کاربران می‌توانند طرح‌‌ها و طرح‌بندی‌های خاص تجاری ایجاد کنند.

              صفحه‌‌ها بیش از ستون‌های محدود اکسل عمل می‌کنند. همچنین قابل تنظیم هستند، در همه سیستم عامل‌‌ها و دستگاه‌ها کار می‌کنند و همیشه کار شما را ذخیره می‌کنند. قابلیتی که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از Sheets فراموش می‌کنند، پانل Explore است که به کاربران کمک می‌کند تا از خلاصه‌‌ها یا ستون‌‌های انتخاب شده، فهرست بگیرند. من از ایجاد یک صفحه «استاد» در گوگل برای ارسال مضامین مطالب خود، کاملاً لذت بردم، از اینکه با همه کارمندانم برای اشتراک‌گذاری طوفان مغزی جدی ارتباط داشتم. کمی‌پر مشغله است، اما به «ریزش اثر مغزی» می‌ارزد.

              ۸٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : Content Marketer.io

              Content Marketer.io با ارائه سه ابزار جداگانه به نام‌‌های اتصال‌دهنده، نوتیفیکیشن و بازاریاب، همه چیز در مورد مشاهده محتوای شما است. اتصال‌دهنده با ایمیل‌‌های دسترسی شخصی به ایجاد وفاداری مشتریان کمک می‌کند. هشداردهنده بلافاصله به تأثیرگذارانی که در محتوای خود دارید، دست می‌یابد، شبکه‌ها و روابط مهم را ایجاد می‌کند. بازاریاب اینفلوئنسر در تعامل با محتوای شما را می‌یابد.

              ۹٫ ابزارهای بازاریابی محتوا : Clear Voice

              تقویم‌های تحریری پویا و قابل اشتراک آسان به کاربران کمک می‌کنند تا موارد بعدی را ترتیب دهند و آنچه را که در گذشته کار کرده‌اند، جستجو کنند. سپس Clear Voice شركت‌ها را به كاركنان و نویسندگان غیر وابسته متصل می‌كند كه به ایجاد محتوای جذاب کمک می‌كنند. سپس محتوا مستقیماً در سایت منتشر می‌شود و به تأثیرگذار اطلاع داده می‌شود. سرانجام، هم محتوا و هم عملکرد نویسنده آزاد می‌توانند اندازه‌گیری و تعیین کمیت شوند. سه برنامه موجود در گزینه‌‌های قیمت گذاری سفارشی موجود است.

              بهینه سازی موتور جستجو: لیست جستجوی شما در فهرست ۱۰ ابزار برتر

              بهینه‌سازی موتور جستجو طی چندین سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است. به‌روزرسانی‌های گوگل، کیفیت محتوا را به کلید برد تبدیل کرده و امکان بازی سیستم با تکرار کلمات کلیدی را حذف می‌کند. ۱۰ ابزار زیر به هر شغلی کمک می‌کند تا محتوای خود را برای قرار گرفتن در معرض دید بیشتر، رتبه‌بندی بهتر، نرخ کلیک بهتر، تبدیل بهتر و موارد دیگر بهینه کنند.

              ۱٫ KW Finder

              ابزارهای بازاریابی محتوا : KW Finder

              این ابزار جستجوی کلید واژه‌های طولانی است که به کلمات کلیدی واقع با رقابت کم و مشکل کم SEO کمک می‌کند. این بدان معناست که این ابزار اصطلاحات پرجستجوای را که هیچ کس از آن‌ها استفاده نمی‌کند، پیدا می‌کند. تحلیل هزینه برای هر کلیک و پرداخت هر کلیک نیز به راحتی در دسترس است. برنامه‌های ما‌هانه و سالانه با KW Finder در دسترس هستند، یا می‌توانید هر ۲۴ ساعت پنج جستجوی رایگان انجام دهید. جستجوی کلمه کلیدی، درست‌ترین (و دقیق ترین) ابزاری است که من برای کاوش‌های طولانی استفاده کردم.

              ۲٫ SEMrush

              ابزاری عمیق که محتوایی جامع برای کلیه صفحات وب شما ارائه می‌دهد. معیار‌های مورد استفاده شامل مقایسه رقبا، مشکل و رتبه‌بندی در کلمات کلیدی و همچنین بهبود صفحه می‌باشد.

              ۳٫ RankTracker

              با این ابزار طبقه‌بندی روزانه خود را بررسی کنید، ببینید رقبای شما در چه مواردی گامی‌به جلو برداشته‌اند، در این ابزار جستجوگر همه کاره جستجو کنید.

              ۴٫ MozPro

              تحقیقات، اطلاعات، مشاوره، نحوه کار و موارد دیگر، باعث می‌شود که Moz به سمت سؤالات و موضوعات سئو حرکت ‌کند. بنابراین فقط به این معنی است که آن‌ها یک ابزار کامل جستجوگر‌ها را ارائه می‌دهند که به هر کسی کمک می‌کند تا بهینه‌سازی سایت خود را انجام داده و میزان اثربخشی را اندازه بگیرد. تست رایگان ۳۰ روزه به کاربران امکان می‌دهد تا ببینند MozPro چقدر خوب کار می‌کند.

              ۵٫ مزایای Dragon

              این مجموعه ابزار‌های بازاریابی محتوا به کاربران امکان می‌دهد رتبه‌ سایت در گوگل را در زمان واقعی ردیابی کنند، تجزیه و تحلیل محتوا و تحقیقات رقبا را ارائه می‌دهد و کلمات کلیدی و بک‌لینک را برای تعیین کردن چگونگی تعامل آن‌ها با محتوای شما، مشخص می‌کند. با تمرکز خاص روی رتبه‌بندی بنگاه اقتصادی یا سطح جهانی، Dragon Metrics می‌تواند سبب صرفه‌جویی زمان در شرکت‌های بزرگتر یا مشاغل کوچک بین المللی شود.

              ۶٫ Google Trends

              کلمات کلیدی، عناوین و سایر مطالب خود را در طول زمان مشاهده کنید تا مشخص کنید آن‌ها هنگام کار چگونه رقبا را میخکوب می‌کنند. یک کاربر کامل Google Trends می‌تواند از نمودار‌های خود برای پیش‌بینی آنچه در آینده نزدیک قرار است اتفاق بیفتد، استفاده کند.

              ۷٫ Screaming Frog

              این شرکت مستقر در انگلیس مجموعه کاملی از ابزار‌های بازاریابی محتوا را ارائه می‌دهد که شامل بهینه سازی نرخ تبدیل، مدیریت PPC، ایجاد لینک و نرم افزار معروف SEO Spider است. ابزار Screaming Frog’s SEO Spider را می‌توان کاملا رایگان دانلود کرد. این ابزار برای محتواهای عمیق جستجوگر‌ها مناسب است، زیرا از طریق حجم گسترده‌ای از اطلاعات و هر مرورگر برای یافتن کلمات کلیدی و محتوای مورد استفاده در سایت شما یا رقبای شما استفاده می‌شود.

              ۸٫ Google Analytics

              این ابزار آزمایش و بررسی شده می‌تواند تقریباً هر نوع ترافیکی را ردیابی کند. از همه مهم‌تر، Google Analytics می‌تواند ارتباط کلمات کلیدی و اصطلاحات دقیق جستجو برای استفاده سایت برای یافتن سایت شما (و کلیک کردن) را نشان دهد.

              ۹٫ Wordstream

              این نرم افزار PPC به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند با محتوای بهینه‌سازی شده و با تمرکز خاصی روی پایین آوردن CPC و CTR و تبدیل، همکاری نزدیک داشته باشد. «۲۰ دقیقه کار هفتگی با Wordstream» نوعی نرم افزار برنامه‌ریزی است که به کاربران کمک می‌کند تا در مدت زمان بسیار اندک، کمپین‌های PPC و تبلیغ رسانه‌‌های اجتماعی را ایجاد و مدیریت کنند.

              ۱۰٫ Microsoft SEO Toolkit

              غول رایانه بیشتر از لپ تاپ و ویندوز ارائه می‌دهد. جعبه ابزار SEO رایگان آن‌ها در واقع برنامه بازاریابی قوی است که بهینه‌سازی محتوا برای گوگل، بینگ و یاهو را انجام می‌دهد. از آنجا که غول عظیم مایکروسافت پشت این ابزار قرار دارد، ویژگی‌‌های پشتیبانی از Toolkit درجه دو نیستند.

              رسانه‌های اجتماعی و ایمیل: لیست ۱۰ ابزار برتر شما

              گزارش Shopify نشان می‌دهد که آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی، ۳۷ میلیون بازدیدکننده داشته است. همچنین در همین گزارش اشاره شده است که میانگین سفارش Shopify در اینستاگرام بیش از ۶۰ دلار ارزش دارد. البته، فیس بوک با نزدیک به ۷۰ درصد از کل بازدید‌ها و خرید‌ها، در بخش تجارت الکترونیکی در رسانه‌های اجتماعی حاکم است.

              مسئله این است که فقط فیس بوک و اینستاگرام نیستند. بازاریابان باید از Twitter ، Reddit ، Imgur ، Snapchat ، Pinterest ، Ello ، Hyper ، Periscope آگاه باشند و این لیست همچنان در حال رشد است. این ده ابزار به هر بازاریاب محتوا کمک خواهد کرد که در صدر بماند و از تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی خود به طور کارآمد استفاده کند.

              ۱٫ Tweetdeck

              ابزارهای بازاریابی محتوا : Tweetdeck

              این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین حساب را پیوند دهند، برنامه‌های آینده توییتر را برنامه‌ریزی کنند، لیست‌‌ها را مدیریت کنند و از طریق دسته‌بندی‌‌ها (اخبار، تصاویر، پیوند‌ها و غیره) فیلترهایی را اعمال کنند. مدیر رسانه‌‌های اجتماعی ما، راشل، از Tweetdeck برای مدیریت چت در Twitter با حجم بالا استفاده می‌کند. می‌توانید چندین فید را تنظیم کنید تا هشتگ یا عنوان‌‌های مختلفی را در توییتر نشان دهید که در زمان واقعی دارای جمعیت زیاد هستند.

              ۲٫ PostCron

              حساب‌‌های چند رسانه‌ای اجتماعی برای PostCron ساده است. PostCron برنامه زمان‌بندی ارسال محتوا است. به علاوه، با ارائه علامت‌های خودکار در دارایی رسانه، از برند شما پشتیبانی می‌کند. PostCron همچنین می‌تواند ارسال پیام‌‌های گسترده را در همه اپلیکیشن‌های مهم رسانه‌‌های اجتماعی انجام دهد.

              ۳٫ Buffer

              ابزارهای بازاریابی محتوا : Buffer

               

              بافر یکی از انواع ابزار‌های رسانه‌های اجتماعی است که ارسال مطالب در تمام نرم‌افزار‌های رسانه‌‌های اجتماعی شما را ساده و کارآمد می‌کند. بافر همچنین برنامه‌ زمان‌بندی بصری است که گزارش عملکرد را برای CTR در پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما نشان می‌دهد. به‌علاوه، بافر امکان جمع‌آوری و به اشتراک‌گذاری مطالب مورد نظر را در سایت‌های دیگر بدون نیاز به نشانه‌گذاری، بسیار آسان می‌کند. ما از Buffer در Express Writers برای مدیریت تقریبا ده‌ها حساب اجتماعی استفاده می‌کنیم.

              ۴٫ SocialPilot

              هم برنامه‌ریزی و هم ابزار بازاریابی محتوا ، SocialPilot تقویم‌های برنامه‌ریزی گسترده و تقویم‌های مشترک تیمی‌ را ارائه می‌دهد. اما مزیت SocialPilot این است که آن‌ها بر اساس عملکرد محتوا و تعامل کاربران وب با حساب‌های شما، پیشنهادات محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

              ۵٫ Jarvis

              این ابزاری سبک همراه با وبلاگی عالی برای مشاوره و نکات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی است. خود این ابزار ارسال‌‌ها را با یک کلیک در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما تنظیم می‌کند تا وقتی می‌خواهید، محتوای همیشه سبز را به اشتراک بگذارید.

              ۶٫ Kuku

              Kuku شبکه رسانه‌ای اجتماعی است که امکان شخصی‌سازی بیشتر محتوا را نسبت به سایر برنامه‌ها فراهم می‌کند. حساب‌های مشابه را می‌توان در کانال‌های جداگانه جمع‌آوری کرد. پست‌ها را می‌توان به طور خودکار بر اساس پلتفرم تمایز داد. همچنین میزان نرخ دنبال کننده، کلیک و درگیری کاربر را اندازه‌گیری می‌کند.

              ۷٫ Edgar

              بنابراین بسیاری از سیستم عامل‌ها با ایجاد محدودیتی مداوم از محتوای جدید ساخته شده‌اند، که می‌تواند کاربران را کاملاً تحت الشعاع قرار دهد. Edgar برنامه‌ها را تقریباً مانند بافر برنامه‌ریزی می‌کند، هر چند کاربران می‌توانند پست‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌ها متمایز کنند. با این وجود، در حالی که Edgar می‌درخشد، این است که با هوشمندی به محتوای قدیمی‌باز خواهد گشت و با تمام شدن محتوای جدید، آن را دوباره به اشتراک می‌گذارد. از آنجا که اشتراک‌گذاری اجتماعی می‌تواند زودگذر باشد، اما اشتراک‌گذاری مجدد Edgar به هر حال مانند محتوای جدید احساس می‌شود.

              ۸٫ Nuvi

              داشبورد Nuvi ظاهراً چیزی خارج از یک فیلم علمی‌تخیلی است. این ابزار مجموعه‌ای زیبا و بصری از تجسم و اندازه‌گیری داده‌ها است که تعداد واقعی دنبال‌کنندگان، تعامل، جمعیت و موارد دیگر را نشان می‌دهد. هشدار‌های تلفن همراه و گزارش‌‌های عمیق، پیگیری تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما را از هر کجا و هر زمان آسان می‌کند.

              ۹٫ Trendspottr

              معلمان در Trendspottr می‌گویند «آن‌ها سر و صدای رسانه‌های اجتماعی» را به استراتژی‌های عملی تبدیل می‌کنند. هنگامی‌که شرکتی در تمامی رسانه‌های اجتماعی حساب‌های بی‌شماری دارد، ردیابی محتوا و انعکاس دشوار می‌شود. Trendspottr این کار را برای شما انجام می‌دهد. روند‌ها را دنبال می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا بدانند چه زمانی محتوا را به اشتراک بگذارند تا حداکثر تأثیر را داشته باشد.

              ۱۰٫ Cafyne

              Cafyne برنامه‌ای فراگیر است که برای انجام همه کار‌ها برای تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما طراحی شده است. این برنامه محافظت در برابر تهدیدات آنلاین، نظارت بر پروفایل مشتریان و شرکای شما، ارائه تجزیه و تحلیل و گزارش، ارائه برنامه‌ریزی ارسال محتوا و به صورت هوشمند بایگانی مطالب گذشته را انجام می‌دهد. آزمایش‌های رایگان و دمو شرکت‌ها در دسترس هستند.

              جعبه ابزار ایده آل خود را بسازید

              مهمترین آن‌ها این است که بدانید کدام برنامه‌ها و سرویس‌ها برای شما خوب کار می‌کنند. هنگامی‌که برنامه بازاریابی‌ای در دست دارید، مطمئن باشید که از تمام آزمایشات رایگان و نسخه‌های آزمایشی این شرکت‌ها استفاده می‌کنید. مدتی وقت بگذارید تا با رابط‌‌ها و داشبورد آشنا شوید. ویژگی‌ها را برای تعیین اینکه از چه برنامه‌‌ها و ابزارهای بازاریابی محتوا واقعاً می‌توانید استفاده کنید، بررسی کنید.

              پست دریافت کنید و حضور آنلاین خود را رشد دهید. شما از این که چقدر می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از ابزار‌های بازاریابی محتوا ، این حضور را افزایش دهید تعجب خواهید کرد.

              منبع: ایران مدیر

              برچسب ها: بازاریابی محتوایی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود