چهارشنبه, ژانویه 20, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              سه اشتباه در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌ها

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 9, 2020
              داخل بازاریابی, بازاریابی محتوا محور
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              محتوا چیزی است که مشتریان را متقاعد می‌کند تا فعالیتی را انجام دهند و باعث می‌شود که بازدیدکننده در یک وب‌سایت روی لینک خرید کلیک کند، همچنین چیزی است که در نهایت سبب می‌شود بازدیدکنندگان محصول یا خدماتی را خریداری کنند، ثبت‌نام کنند، دانلود کرده یا مطلبی را به اشتراک بگذارند.

              چنانچه محتوا با مخاطبان شما ارتباط معنی‌داری برقرار نکند، حفظ تعهد آن‌ها نسبت به کسب‌وکار شما دشوار می‌شود و حتی از این هم دشوارتر متقاعد کردن آن‌ها برای خواندن محتوای بعدی شما خواهد بود.

              در ادامه به سه مورد از رایج‌ترین خطاهای بازاریابی محتوایی به همراه راه کارهایی برای جلوگیری از بروز آن‌ها اشاره می‌کنیم. با جلوگیری از بروز این خطاها در بازاریابی محتوایی، قطعا نتایج شما بهبود خواهد یافت.

               

               

              اشتباه 1: مطلب برای خواننده شما نوشته‌ نشده است

              ممکن است در حوزه کاری خود سال‌ها تجربه داشته باشید. حتی ممکن است دارای تحصیلات تخصصی بوده و یک مدرک دانشگاهی عالی داشته باشید. شما با حوزه کاری خود کاملاً آشنایی دارید. این شما را به یک مرجع ارزشمند برای مشتریانتان تبدیل می‌کند با این وجود، همین شما را مستعد می‌کند تا مرتکب برخی از خطاهای رایج بازاریابی محتوایی شوید.
              همین حالا باید نوشتن در سطحی بالاتر از درک مخاطبان خود را متوقف کنید. به همان دلایلی که در پاراگراف بالا اشاره شد، یک فاصله علمی بین شما و مشتریانتان وجود دارد. آن‌ها از چیزهایی که شما درباره حوزه کاری خود می‌دانید اطلاعی ندارند.
              هنگامی‌ که خواننده با مطالعه محتوای بازاریابی شما گیج می‌شود، شما باهوش به نظر نخواهید رسید، بلکه باعث می‌شود مطلب را رها کنند و از خواندن ادامه آن صرف نظر کند. اگر خوش‌شانس باشید آن‌ها به سراغ لغت‌نامه خواهند رفت اما احتمال بیشتری وجود دارد که به سراغ مورد بعدی در نتایج جستجو بروند.

               

              برای جلوگیری از این اشتباه در بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

              • استفاده از عبارات حرفه‌ای و کلمات مخففی که بین فعالان حوزه کسب‌وکار شما رایج است را متوقف کنید. اگر چاره‌ای جز استفاده از آن‌ها ندارید، آن‌ها را تعریف کرده و کاملاً توضیح دهید درباره ی چه چیزی صحبت می کنید.
              • برای اطمینان از قابل درک بودن مطلب، پیش از انتشار آن از فردی که با حوزه کاری شما ارتباطی ندارد بخواهید محتوای شما را مطالعه کند.
              • به‌ طور منظم با مشتریان خود درباره نقاط رنج آور (pain points) و میزان دانشی که از حوزه کاری شما دارند به گفتگو بپردازید. این کار باعث می‌شود در جریان دانسته‌های آنان قرار داشته باشید.

              متن بازاریابی نباید مانند یک پایان‌ نامه دانشگاهی به نظر برسد، بلکه باید متنی باشد که مخاطب بتواند از نظر عاطفی با آن ارتباط برقرار کرده و تبدیل به دلیلی برای رشد علاقه او به شما و کسب‌ وکارتان شود.

               

               

              اشتباه 2: فقط بر فروش پافشاری و تمرکز می‌کنید

              در حالت طبیعی هدف از مطالبی که در ارتباط با کسب‌وکار می‌نویسید این است که به فروش محصولات یا خدمات خود اشاره کنید؛ اما این موضوع خود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. در ادامه به توضیح همین مطلب می‌پردازیم.
              معمولاً خوانندگان به این دلیل وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند که به نوعی مشکلی داشته و به دنبال راه حلی برای آن هستند. آن‌ها به گوگل می روند و عبارتی مرتبط با این مشکل را جستجو می‌کنند و سایت شما ظاهر می‌شود.
              با این‌ حال هنوز نیمی از کار انجام شده است. چنانچه متوجه نشده‌اید که منظور ما چیست، به مسئله از این زاویه نگاه کنید: شما نمی‌توانید قسط وام منزل خود را با افزایش بازدید وب‌سایت تسویه کنید(همین نگرش غلط مشکل اصلی اکثر افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی است که به مدیر وب مراجعه می کنند). برگزاری مجلل‌ترین مراسم بدون هدف فروش چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد. هنگامی‌ که در کسب‌وکاری فعال هستید، نیاز دارید مردمی که در آن مراسم شرکت می‌کنند چیزی خریداری کنند.
              با این وجود، ممکن است مشتریان شما هنوز آمادگی ذهنی لازم برای خرید را نداشته باشند. ابتدا در جهت حل مشکل آن‌ها تلاش کنید. در برابر تمایل خود برای نوشتن محتوایی که شما را به مانند فروشنده خودروهای بی کیفیت نشان می‌دهد که تلاش دارد مشتری را برای یک دور آزمایش رانندگی متقاعد کند مقاومت کنید.

              برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

              • درباره روش رفع مشکل و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود مطلب بنویسید.
              • توصیه‌هایی درباره خرید محصولات یا خدمات حوزه کاری‌تان برای مصرف‌کننده ارائه کنید.
              • برای تشخیص مواردی که دارای بیشترین اهمیت برای خوانندگان شما هستند، کلمات کلیدی جستجو شده را مورد بررسی قرار دهید و محتوای خود را با همان موارد تطبیق دهید.

              این مورد، یکی از خطاهای بازاریابی محتوایی است که دارای آسان‌ترین راه چاره است، اطمینان یابید که در تمامی محتواهایی که تولید می‌کنید مقدار قابل توجهی ارزش برای مشتریان ارائه می‌دهید. به یاد داشته باشید که آن‌ها جستجو کرده و شما را پیدا کرده اند و اگر با سرعت بیش از حد به مبحث فروش وارد شوید این امکان وجود دارد که آنها آمادگی لازم را نداشته باشند. برای رفع این خطای بازاریابی محتوایی، در ابتدا تلاش کنید فضایی از اعتماد به وجود بیاورید.

               

               

              اشتباه 3: فعالیتی که از خوانندگان خود انتظار انجام آن را دارید واضح نیست

              ممکن است خوانندگان شما مطلب را تا انتها بخوانند، واقعاً موردپسندشان واقع شود و به نظرشان سودمند بیاید، با این وجود اگر خریدی انجام ندهند یا فعالیت مورد نظر شما را انجام ندهند، بازهم ممکن است نتایج ناامید کننده‌ای به بار آید، آیا انجام فعالیتی که از مخاطبان خود انتظار دارید را تا حد امکان آسان کرده‌اید؟

              برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:

              • در انتهای هر صفحه مرتبط با بازاریابی مانند مطالب وبلاگ از خوانندگان بخواهید فعالیتی انجام دهند. غیر از خرید، فراخوان به عمل‌های دیگری نیز وجود دارند: دانلود، تماس، ثبت‌نام، اشتراک‌گذاری و ارائه دیدگاه همگی درخواست‌های کاملاً معقولی هستند.
              • در صفحاتی که محتوای طولانی‌ تری دارند، دکمه‌های «اکنون خرید کنید» یا «همین حالا با ما تماس بگیرید» را در چند مکان در صفحه قرار دهید.
              • عبارات مختلفی که برای فراخوانی به انجام فعالیتی در محتوای خود استفاده کرده‌اید را مورد ارزیابی قرار دهید، از عباراتی استفاده کنید که ضریب موفقیت بیشتری داشته‌اند.

              فراخوانی به یک فعالیت، وضوح مفهوم را افزایش می‌دهد و به نحوی خواننده را راهنمایی می‌کند. چنانچه کار خود را به‌درستی انجام داده باشید و برای خواننده‌تان سود و ارزشی فراهم کرده باشید، فراخوانی به فعالیتی که به‌ خوبی بیان‌ شده باشد می‌تواند تأثیر قابل‌ توجهی برای شما به ارمغان بیاورد.

               

              نتیجه‌گیری:

              به یاد داشته باشید که طراحی و ظاهر وب سایت، خواننده را در مسیر بازاریابی شما هدایت می‌کند، اما چیزی که خواننده را به انجام فعالیت وامی‌دارد، محتوا است. اطمینان پیدا کنید که هر چه در توان دارید را برای بهبود تجربه خوانندگان خود صرف می‌کنید. بهترین راه برای تبدیل آن‌ها به مشتری همین است.

              منبع: مدیر وب

              برچسب ها: بازاریابی محتوایی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              بازاریابی ارجاعی : چگونه برنامۀ ارجاع خود را با موفقیت مشتری قوی‌ تر کنید ؟

              بازاریابی ارجاعی : چگونه برنامۀ ارجاع خود را با موفقیت مشتری قوی‌ تر کنید ؟

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود