از آخرین فن آوری ها استفاده کنید
هم اینک در بطن یک انقلاب فناوری هستیم که با پیشرفت سریع در فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ظهور پیدا کرده است. به عنوان مثال ، چت بات ها. مانند ماشین ارائه ی خدمات به مشتری 24/7 عمل می کند. اگر کاربران شما سوالی داشته باشند ، آنها پاسخگو هستند. و اگر آنها توانایی پاسخ دادن به این سال را نداشته باشند ، یک نماینده انسانی می تواند این مسئولیت را بپذیرد.
همه چیز را شخصی سازی کنید
Shopify گزارش می دهد که 43٪ از خریدها تحت تأثیر توصیه ها یا تبلیغات شخصی (تبلیغات دهان به دهان) هستند و 75٪ از مصرف کنندگان می خواهند برندها پیام ها ، پیشنهادات و تجربیات را شخصی کنند. توجه داشته باشید که مصرف کنندگان فقط پیام های شخصی شده با نام خود را نمی خواهند. آنها می خواهند شما آنها و ترجیحاتشان را بشناسید و در مسیر علایق آن ها اقدامات تبلیغاتی برند خود انجام دهید. اغلب شخصی سازی باعث ایجاد مبارزات موفق بازاریابی مد می شود.
از ریتارگت مارکتینگ استفاده کنید
زیبایی ریتارگت مارکتینگ به این است که شما افرادی را هدف قرار داده اید که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، بنابراین دقیقاً می دانید که چه پروسه ای را باید طی کنید. علاوه بر این ، شما در حال افزایش نرخ تبدیل(CRO) از طریق یک آگهی عادی هستید زیرا به آنها چیزی را نشان می دهید که قبلاً در وب سایت شما مشاهده کرده اند ، نه یک مورد تصادفی که ممکن است به آن علاقه داشته یا نداشته باشند. بنابراین ریتارگت مارکتینگ به شما امکان القای تصویر پررنگ تر از برند ، هدف گیری بهتر مخاطبان ، نرخ تبدیل بالاتر و افزایش میزان بازگشت سرمایه را می دهد.
بر روی کیفیت تصاویر خود تمرکز کنید
ارائه محتوای بصری مطلوب برای همه برندها مهم است ، اما به طور خاص در صنعت مد که قدرت برند به توانایی جذب و نگه داشتن مشتری بر اساس معیارهای زیبایی شناسی بستگی دارد ، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر مطلبی را که قرار است دیده شود بارگذاری می کنید ، خواه یک تصویر باشد یا یک ویدئو ، حتما از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. تا آنجا که ممکن است از بیشتر زاویه ها عکس بگیرید و بگذارید محصولاتتان خود صحبت کنند.
منبع: https://www.appnova.com/marketing-strategies-for-fashion-brand/