- به مرکز دانش میکرو مومنت دسترسی پیدا کنید و اطلاعات مربوط به حرفه خود را معین کنید. در حال حاضر برخی از حرفهها، مجموعه ی اطلاعاتی خود را دارند که مطالعات موردی، تحقیقات در زمینه ی رفتار مصرف کننده، اینفوگرافیک ها و مقالات را با هم ارتباط داده اند.
- آمارها و داده های خود را بررسی کنید تا دریابید چگونه مصرف کنندگان شما را پیدا میکنند، از چه ابزاری برای جستجو و چه نوع دستگاهی برای تبدیل استفاده میکنند. با مقداری محاسبه ی عددی (همراه با اطلاعات از مقالات تحقیقی میکرومومنت Think with google می توانید الگوهای رفتاری را مشخص کنید. آیا درصد زیادی از خریدهای هدفدار از طریق تلفن همراه انجام می گیرد؟ آیا تبدیل از طریق دسکتاپ به اندازه سفارشات از طریق تلفن های همراه رایج است؟
- زمانی که متوجه شدید مصرف کنندگان در کجاها از تلفن همراه برای فرایندهای تصمیم گیری استفاده میکنند، باید استراتژی را به کار ببرید که در آن میکرومومنت کارایی داشته باشد. به این معنی که تمامی مقیاسهای لازم برای نشان داده شدن در جستجوی تلفن همراه را به کار برده اید.
- اولین گام واضح و روشن رابطه ی دوستانهی تلفن همراه با سایت خود را بررسی کنید. ملاحظاتی مانند سرعت صفحهی سایتتان میتواند تاثیر عمیقی بر این موضوع داشته باشد که آیا موقعیت SERP بر روی تلفن همراه قدرتمند است یا خیر. شما میتوانید در این قسمت تمامی پیشنهادات عملی برای جستجو از طریق تلفن همراه را پیدا کنید.
- قابل مشاهده ساختن محتوای سایتتان نیز راهی عالی برای حمله به گوشیها و تبلتهای کاربران درست در زمانی که به دنبال پاسخ میگردند است. این به معنای این است که شما در هر مرحله از مرحله ی ابتدایی کشف “من می خواهم …” گرفته تا مرحلهی خرید، آماده و حاضرید. استفاده از نشانه گذاری AMP محتوای شما را سریعتر بر روی تلفن همراه می آورد و این فرصت را به شما میدهد که زودتر از رقیبانتان نگاههای مصرف کننده را بدزدید.
- اکنون محتوای خود را در نظر بگیرید. شاید نیاز باشد با تمام آنچه در مورد میکرو مومنتها میدانید استراتژی تولید محتوای خود را اصلاح کنید. در نتیجه زودتر نیازهای فوری مصرف کنندگانی که از تلفن های همراه استفاده میکنند را برآورده میسازید. محتوا می تواند شکاف بین نقطه ی شروع و پایان فروش را پر کند. ارایه محتوای سودمند به این معناست که احتمال اینکه در بیشتر میکرو مومنتهای مهم در شروع پروسهی خرید حاضر باشید بیشتر است. محتوای سودمند اطلاعاتی را که مصرف کنندگان در آن لحظه ی مهم به آن نیاز دارند ارایه میدهد. اگر کار فروش لامپ انجام میدهید محتوای سودمند میتواند یک ماشین حساب ساده باشد که جایگزینی لامپهایی با مصرف بهینه انرژی را نسبت به لامپهای قدیمیتر نشان میدهد. این نوع محتوا برای فروش نوع خاصی از لامپها طراحی نشده است. بلکه مصرفکننده را با اطلاعاتی که برای رفتن به مرحلهی بعدی به آن نیاز دارد مسلح می کند: یافتن تامین کننده ی لامپ هایی با مصرف بهینه و کامل کردن این معامله.
اگر در جایی که کاربر به اطلاعات نیاز دارد حاضر باشید و کمک کننده باشید، احتمال اینکه مصرف کنندگان با شما به میکرومومنت بعدی ( یافتن لامپ مناسب) سفر کنند بیشتر است.
اگر هنوز وبسایتتان را برای جستجوهای موبایلی بهینه سازی نکرده اید، الان زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید. آخرین چیزی که پس از تولید محتوای سودمند و استراتژی آماده به استفاده به آن نیاز دارید این است که ترافیک سخت بدست آمدهی خود را با یک سایت قدیمی، آهسته یا سخت هدایت شونده از بین ببرید.
سرعت، قابلیت مشاهده جستجو و تجربه کاربر را بهینه سازی کنید.
منبع: parsadwords.com