شنبه, ژانویه 16, 2021
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • ورود
jobcell
  • بازاریابی
    • همه
    • اس ام اس مارکتینگ
    • افیلیت مارکتینگ
    • ایمیل مارکتینگ
    • اینفلوئنسر مارکتینگ
    • بازاریابی آگاهی محور
    • بازاریابی ارجاعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی درون گرا
    • بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی طرفداری
    • بازاریابی عصبی
    • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
    • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
    • بازاریابی محتوا محور
    • بازاریابی مشتری محور
    • بازاریابی ویروسی
    • پرسونا(شخصیت پردازی)
    • پرفورمنس مارکتینگ
    • تحقیقات بازار
    • شاخص ارزیابی (KPI)
    • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
    • مدل بازاریابی
    راهنمای سئو برای تازه کارها

    راهنمای سئو برای تازه کارها

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

    لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

    چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

    نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

    تعیین KPIهای محتوایی

    تعیین KPIهای محتوایی

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

    برچسب های پرطرفدار

    • تبلیغات
      • همه
      • شاخص های ارزیابی عملکرد
      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

      برچسب های پرطرفدار

      • فروش
        • همه
        • انواع مشتری
        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

        ده تکنیک برای فروش

        ده تکنیک برای فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        چهار تکنیک برای افزایش فروش

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر خلقیات

        انواع مشتری از منظر فروش

        انواع مشتری از منظر فروش

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        متقاعد سازی رابرت چالدینی

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        اصول متقاعد سازی ارسطور

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        چگونه مشتری پیدا کنیم

        برچسب های پرطرفدار

        نتیجه ای وجود ندارد
        مشاهده همه نتیجه ها
        افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
        jobcell
        • بازاریابی
          • همه
          • اس ام اس مارکتینگ
          • افیلیت مارکتینگ
          • ایمیل مارکتینگ
          • اینفلوئنسر مارکتینگ
          • بازاریابی آگاهی محور
          • بازاریابی ارجاعی
          • بازاریابی ایمیلی
          • بازاریابی درون گرا
          • بازاریابی دیجیتال
          • بازاریابی طرفداری
          • بازاریابی عصبی
          • بازاریابی گوشه ای(niche marketing)
          • بازاریابی لحظه ای(micromoment marketing)
          • بازاریابی محتوا محور
          • بازاریابی مشتری محور
          • بازاریابی ویروسی
          • پرسونا(شخصیت پردازی)
          • پرفورمنس مارکتینگ
          • تحقیقات بازار
          • شاخص ارزیابی (KPI)
          • لید جنریشن(تولید لید یا سرنخ)
          • مدل بازاریابی
          راهنمای سئو برای تازه کارها

          راهنمای سئو برای تازه کارها

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          پیاده سازی سیستم کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در هفت گام

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          انواع افیلیت مارکتینگ از نظر محتوا و پلتفرم

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          معایب افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          مزایای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

          لحظاتی که ما به آنها Micro Moments می گوییم

          چگونه از میکرو مومنت استفاده کنیم؟

          نیاز به درک میکرومومنت از کجا نشات گرفته است؟

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          ۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر

          تعیین KPIهای محتوایی

          تعیین KPIهای محتوایی

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          آموزش سئو انواع خطاهای ایندکس گوگل را بشناسید

          برچسب های پرطرفدار

          • تبلیغات
            • همه
            • شاخص های ارزیابی عملکرد
            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            نرخ کلیک(CTR) در مدل های مختلف تبلیغات اینترنتی

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            فرمول تبلیغ نویسی با مدل AIDA

            برچسب های پرطرفدار

            • فروش
              • همه
              • انواع مشتری
              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              ۹ نکته روانشناسی که باعث جلب اعتماد خریدار می شود

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              راهنمای جامع نوشتن سناریوی فروش

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              با پرسیدن این ۳۹ سوال، نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید.

              ده تکنیک برای فروش

              ده تکنیک برای فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              چهار تکنیک برای افزایش فروش

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              نخریدن های نوع دوم: هنوز در لیست تخلیه مشتری قرار دارید!

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              چرا نمی خرند، با اینکه واقعا به پیشنهاد من نیاز دارند؟! ( دلیل اول)

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              مدیریت زمان در فروش : ۱۳ روش مدیریت زمان برای نمایندگان فروش حرفه ای

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              نیاز مشتریان : ۱۶ نوع از نیاز های مشتری و چگونگی رفع آنها را بشناسیم

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              فروش بهتر و ۱۵ نکته مهم در کاربرد تحلیل برنده ـ بازنده در کسب و کار

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              عملکرد فروش: ۵ معیار مهم فروش که هر مدیری باید از آن ها پیروی کند

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              فروش مشاوره ایی در برابر فروش محصول محور

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر خلقیات

              انواع مشتری از منظر فروش

              انواع مشتری از منظر فروش

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              آموزش طراحی کمپین فروش با Tripwire marketing

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              متقاعد سازی رابرت چالدینی

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              اصول متقاعد سازی ارسطور

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              چگونه مشتری پیدا کنیم

              برچسب های پرطرفدار

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              افزونه را نصب کنید : آیکون سبد خرید به نصب افزونه ووکامرس احتیاج دارد.
              jobcell
              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها

              با ۲۰ ابزار تولید، آنالیز و مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

              jobcell توسط jobcell
              نوامبر 21, 2020
              داخل بازاریابی, شبکه های اجتماعی
              0 0
              0
              Home بازاریابی

              امروزه، کم‌تر کسی را می‌بینیم که به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت کسب و کارها واقف نباشد. همه ما می‌دانیم که تا چه اندازه شبکه‌های اجتماعی در افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ بیشتر و بالا بردن تعامل یک کسب و کار با مخاطبانش موثر است. بنابراین اگر می‌خواهید محصول و یا خدمات شما را افراد بیشتری بشناسند، بهتر است که کسب و کار شما نیز در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشد. از طرفی، فعالیت، تولید و توزیع محتوا در این شبکه‌‌ها، می‌تواند برای کسب و کارها بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر باشد. به همین دلیل، نیاز است که از ابزارهایی که در این زمینه وجود دارد، استفاده شود. شما می‌توانید براساس ماهیت و نیاز کسب و کار خود، تعدادی از آن‌ها را انتخاب و استفاده نمایید. اما پیش از آن، اطمینان حاصل کنید که این ابزارها شرایط زیر را برای شما فراهم می‌کنند:

              ۱. به صرفه‌جویی در وقت شما کمک می‌کند.

              یکی از اهداف مهم استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی، صرفه‌جویی در وقت شماست. به دنبال ابزاری باشید که بسیاری از فرآیندها را برای شما خودکارسازی کند و در عین حال از کیفیت انجام آن فرآیندها نکاهد.

              ۲. آگاهی از برند را افزایش می‌دهد.

              یکی از بزرگ‌ترین مزایای شبکه‌های اجتماعی، توانایی آن در افزایش آگاهی از برند شما است. به همین دلیل قبل از استفاده از هر ابزاری، این نکته را در نظر بگیرید که آیا می‌تواند این هدف را پوشش دهد یا خیر. حال ممکن است که ابزار مورد نظر شما یک پلتفرم ویرایش تصویر باشد و یا یک برنامه زمانبندی شبکه‌های اجتماعی که بتوانید قبل از پست کردن تصاویر، پیش نمایش پروفایل خود را مشاهده کنید.

              ۳. استفاده از آن آسان است.

              ابزارهای شبکه‌های اجتماعی، تنها درصورتی می‌توانند به صرفه‌جویی شما در زمان کمک کنند که یادگیری و استفاده از آنان ساده باشد. هر ابزاری که انتخاب می‌کنید باید کاملا، کاربر پسند باشد تا هر فردی در تیم شما بتواند به کمک آن به سادگی، عکس‌ها و ویدیوها را ویرایش کند، تجزیه و تحلیل‌ها را متوجه شود و … .

              ۴. مقرون به صرفه است.

              خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای با کیفیت شبکه‌های اجتماعی، ارزان قیمت و حتی رایگان هستند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت‌نام در آن‌ها است.

              ۵. بر سازماندهی متمرکز است.

              مطمئن شوید که ابزارهایی که تصمیم به استفاده از آن‌ها دارید کارآمد باشند و بتوانند کارهایتان را سازمان‌دهی کنند. به عنوان مثال، یک پلتفرم برای طراحی انتخاب کنید که طرح‌های شما را ذخیره نماید تا بتوانید بعداً برگردید و آن‌ها را ویرایش کنید.

              بسیار خب! حال که ویژگی‌های یک ابزار مناسب را شناختیم، وقت آن رسیده است که به معرفی برخی از بهترین، کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین آن‌ها در زمینه ویرایش و ساخت عکس، ویدیو، مدیریت و آنالیز صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی بپردازیم.

              ابزارهای ویرایش عکس:

              ۱. Canva:

              Canva یک برنامه طراحی گرافیکی با کاربری آسان و تحت نسخه وب، iOS و Android است که به کمک آن می‌توانید برای اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود طرح‌های گرافیکی سفارشی ایجاد کنید. این برنامه دارای ده‌ها قالب آماده برای استوری و پست‌های اینستاگرام و سایر شبکه‌ها است. بنابراین اگر در ایجاد طرح‌های گرافیکی مبتدی هستید، این برنامه و الگوهای آماده آن به شما کمک زیادی خواهد کرد. در canva می‌توانید، تصاویر خود را ویرایش و به کمک انواع اشکال، فریم‌ها، قلم‌ها و رنگ‌های متنوع، آن‌ها را تزئین نمایید. هم‌چنین، می‌توانید یک Layout با چند تصویر ایجاد و از طیف گسترده‌ای از گرافیک‌های از پیش تعیین شده استفاده کنید تا با ایجاد پست‌های جذاب، توجه مخاطبان خود را جلب نمایید.

              قیمت: رایگان

              ابزار ادیت عکس Canva

              ۲. Snapseed:

              Snapseed یکی دیگر از برنامه‌های مناسب برای ویرایش عکس است. این برنامه داری فیلترهای جذابی است که برخلاف فیلترهای پیش فرض اینستاگرام که به طور یکباره به کل تصویر اعمال می‌شوند، به شما امکان می‌دهد تا افکت‌ها را با یک قلم مو اعمال و سپس بتوانید جزئیات هر عکس را کامل کنید. هم‌چنین در Snapseed می‌توانید، گروهی از فیلترها را به عنوان الگو ذخیره و سپس آن‌ها را در آینده و تنها با چند کلیک به عکس‌هایتان اضافه کنید. این برنامه که تحت نسخه Android، iOS ،Windows، macOS ارائه شده است، ویژگی‌های زیادی برای ویرایش عکس دارد که در اسکرین شات زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

              قیمت: رایگان

              ابزار ویرایش عکس

              ۳. Adobe Spark:

              Adobe Spark یکی دیگر از ابزارهای طراحی رایگان است که  علاوه بر نسخه وب، نسخه iOS و Android نیز دارد. این برنامه نیز برای ساخت استوری‌های جذاب در اینستاگرام بسیار پراستفاده است.

              قیمت: رایگان

              Adobe-Spark

              ۴. Inshot:

              InShot از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه ساخت ویدیو و عکس برای شبکه‌های اجتماعی است. InShot  این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیو بسازید و عکس ویرایش کنید. این برنامه ویژگی‌های زیادی مانند ایجاد collagesها، trim کردن ویدیوها، تنظیم سرعت فیلمبرداری، افزودن فیلتر، موسیقی، متن و … را دارد.

              برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این برنامه اینجا کلیک کنید.

              قیمت: رایگان

              ویرایش عکس و ویدیو برای اینستاگرام

              ۵. Unfold:

              Unfold به عنوان یک ابزار جامع برای ساخت استوری اینستاگرام شناخته می‌شود. این برنامه که نسخه iOS و Android دارد، به شما در ایجاد قالب‌های زیبا برای استوری‌های اینستاگرام کمک می‌کند. Unfold می‌تواند یک برنامه ایده‌آل برای برندهایی مانند برندهای سبک زندگی (lifestyle)  که می‌خواهند collagesهای خاص ایجاد کنند و اکانت‌های آن‌ها به روز و شیک به نظر برسد، باشد.

              منحصر به فردترین ویژگی این برنامه این است که به شما این امکان را می‌دهد که ویدیو، عکس و متن را در یک پست اضافه کنید که همین کمک می‌کند بتوانید استوری‌های جذاب و متمایز بسازید.

              قیمت: رایگان

              اپ Unfold برای ویرایش عکس

              ۶. stencil:

              stencil یک ابزار آنلاین تحت وب، برای طراحی گرافیک است. این ابزار هم، قالب‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها، نقل قول‌ها و فیلترهای متنوعی دارد که می‌توانید به عکس خود اضافه کنید.

              قیمت: رایگان

              ابزار کاربردی ویرایش عکس

              ۷. Infogram:

              Infogram یک پلتفرم اینفوگرافیک مبتنی بر وب است. Infogram این امکان را به شما می‌دهد تا داده‌هایتان را به صورت نمودارهای دیجیتالی، اینفوگرافیک و … تبدیل و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

              قیمت: رایگان

              ادیت عکس برای اینستاگرام

              ابزارهای ساخت و ویرایش ویدیو:

              ۱. Boomerang:

              برنامه Boomerang که ساخته اینستاگرام می‌باشد، در دو نسخه Android و ios ارائه شده است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در لحظه، ویدیوی کوتاه و سرگرم‌کننده بسازید. این ویدیوها که همانند گیف هستند، این روزها بسیار پرکاربرد هستند و مورد پسند مخاطبان قرار گرفته‌اند. این ابزار را دست کم نگیرید. اگر هوشمندانه از آن استفاده کنید، می‌تواند ویژگی بارز محصول یا خدمتتان را نشان دهد.

              برندهای TacoBell, Vans و Ikea به خوبی از این ابزار در اینستاگرام خود استفاده کرده‌اند.

              قیمت: رایگان

              Boomerang1

               ۲. Life Lapse:

              در حالی که Boomerang برای ایجاد فیلم‌های کوتاه و سریع مانند GIF عالی است، Life Lapse یک برنامه فوق‌العاده تحت سیستم عامل iOS و  Android برای ایجاد فیلم‌های طولانی‌تر و به خصوص استاپ‌موشن برای نمایش محصولات شما است. شما می‌توانید به هر اندازه که می‌خواهید عکس بگیرید، سایز فیلم خود را تعیین، سرعت بین تصاویر را تنظیم و حتی موسیقی اضافه کنید.

              قیمت: رایگان

              LIFE-LAPSE

               animoto .۳:

              با این برنامه در چند دقیقه می‌توانید، ویدیوهای حرفه‌ای ایجاد کنید. بهترین بخش در مورد این ابزار این است که شما حتی برای شروع کار نیز، به تجربه نیاز ندارید. شما با تهیه ویدیو برای شرکت خود، می‌توانید آگاهی از برند را افزایش داده و مخاطبان خود را رشد دهید.

              قیمت: رایگان

              ابزار ویرایش ویدیو

              ابزارهای مدیریت و آنالیز داده‌های شبکه‌های اجتماعی (ایرانی):

              ۱. نئولایز:

              نئولایز، یک برنامه تحت وب ایرانی برای مدیریت اینستاگرام است. نئولایز، به شما در تحلیل صفحه‌تان کمک می‌کند تا بتوانید کیفیت آن را بالا برده و از پتانسیل موجود در اینستاگرام بهره کامل را ببرید.

              بایدها و نبایدهای هشتگ زدن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

              نئولایز

              مهم‌ترین ویژگی‌های نئولایز چیست؟

              • تحلیل پیج خود (آنالیز کمی و کیفی فالورها، تشخیص بهترین پست‌ها، میزان رشد صفحه، هشتگ‌های پراستفاده، دموگرافی مخاطبان پیج، خروجی گرفتن از کامنت‌ها، فالورها و …)
              • تحلیل پیج رقبا و افزایش دید نسبت به برند و صنعت خود
              • تحلیل وضعیت فالورها
              • تحلیل هشتگ (ارائه ابزار پیشنهاد و تحلیل هشتگ‌های مناسب برای شما در شبکه‌های اجتماعی)
              • بررسی و یافتن اینفلوئنسرها (براساس تعداد فالور، تعداد فالویینگ، موضوع پیج، جنسیت، تعداد پست، اینگیجمنت پیج و …)
              • و در آخر امکان یافتن و حذف فالورهای کم‌اثر که ویژگی جدیدی است که به نئولایز اضافه شده است.

              مدیریت اینستاگرام

              قیمت: برخی از ویژگی های یاد شده رایگان است ولی برای فعال کردن برخی از آن‌ها باید هزینه پرداخت نمایید.

              ۲. نوین هاب:

              نوین هاب، یکی دیگر از پلتفرم‌های ایرانی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که به شما اجازه زمانبندی و انتشار محتوا (براساس تاریخ شمسی)، مدیریت کامنت‌ها و تحلیل پیج را می‌دهد.

              داشبورد نوین هاب

              مهم‌ترین ویژگی‌های نوین هاب چیست؟

              • زمان‌بندی محتوا
              • پیشنهاد هشتگ
              • امکان پاسخگویی، حذف و لایک کردن کامنت‌ها
              • مدیریت تیمی کامنت‌ها (پاسخگویی و برچسب‌گذاری کامنت‌ها توسط اعضای تیم)
                این ویژگی، برای پیج‌هایی که تعامل بالایی با کاربران دارند و از طریق  شبکه‌های اجتماعی خود به سوالات، مشکلات و پیشنهادات مخاطبان پاسخ می‌دهند، بسیار مفید است. برای مثال، ویژگی برچسب‌گذاری کمک می‌کند تا مشکلات اصلی محصول یا خدمت خود را در هر برهه زمانی با توجه به بازخورد مخاطبان متوجه شوید و برای رفع آن اقدام کنید.
              • نمایش رشد فالوورها، میزان بازدید و مشارکت پست‌ها
              • نمایش هشتگ‌های پربازدید
              • پیشنهاد بهترین ساعت برای انتشار پست
              • تعیین سطح دسترسی برای هم‌تیمی‌ها
              • ساخت داشبوردهای مختلف
              • مدیریت تمامی شبکه‌های اجتماعی در یک داشبورد (تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، تویتر، لینکدین، پینترست، یوتوب، تامبلر، آپارات، بله و گپ)

              زمانبندی محتوا در اینستاگرام

               

              تعیین دسترسی در نوین هاب

               

              قیمت: شما به مدت ۱ هفته، می‌توانید به صورت رایگان از امکانات نوین هاب استفاده کرده و سپس براساس نیاز خود، اکانتتان را ماهانه یا سالانه شارژ نمایید.

              ابزار مدیریت Bio اینستاگرام:

              ۱. زیلینک:

              زیلینک یک ابزار ایرانی برای مدیریت بهتر Bio اینستاگرام شماست. شما به کمک زیلینک، می‌توانید برای خود یک پروفایل بسازید و لینک سایت، لینک تمامی شبکه‌های اجتماعی، سوالات متداول و شماره تماس خود را بنویسید، سپس لینک پروفایل زیلینک خود را در بایو اینستاگرام قرار دهید.

              ابزار اینستاگرام

              قیمت: رایگان

              ابزارهای پایش و رصد شبکه‌های اجتماعی (social listening) (ایرانی):

              social listening به معنی نظارت و رصد بر شبکه‌های اجتماعی یک برند برای یافتن بازخورد مشتری، mentionها، گفت‌وگوها در مورد کلمات کلیدی، رقبا یا صنایع مرتبط با برند و در پی آن، آنالیز این داده‌ها برای به دست آوردن بینش بیشتر، یافتن فرصت‌ها و برنامه‌ریزی جهت اقدامات مناسب است.

              در واقع شما با این ابزار می‌توانید، از نظرات واقعی مخاطبان خود را در فضای آنلاین باخبر شوید، میزان آگاهی از برند خود را دریابید، شناخت بهتری از مخاطبانتان به دست آورید و اثربخشی کمپین‌های سوشال مدیا خود را بررسی نمایید.

              ۱. کاوان:

              کاوان، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پایش و تحلیل رسانه است که شما می‌توانید برای تحلیل شبکه‌های اجتماعی خود از آن استفاده کنید.

              ابزار رصد سوشال

              مهم‌ترین ویژگی‌های کاوان به شرح زیر است:

              • مرور محتوای پایش (امکان تعریف رصد شبکه‌های اجتماعی، براساس موضوع، کلیدواژه و …  و مشاهده روندها و گزارش‌های مرتبط به آن.)
              • نمودارها و داشبورد (تعریف انواع نمودارهای ابرواژگان، شبکه کلیدواژه، خطی، ستونی و … براساس نیاز بررسی اطلاعات مورد نیاز خود.)
              • هشدار  (تعریف هشدار مد نظر خود براساس فیلترهای موجود در سیستم و آگاهی از انتشار مطلب در خصوص آن.)
              • تحلیل رسانه های اثرگذار (سجش میزان اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی برای برند شما بر مبنای میزان به اشتراک‌گذاری مطالب یا دیده شدن آن)

              قیمت: شما به مدت ۱ هفته و پس از جلسه دمو می‌توانید به صورت رایگان از امکانات کاوان استفاده کرده و سپس براساس نیاز خود، اکانتتان را ماهانه یا سالانه شارژ نمایید.

              ۲. نیوزباکس:

              نیوزباکس نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های ایرانی برای رصد شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در جهت اقدامات لازم برای رشد کسب و کار خود، آگاهانه‌تر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی نمایید.

              نیوزباکس

              مهم‌ترین ویژگی‌های نیوزباکس:

              •  پایش ۲۴ ساعته
              • مشخص شدن پست‌های بازنشر شده و نمایش تعداد بازنشر هر پست
              • امکان مشاهده کاربرانی که یک محتوا را بازنشر کرده‌اند.
              • تعیین نقش و میزان دسترسی برای هم‌تیمی

              قیمت: برای اطلاع از تعرفه‌ها، می‌توانید با کارشناسان نیوزباکس تماس بگیرید.

              ۳. زلکا:

              زلکا نیز به شما کمک می‌کند تا دید وسیع‌تر و دقیق‌تری نسبت به جایگاه برند خود داشته باشید.

              پایش و رصد سوشال مدیا

              مهم‌ترین ویژگی‌های زلکا:

              • امکان گزارش‌گیری حرفه‌ای از شبکه‌های اجتماعی برند شما و رقبا
              • تحلیل شبکه‌های اجتماعی (برای مثال، میزان توجه رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی، میزان توجه کاربران توییتر، میزان محتوای منتشر شده به تفکیک موضوعات خبری و … )

              پایش سوشال مدیا

               

              قیمت: سرویس‌های زلکا در ۴ بسته برنز، نقره‌ای، طلایی و سازمانی ارائه می‌شود که برای اطلاع از هزینه‌های آنان باید با کارشناسان زلکا تماس بگیرید.

              ابزارهای مدیریت و آنالیز داده‌های شبکه‌های اجتماعی (غیر ایرانی):

              ۱. Later:

              later یک پلتفرم برنامه‌ریزی اینستاگرام است که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع برای برنامه‌ریزی کمپین‌های شما، از جمله امکان کشف هشتگ‌ها و به اشتراک‌گذاری مطالب تولید شده توسط کاربران (UGC) است. later به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را در یک تقویم محتوایی سازماندهی کرده و پیش از انتشار، پیش نمایش آن‌ها را ببینید. هم‌چنین با مشاهده تجزیه و تحلیل صفحه خود در این برنامه، می‌توانید بهترین زمان روز برای ارسال پست‌هایتان را تعیین کنید. علاوه بر این، می‌توانید هشتگ‌هایی که برای شما مفید بوده را شناسایی کنید و در این برنامه کنار هم ذخیره نمایید تا دیگر نیازی به تایپ مجدد آن‌ها نداشته باشید.

              این برنامه تحت وب، ios و Android است.

              قیمت: رایگان برای یک کاربر و حداکثر 30 پست اینستاگرام در هر ماه

              مدیریت پست های اینستاگرام

              ۲. Socialbakers:

              Socialbakers اطلاعات مهمی از جمله بیشترین لایک و بیشترین کامنت در مورد پست‌ها، رشد فالورها، میزان انگیجمنت پست‌ها و …. را ارایه می‌دهد. ویژگی جالب این برنامه این است که به کمک آن می‌توانید، اکانت شبکه‌های اجتماعی خود را با رقبایتان مقایسه نمایید و بررسی کنید که چه نقاط قوتی دارید و یا چه کارهایی می‌توانید جهت رفع نقاط ضعف صفحه خود انجام دهید.

              قیمت: رایگان

              Socialbakers Instagram

              ۳. Crowdfire:

              این ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی، به بازاریابان، اجازه می‌دهد تا زمان پست‌های خود را برنامه‌ریزی کنند، عملکرد آن‌ها را اندازه بگیرند، mentionهای برند خود را ردیابی کنند، بازدیدهای لایوها را بررسی نمایید، عملکرد هشتگ ها را ببینید و … .

              قیمت: رایگان

              آنالیز اینستاگرام

              ابزار آنالیز اینستاگرام

              ۴. Hootsuite:

              Hootsuite هم یک برنامه‌ریز شبکه‌های اجتماعی خیلی قوی است و در سه نسخه وبسایت، Android و ios ارائه شده است. Hootsuite کاربری آسانی دارد و شما می‌توانید به کمک آن تحلیل عمیقی از پیج خود و رقبایتان داشته باشید. تخصص اصلی این برنامه نیز، ویژگی زمانبندی و برنامه‌ریزی ارسال پست‌ها و مدیریت همکاری تیمی است که بر روی شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود، وظایفی را به اعضای مختلف تیم اختصاص دهید و سپس گزارش‌هایی برای به اشتراک گذاشتن معیارهای کلیدی با تیم ایجاد کنید و حتی بررسی نمایید که کدام کارمندان یا واحدها محتوای خود را با بالاترین ROI ارسال می‌کنند.

              قیمت: ارزان‌ترین پلن، ماهیانه ۱۹ دلار است.

              Hootsuite

               

              قطعا، علاوه بر ابزارهای معرفی شده، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز و ماهیت برند خود آن‌ها را انتخاب و استفاده نمایید.

              منبع: DMboard.media

              برچسب ها: بازاریابی در شبکه های اجتماعی
              ShareTweetShare
              jobcell

              jobcell

              پست بعدی
              افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

              افزونه‌های کاربردی برای دیجیتال مارکترها

              دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              • جذاب ترین ها
              • نظر
              • داغ ترین ها
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              دسامبر 2, 2020
              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              چک لیست شاخص های تعیین کننده ی پرسونا در بازاریابی مد و نحوه ی به کارگیری آن به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 9, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 7, 2020
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه یونگ

              2
              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              لایه ی تیپ شخصیتی پرسونا از دیدگاه اریک فروم

              2
              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              مدل برنامه ریزی استراتژیک چیست؟ بررسی انواع روش ها و مدل های مدیریت استراتژیک

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              0
              راهنمای سئو برای تازه کارها

              راهنمای سئو برای تازه کارها

              دسامبر 18, 2020
              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              مدل به کارگیری پرسونا به منظور طراحی محصول خاص

              دسامبر 14, 2020
              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              هشدار برای کسب و کار های دیجیتال

              دسامبر 12, 2020
              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت مد و فشن

              دسامبر 10, 2020
              jobcell

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              Navigate Site

              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              Follow Us

              نتیجه ای وجود ندارد
              مشاهده همه نتیجه ها
              • بازاریابی
              • تبلیغات
              • فروش

              © 2020 کلیه ی حقوق مادی و معنوی متعلق به jobcell.ir می باشد. انتشار محتوای متنی صرفا با لینک مستقیم به منبع بلامانع است.

              خوش آمدید!

              وارد حساب کاربری خود شوید

              رمز عبور را فراموش کرده اید؟

              یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید!

              Fill the forms below to register

              همه فیلد ها الزامی هستند. ورود

              رمزعبور خود را بازیابی کنید

              لطفاً نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز خود وارد کنید.

              ورود