جمعه, ژانویه 15, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              بازاریابی ابعادی ، تحولی نو در عرصه بازاریابی دیجیتال و تعامل با مشتری

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 8, 2020
              داخل بازاریابی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              بازاریابی ابعادی چیست؟ پس از آنکه مشتریان با ابزار‌های دیجیتال با یکدیگر مرتبط شدند، دیگر روابط میان مشتریان و تعاملات آن‌ها مانند گذشته نبود. در این زمانه که ارتباطات از سطح خبری به مرحله گفتگو رسیده است، انتظارات مشتری از رابطه با صاحبان کسب‌وکارها صمیمیت، رضایت، رعایت حریم خصوصی و روابط شخصی است. دراین مقاله ایران مدیر موضوع بازاریابی ابعادی بررسی خواهد شد.

              امروزه دانش بازاریابی با بهره‌گیری از قوانین خاص خود در پی آن است که در روش‌های ارتباطی تغییراتی مانند بازاریابی ابعادی ایجاد کند و در این مسیر تعامل را وظیفه اصلی خود می‌داند و وظایف فرعی آن به خاطر استفاده از فناوری‌های جدید، هدف آن‌ها تسریع و خودکارسازی کمپین‌ها، محتوا و تثبیت موقعیت و شرایط است، در حال تغییر است.

              فناوری‌های جدید برای دستیابی به این اهداف از داده‌ها و تحلیل‌های آنان استفاده می‌کنند. در این بین مدل بازاریابی ابعادی از دیگر مدل‌های خطی مانند مدل چهارP – شامل محصول، قیمت، معرفی و محل فروش محصول‌ بسیار پیچیده‌تر است. به بیان دیگر همان مدل‌هایی که در گذشته پایه و اساس خوبی برای استراتژی‌های بازاریابی بودند، اکنون به فراموشی سپرده خواهند شد.

              اکنون عصر جدیدی در بازاریابی دیده می‌شود، دورانی که در آن شرکت‌هادر بازاریابی ابعادی استراتژی‌هایی را دنبال می‌کنند که ابعاد چهارگانه زیر را داشته باشند:

              1.  تعامل؛
              2. ارتباط؛
              3.  داده؛
              4.  تکنولوژی.

              بازاریابی ابعادی و عصر جدید

              سازمان‌هایی که استفاده از این نکات را بیاموزند و آن‌ها را به کار گیرند، می‌توانند از طریق شرایط و علاقمندی‌های مشتری با آن‌ها همگام شده، در این مسیر به منافع چشمگیری د‌ست یابند. این تحولات نویدبخش آغاز دوره جدیدی در بازاریابی است، همان چیزی که ما آن را «بازاریابی ابعادی» می‌نامیم.

              مدیران ارشد فروش (CMO ) نقش بسیار مهمی در زمینه بازاریابی ابعادی دارند، زیرا آنها باید به شرکت‌ها بقبولانند که روش‌های قدیمی بازاریابی دیگر با رویکرد کنونی همخوانی ندارند و باید هر چهار بُعد این واقعیت جدید را پذیرفت. در ادامه این چهار بعد تحولات را بیشتر توضیح خواهیم داد.

              ۱‌ بازاریابی ابعادی و تحول در تعاملات با مشتری

              بنا بر گزارش مؤسسه تحقیقاتی Pew بالغ بر۸۶ درصد از آمریکایی‌ها به اینترنت دسترسی دارند. استفاده از گوشی هوشمند در بین آن‌ها ۶۴ درصد و آمار استفاده از تبلت نیز ۴۲ درصد است.

              در نتیجه این آمار طبیعی به نظر می‌رسد که مشتریان برای تحقیق در مورد محصولات و خرید آن‌ها از فناوری‌های جدید به روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. مشتریان دائمی بدون توجه به جغرافیای محل زندگی‌شان یا ساعت کاری فروشگاه‌ها از خرده‌فروشان خرید می‌کنند.

              امروزه برای دستیابی به تجربه مشتری در بازاریابی ابعادی لازم است از استراتژی مناسبی استفاده کنید که از لحاظ ساختار و عملکرد متعادل باشد. تجربیات مشتریان را باید مبتنی بر شرایط و لحظه به لحظه (real‌time) زیر نظر داشت و آن را شخصی سازی نمود و برای هر موقعیت باید از مناسب ترین شیوه استفاده کرد.

              امروزه سازمان‌ها اطلاعات دقیق و جامعی از افراد در اختیار دارند. همچنین آن‌ها برای ساماندهی و مدیریت اطلاعات شخصی مشتریان به کانال‌های مختلفی دسترسی دارند. تجربه هر یک از مشتریان می‌تواند معرف آن برند، فعالیت‌های در حال اجرا، محصولات، وضعیت فروش، خدمات و پشتیبانی از طریق کانال‌های مختلف، باشد.

              در طراحی استراتژی ارتباطات بازاریابی تجربه مشتری برنامه دقیق و عالی و تجربه کاربری را باید مبنا قرار داد که این کار به مهارت‌های جدید، مدل‌های اجرایی و تعامل بین علوم کسب‌ وکار و فناوری اطلاعات نیاز دارد. در پشت صحنه، تولید محتوا و مدیریت دسترسی دیجیتال برای به‌هم پیوستگی بی‌نقص فعالیت‌ها (کمپین‌ها)، فروش‌ها، خدمات، خطوط تولید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ضروری است.

              ۲‌ تحول در ارتباط با مشتری: مشارکت بر مبنای ارتباطات در بازاریابی ابعادی

              بازاریابی ابعادی و شبکه‌های اجتماعی

              بازاریابان باید سعی کنند در بازاریابی ابعادی نیازهای مشتریان را با روابط عمیق کاملاً درک کنند. ارتباط یک‌طرفه با مشتریان دیگر مربوط به گذشته است. باید بدانید که روابط مؤثر که بر پایه گفتگو بنا شده است، این خصوصیات را دارد:  وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد؛  افراد با علایق یکسان را دور هم جمع کرده و  توجه اینفلوئنسرها (افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی) را جلب می‌کند.

              براساس نتایج پژوهشی که اخیراً در زمینه کانال‌های توزیع یک طرفه انجام گرفته است، مشخص شد که چنانچه در هریک از مراحل خرید یک کانال ارتباطی ثابت، همیشه به مشتریان سرویس ارائه دهد، آشنایی با برند موجب خواهد شد که مشتریان نسبت به آن برند وفادار بمانند.

              به علاوه این پژوهش نشان داد که خرده‌فروشان مشهوری که محصولات خود را هم آنلاین و هم حضوری می‌فروختند، به دلایل:  آشنایی بیشتر مشتریان با محصولاتشان،  افزایش سهم بازار و/یا افزایش میزان فروش در مقایسه با رقیبان و  دسترسی به کانال‌هایی که تعداد بازدیدکنندگان آن افزایش زیادی داشت، موفق شدند تا از کانال‌های فروش آنلاین خود فروش مازاد کسب کنند.

              در نتیجه می‌بینیم که روابط اجتماعی نقش مهمی در حفظ یا بهبود اهداف بازاریابان دارد. این روابط اجتماعی گاهی در قالب شبکه‌های اجتماعی، گاهی نیز در قالب رفتارهای اجتماعی در دنیای واقعی بروز می‌یابد که از طریق ایجاد محتوای مناسب و مرتبط و در قالب کلمات مخصوص برای هر محصول و متناسب با اهداف آن طراحی می‌شود.

              ۳‌ تحول داده‌ ها: هوش مصنوعی در مرکز توجه در بازاریابی ابعادی

              بازاریابی ابعادی و هوش مصنوعی

              برای نتیجه‌گیری معنی‌دار از بررسی مشتریان، وضعیت فروش و محصولات، باید علاقه زیادی به انبوهی از داده‌ها و تحلیل آنها داشته باشید. طبق پژوهشی که ترادیتا (Teradata) انجام داد، مشخص شد که ۷۸ درصد بازاریابان به کار با داده‌ها علاقه‌ای ندارند و این کار برایشان سخت است؛ همچنین ۴۵ درصد از آن‌ها معتقد بودند، داده‌ها کمترین اهمیت را دارند.

              تحلیل‌ داده‌ها وقتی متناسب با زمان و موقعیت انجام گیرند، تغییرات مثبت و پیشرفت زیادی برای برنامه‌ها و تبلیغ در بازار به ارمغان می‌آورند. هوش مصنوعی در کسب وکار توانایی تخصصی لازم را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد تا با ایجاد راه‌های مختلف برای تفسیر و استفاده از داده‌ها مشکلات را حل کنند و نتایج واقعی کسب‌ وکار را اندازه‌گیری کنند.

              هدف قرار دادن مراحل مختلف چرخه عمر مشتریان و دید بهتر نسبت به آن سبب می‌شود که امکان استفاده از نرم افزارهای آفلاین برای اتوماسیون کمپین‌ها و عرضه سیستم‌های مدیریتی فراهم شود که نشان دهنده روشی برای شناخت و درک افراد در مقابل گروه‌های بزرگتر است.

              ۴‌ تحول در تکنولوژی: چند بعدی بودن هماهنگی کانال‌های توزیع در بازاریابی ابعادی

              بر اساس دیدگاه جدیدی که در بازاریابی در حال شکل‌گیری است، مدیران ارشد فروش (CMO) و مدیران ارشد فناوری اطلاعات (CIO) برای دستیابی به اهداف ذیل روی تکنولوژی سرمایه‌گذاری می‌کنند:

              •  خودکار‌سازی بازاریابی؛
              •  دستیابی به رویکردها در نسل جدید کانال‌های توزیع یک طرفه؛
              •  توسعه و تولید محتوا؛
              •  تحلیل اطلاعات مشتریان؛
              •  ابتکارات تجاری.

              به علاوه کانال‌های توزیع و روش‌های تعامل با مشتری همواره در حال افزایش است. اکنون بازاریابان یا خود صاحب پلتفرم‌ها و سبک‌های بازاریابی هستند یا آنها را مدیریت کرده، سعی می‌کنند با انجام هماهنگی‌های لازم و از طریق کانال‌های توزیع، تجربه پایداری را برای همگان شکل دهند.

              بازاریابی ابعادی همه چیز را فراهم می‌کند

              اگرچه بازاریابی از سطح خبری به سطح تعاملی و پس از آن به سطح دیجیتال تغییر کرده است، اما هنوز هم تعداد زیادی از ظرفیت‌های سازمانی جدای از یکدیگر عمل می‌کنند.

              بازاریابی ابعادی، روش‌های سنتی، دیجیتال، مشتری‌محور و سیستم‌های کسب‌وکار را به صورت یک‌جا ارائه می‌کند. برای ایجاد این هماهنگی پلتفرم‌ها باید از نقاط ارتباط با مشتری و تجهیزات متعددی پشتیبانی کنند.

              بهتر است ساختار‌های زمینه‌ای دائماً اطلاعات، داده‌های تصویری، ویدئویی و معاملات را در دسترس قرار دهند و صرفاً مبتنی بر این نباشد که مشتریان چه کسانی هستند، بلکه به مکان مشتریان، کارهایی که انجام می‌دهند وخواسته‌های احتمالی آینده آنان نیز توجه شود.

              سخن آخر

              در این مقاله به موضوع بازاریابی ابعادی پرداخته شد. همچنین با ابعاد ۴ گانه استراتژی‌ها‌ی این بازاریابی آشنا شدیم و دانستیم سازمان‌هایی که استفاده از این نکات را بیاموزند و آن‌ها را به کار گیرند، می‌توانند از طریق شرایط و علاقمندی‌های مشتری با آن‌ها همگام شده، در این مسیر به منافع چشمگیری د‌ست یابند.

              این تحولات نویدبخش آغاز دوره جدیدی در بازاریابی است، همان چیزی که ما آن را «بازاریابی ابعادی» می‌نامیم. آیا شما تجربه ای در این زمینه دارید. لطفاً ایده های خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.

              منبع: ایران مدیر

              برچسب ها: بازاریابی ابعادی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

              چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود