شنبه, ژانویه 16, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 8, 2020
              داخل فروش
              0 0
              0
              Home فروش

              مدیریت زمان در فروش چه مزایایی دارد؟ با به کارگیری این روش‌ها در بازاریابی، مدیریت زمان را کنترل کنید:

              1.  وظایف اداری را حذف کنید
              2.  برای عضو مؤثر آماده باشید
              3. به وظایف خود بسیار نزدیک شوید
              4.  قورباغه را قورت بده (عنوان مربوط به کتاب برایان تریسی)
              5.  ادامه دهید
              6. برنامۀ روزانۀ خود را با خریدار تنظیم کنید
              7. کارهای تکراری را ساده کنید
              8.  پیشنهاد ارزش مختصر ارائه دهید
              9.  نمونه‌ایمیل بسازید
              10.  حواسپرتی‌ها را کم کنید
              11. شب قبل فهرست کار را تهیه کنید
              12. زمان را بخش‌بندی کنید
              13.  استراحت کنید

              همۀ ما این جمله را شنیده‌ایم که «زمان سرمایه است». این به‌ویژه دربارۀ فروشندگان صدق می‌کند. تخصیص زمان به مشتری‌ای درمقایسه‌با مشتری دیگر می‌تواند تفاوت بین سر گرفتن یا نگرفتن معامله‌ای یک‌میلیون دلاری باشد.

              با مدیریت زمان در فروش برخی فعالیت‌ها می‌تواند رکورد فروش را افزایش دهد؛ در‌حالی‌که تمرکز روی امری دیگر ممکن است شما را به مسیر رکود هدایت کند. مدیریت زمان در فروش یکی از مشکل‌سازترین رشته‌ها برای خبره‌شدن در آن است. نمایندگان فروش همیشه چندین کار مهم دارند که به‌طور هم‌زمان به آن‌ها توجه می‌کنند.

              چگونه آن‌ها زمان خود را اولویت‌بندی می‌کنند؟ ازآنجاکه نمی‌توان ساعات بیشتری به روز اضافه کرد، چند برش مدیریت زمان قوی می‌تواند به افزایش بازدۀ آن‌ها کمک کند. دراین مقاله ایران مدیر، سیزده روش از روش‌های دلخواه من ذکر شده‌اند.

              مدیریت زمان در فروش و اولویت بندی

              ۱٫ وظایف اداری را حذف کنید

              برای به‌حداکثر‌رساندن مدیریت زمان در فروش ، به‌دنبال کارهایی اداری باشید که بتوانید آن‌ها را خودکار کنید. نمایندگان همیشه چندین کار مهم دارند که به‌طورهم‌زمان در کانون توجه قرار می‌‌دهند و به‌عنوان مزیتی اضافه، می‌توانید انرژی بیشتری به‌سمت فعالیت‌هایی هدایت کنید که در‌واقع مسئله‌ساز هستند‌؛ مانند ارائه‌دادن نسخۀ نمایشی یا پاسخ‌دادن به پرسش‌های سخت. در اینجا، به چند نمونه اشاره شده است:

              •  PandaDoc که با HubSpot ادغام می‌شود، ابزاری مناسب برای فروشندگانی است که وثیقۀ فروش ارسال می‌کنند. این به‌صورت خودکار ورود داده‌ها را به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) متوقف می‌کند؛ درنتیجه مجبور نیستید داده‌های اصلی را کپی کنید یا دوباره بنویسید؛ چراکه می‌توانید آن‌ها را با چند کلیک بدون عیب‌و‌نقص و شخصی‌سازی‌شده و حرفه‌ای بفرستید.
              •  نرم‌افزار برنامه‌ریزی مسیر می‌تواند کمک کند کارآمدترین راه را برای حرکت به‌طرف دفاتر مشتریان بالقوۀ خود بیابید؛ یعنی هرگز لازم نیست مسیر خود را دوباره به‌صورت دستی برنامه‌ریزی کنید.
              •  جلسات HubSpot به خریداران اجازۀ رزرو فوری فرجه‌های باز در تقویمتان را می‌دهد و باعث می‌شود با زنجیرۀ طولانی ایمیل‌های «فلان زمان چطور؟» یا «متأسفم، سرم شلوغ است» خداحافظی کنید.
              •  Todoist برنامۀ فهرست کارها محسوب می‌شود و از هوش مصنوعی در کار برای یادگیری عادات تولید شخصی‌تان استفاده می‌کند و بدین‌ترتیب، وظایفتان را برنامه‌ریزی می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، اپلیکیشن زمان بهینه را برای انجام همۀ کارها را خواهد فهمید.
              • بهترین ابزارها به کسب‌وکار و وظایف روزانه و نقش خاص شما بستگی دارند؛ بنابراین، هیچ‌یک از آن‌ها به‌معنای ابزاری جامع نیست. نکتۀ اصلی این است که تاحدممکن فعالیت‌های غیرفروشی خود را خودکار کنید.

              ۲٫ برای عضو مؤثر آماده شوید

              هنگامی‌که برای فروش به خارج سفر کرده بودم، مسیر‌های خود را براساس موقعیت مکانی سازمان‌دهی کردم و همیشه تاریخ آخرین ملاقات آن مسیر ذکرشده را داشتم. اگر برای قرار ملاقات باید توقف می‌کردم‌، می‌توانستم سریعاً با گروه‌های دیگر نزدیکم ارتباط برقرار کنم تا جلسۀ جدید را به‌جای رفتن به دفتر یا استراحت در کافی‌شاپ ترتیب دهم.

              این تاکتیک دربارۀ فروش داخلی نیز صدق می‌کند. مشتریان همیشه امکان دارد قرارشان را لغو کنند؛ پس فروشندگان همیشه باید آماده باشند تا به فعالیت‌های سودآور دیگر بپردازند.

              یکی از ترفندها این است که چرخ‌دنده‌های آن فعالیت‌ها را تغییر ندهید و اعلام کنید آمادۀ تماس اکتشافی برنامه‌ریزی‌شده هستید که یک ساعت به‌طول می‌انجامد. ازآنجاکه در حال تماس تلفنی اکتشافی هستید، آن ساعت قابلبازپرداخت را صرف آمادگی سایر تماس‌های اکتشافی کنید که در آن هفته رزرو کرده‌اید. ذهن شما در آن زمان روی فرایند اکتشافی متمرکز است؛ پس آن را همان‌جا نگه دارید.

              مطمئنم برخی از شما به خودتان می‌گویید این توصیه‌ها احمقانه است و باید از این زمان برای پیش‌بینی یا برقراری تماس‌های پیگیری استفاده کنید؛ اما مسئله‌ای وجود دارد.

              باید با مدیریت زمان در فروش راهکارهای خود را آماده کرده و برای صحبت با مشتری کاملاً آمادگی داشته باشید؛ چراکه این احتمال وجود دارد وقت خود را برای برقراری این تماس‌ها تلف کنید. نظر من آینده‌نگری فعالیتی است که وقتی به‌عمد برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شده باشد، مؤثرتر واقع می‌شود. این ما را به نکتۀ بعد می‌رساند و برنامه‌ریزی برای فروش بیشتر را قوت می‌بخشد.

              ۳٫ در مدیریت زمان در فروش به وظایف خود بسیار نزدیک شوید

              انجام هم‌زمان چند کار افسانه است. مطالعات به‌وضوح نشان داده‌اند مردم واقعاً نمی‌توانند دو كار را به‌طور هم‌زمان انجام دهند و فقط سریعاً بین انجام کار‌ها جا‌به‌جا می‌شوند. این تعویض باعث کاهش تمرکز می‌شود و افراد را کُند می‌کند؛ زیرا ذهن آن‌ها باید روی هر کار متمرکز شود. دربارۀ این موضوع به دو کتاب اشاره شده است: ذهن شما هنگام کار نوشتۀ دیوید راک (David Rock) و تمرکز نوشتۀ دنیل گولمن (Daniel Golemn).

              از دیدگاه فروش، وظایف مختلف عضلات ذهنی مختلفی را درگیر می‌کنند. به‌عنوان مثال، ارائۀ نسخه‌های نمایشی به‌ طرزفکر و تمرکز بسیار متفاوتی درمقایسه‌با آماده‌سازی قبل از تماس یا مدیریت کانال ارتباطی نیاز دارد. فروشندگان در مدیریت زمان در فروش می‌توانند از گروه‌بندی فعالیت‌های مشابه سود سرشاری کسب کنند.

              برای مثال، اگر یافتن مشتری بالقوه را در نظر بگیریم و بگوییم حامیان سازمان از پست صوتی و ایمیل به‌عنوان مؤلفه‌های اساسی برای جست‌و‌جو استفاده می‌کنند، شما دو ساعت را صرف گرفتن تماس‌های اکتشافی کرده‌اید.

              مدیریت زمان در فروش و مشتری بالقوه

              یکی از روش‌ها، گرفتن شماره و برقرارکردن تماس صوتی با مشتری، گذاشتن پیغام و نوشتن ایمیل پیگیری، فرستادن ایمیل و مستندکردن فعالیت در CRM، تعیین‌کردن مشتری جدید برای امتحان‌کردن و دستیابی دوباره به مشتری و سپس حرکت‌کردن به‌سمت مشتری بالقوۀ بعدی فهرست تماس و ادامه‌دادن به تکرار این چرخه برای دو ساعت است. این روش می‌تواند زمان زیادی را به‌دلیل عوض‌کردن کار‌ها تلف کند. راه‌های زیادی برای ساده‌کردن آن وجود دارد که یکی از آن‌ها گروه‌بندی فعالیت‌هاست:

              •  اگر برای مدیریت زمان در فروش تمام کاری که کرده‌اید، برقراری تماس و گذاشتن پیغام صوتی بوده است، بررسی کنید ازلحاظ منطقی با چند مشتری می‌توانستید تماس بگیرید. آن چند مشتری را قبل از زمان جست‌و‌جوی برنامۀ زمان‌بندی‌شده‌تان جست‌و‌جو کنید.
              • هنگامی‌که زمان دو ساعت جست‌وجویتان فرارسید، فهرست مشتریانی را بیاورید که برای تماس‌گرفتن جست‌وجو کرده‌اید‌.
              •  به هر مشتری بالقوه زنگ بزنید و بر‌اساس تحقیق پیش‌تماستان، پیغام صوتی شخصی‌سازی‌شده بگذارید.
              •  فقط فعالیت مکالمه را در CRM وارد کنید و به‌سرعت به مشتری بعدی حاضر در فهرست بروید.

              بعداً در طول زمان مدیریتی زمان‌بندی‌شده، مجموعه مشتریانی را که با آن‌ها تماس برقرار کرده‌اید، برای فرستادن ایمیل‌های پیگیری بازنگری کنید و در CRM زمان‌هایی را تنظیم کنید که می‌خواهید دوباره به آن‌ها دست یابید.

              راه سادۀ گروه‌بندی فعالیت‌ها می‌تواند احتمال تلفنی صحبت‌کردن با مشتری دربارۀ محصول فروش را افزایش دهد.

              ۴٫ قورباقه را قورت بده

              هر فروشنده برای مدیریت زمان در فروش وظایف ویژه‌ای دارد که به‌راحتی نمی‌تواند آن‌ها را تحمل کند؛ ازجمله جست‌وجوی مشتری، واردشدن به فعالیت، نوشتن ایمیل‌های پیگیری و… .

              من وظایف خاص خود را دارم و مطمئنم شما نیز دارید. مسئلۀ خنده‌دار این است که همه می‌توانیم راه‌هایی برای سازنده به‌نظر‌رسیدن پیدا کنیم و از همۀ وظایفی دوری کنیم که از آن‌ها بیشترین ترس را داریم. بااین‌حال، با سرمایه‌گذاری بیش‌از‌حد روی کاری برای دوری از انجام کار دیگر، زمان را از دست می‌دهید و رفتاری این‌چنین همیشه شما را در آخر جلب می‌کند. کاری که در انجامش راحت نیستید، انجام دهید و آن را به‌پایان برسانید. درواقع، اگر می‌توانید کار سخت را اول انجام دهید.

              ۵٫ ادامه دهید

              هنگامی‌که فروشنده‌ای موفقیتی تجربه می‌کند یا به هدفی می‌رسد، معمولاً زمانی را استراحت می‌کند تا خود را تحسین کند. با اینکه مخالف استراحت‌کردن نیستم، بهترین زمان برای برقراری تماس یا تنظیم قرار دقیقاً بعد از داشتن تماسی فوق‌العاده یا تنظیم قراری مهم است.

              پس اگردر مدیریت زمان در فروش زمان مشخصی را برای انجام کاری اختصاص داده‌اید، بگویید دو ساعت جست‌وجو می‌کنم؛ حتی اگر به موفقیتی دست یافتید، متوقف نشوید. تکانه مقولۀ مهمی است؛ پس وقتی به آن دست یافتید، از دستش ندهید. اگر ادامه دهید، فرصت‌های بیشتری برای تحسین خود دارید.

              ۶٫ برنامۀ روزانۀ خود را با خریدار تنظیم کنید

              مدیریت زمان در فروش و برنامه فروش

              به‌باور متخصصان فروش، بهترین زمان برقراری ارتباط با مشتری بعدازظهر، صبح زود، ظهر و اواخر صبح یا تعطیلات است. از‌آنجاکه احتمالاً می‌دانید، زمان ایدئالی برای تماس‌گرفتن با خریدار هدف وجود ندارد. این امر واقعاً به رفتار آن‌ها و مدت زمانی بستگی دارد که به انجام کارشان اختصاص می‌دهند.

              اگر فروشنده در حال معامله با پیمان‌کار باشد، ساعت دَه صبح زنگ‌زدن مؤثر نیست؛ زیرا آن‌ها مشغول انجام کاری هستند. تماس‌گرفتن با رستورانی شلوغ در طول بعدازظهر، احتمالاً گفت‌و‌گوی مطلوبی در پی نخواهد داشت. تلاش کنید روز خود را براساس زمان‌بندی مشتری مدنظر تنظیم کنید تا از هدردادن زمان و تماس‌های ناخواسته دوری کنید.

              ۷٫ کارهای تکراری را ساده کنید

              من طرفدار نسخه‌های فروش نیستم؛ اما واقعیت این است که اگر در مدیریت زمان در فروش شرکتتان نوع خاصی از خریدار را هدف قرار دهد، بسیاری از مشتریان بالقوۀ شما شبیه یکدیگر خواهند شد. بنابراین، به‌جای تهیۀ فهرستی جدید از سؤال‌هایی که هر دفعه از مشتریان خود می‌کنید، مجموعه‌ای اصلی از کار و سفارشی‌سازی‌تان ترتیب ببینید.

              توسعه‌دادن چهارچوبی برای یافتن مشتریان بالقوه راه هوشمندانۀ دیگری است. به معامله‌های موفق قبلی‌تان توجه کنید و همیشه به‌دنبال جزئیاتی بگردید که به کارتان می‌آید.

              برای مثال، شاید دانشی را ثبت کرده باشید که در بستن هفت معامله از دَه معامله در CrunchBase پیدا کرده‌اید. هنگامی‌که بدانید کدام منبع داده بیشترین ارزش را دارد، می‌توانید سریعاً هنگام جست‌وجوی فرصت‌های جدید به آن‌ها رجوع کنید.

              ۸٫ پیشنهاد ارزش مختصر ارائه دهید

              جای دیگری که فروشندگان می‌توانند زمان خود را در آنجا هدر دهند، هنگام گفت‌و‌گوی مقدماتی است. در مشاغل فروش، اگر مشتری چند فرم از سؤالات را از شما کند، چه می‌کنید؟ اگر جواب مختصر و مفیدی برای این گونه سؤالات دارید، پس زمان بیشتری برای بحث دربارۀ چگونه کمک‌کردن به مشتری و فهمیدن نیاز‌های اصلی آن‌ها خواهید داشت.

              داشتن پیشنهاد ارزش واضح و شمرده در ابتدا احتمال گیرافتادن در توضیحات را کم می‌کند. در مدیریت زمان در فروش هرچه شمرده‌تر با مشتری سخن بگویید، فرایند فروش نیز سریع‌تر می‌شود.

              ۹٫ نمونه‌ایمیل بسازید

              هربار که با مشتری تماس می‌گیرید، نوشتن ایمیل با نام تجاری جدید بسیار ناکارآمد است؛ در‌حالی‌که باید هر پیغام را براساس شخص و وضعیت آن‌ها طراحی کنید. با استفاده از نمونه‌ای از‌پیش‌تعیین‌شده زمان زیادی به‌دست خواهید آورد.

              در پوشۀ ایمیل‌های ارسال‌شده، ایمیل‌ها و پیغام‌هایی را جست‌وجو کنید که بارهاوبارها از آن‌ها استفاده کرده‌اید. این فقط شامل ایمیل‌های توسعه نمی‌شود و باید نمونه‌هایی برای پیگیری، ملاقات‌های زمان‌بندی‌شده، تماس‌های تلفنی و… نیز طراحی کنید.

              ۱۰٫ در مدیریت زمان در فروش حواس‌پرتی‌ها را کم کنید

              تمرکزکردن هنگامی‌ سخت است که سایت اتلاف وقت دلخواهتان فقط یک کلیک با شما فاصله دارد. برای اطمینان از متمرکزماندن، از هر عامل ایجادکنندۀ حواس‌پرتی خلاص شوید.

              اگر از وب‌سایتی برای کارتان استفاده نمی‌کنید، با استفاده از افزونۀ مسدودکردن وب‌سایت مرورگر کروم (the Chrome Block Site Extension) یا دستورهایی برای مسدودکردن وب‌سایت‌ها در مرورگر سافاری (Safari) آن‌ها را مسدود کنید. همچنین، فروشندگان باید موبایل‌های خود را کنار بگذارند؛ هرچند خیلی سخت است وقتی اعلانی می‌شنوند، آن را نبینند.

              ۱۱٫ شب قبل فهرست کار را تهیه کنید

              به‌جای هدردادن صبح‌های پربار خود برای برنامه‌ریزی روز، شب قبل این کار را انجام دهید. در‌این‌صورت، می‌توانید صبح مستقیم به‌سراغ کار‌های خود بروید. کار‌های این‌چنینی را در مدیریت زمان در فروش به ظهر موکول کنید و حداکثر بهره را از وقت خود ببرید.

              ۱۲٫ زمان را بخش‌بندی کنید

              مدیریت زمان در فروش و زمان بندی

              تکنیک Pomodoro مردم را به تقسیم کار‌هایشان به بخش‌های ۲۵‌دقیقه‌ای برای افزایش کارایی تشویق می‌کند. تکنیک‌های مشابهی وجود دارد که مزایای کار را در ۹۰ دقیقه افزایش می‌دهد. بخش‌بندی زمان به شما اجازه می‌دهد جریانی بیابید و بیشترین استفاده را از روز خود کنید

              ۱۳٫ برای جوابدهی مدیریت زمان در فروش استراحت کنید

              تکنیک Pomodoro که به آن اشاره کردم، پیشنهاد می‌کند بین هر بخش زمانی پنج دقیقه استراحت کنید، برخیزید، به اطراف حرکت کنید، به پیاده‌روی کوتاه بروید، مقداری آب بنوشید و به ذهنتان فرصت استراحت و بازیابی و سرحال‌بودن دهید.

              سخن آخر

              این‌ها چند ترفندی بود که برای کمک به فروشندگان پیدا کردم تا نظارت بیشتری روی زمان و نتیجه‌شان به‌دست آورند. شما از چه روش‌های هوشمندانه‌ای برای حفظ زمان و پرباربودن در زمینه‌های فروش پیشنهاد می‌کنید؟ ایده‌های خود را در قسمت نظرات با کاربران ایران مدیر در میان بگذارید.

              منبع: ایران مدیر

              برچسب ها: فروش
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی ابعادی ، تحولی نو در عرصه بازاریابی دیجیتال و تعامل با مشتری

              بازاریابی ابعادی ، تحولی نو در عرصه بازاریابی دیجیتال و تعامل با مشتری

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود